2021-02-01, 16:59
Medlem
Om Jimmie bor i Halmstad, varför åker han buss 316 ofta från Åled in till stan ?
Märkligt. Vad gör han i Åled ?
Varför stiger han av vid Norra Kyrkogården , eller vid Norre Port ?
" Personal som vet var han är..". Vilka är den personalen ?
Varför dömdes han inte till Fängelse från början ?
Citera
2021-03-20, 18:32
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Om Jimmie bor i Halmstad, varför åker han buss 316 ofta från Åled in till stan ?
Märkligt. Vad gör han i Åled ?
Varför stiger han av vid Norra Kyrkogården , eller vid Norre Port ?
" Personal som vet var han är..". Vilka är den personalen ?
Varför dömdes han inte till Fängelse från början ?

Han jobbar på nåt lantbruk i Åled därför åker han bussen.

Han bor på lasarettsvägen

Han fick antagligen inte fängelse för att han är bla schizo
Citera
2021-03-25, 18:38
Medlem
Tack för svar, Tindravarg
Säkraste beviset för schizofreni är att undersöka hjärnan, troligen genom scanner el. dyl.
En del under årens lopp har ju fått fel diagnos och mediciner med biverkningar, trots att de inte varit sciz. alls.
Citera
2021-03-29, 17:11
Medlem
Jag tar gärna domen.

Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Nu ska ni få dagsuppdaterad info om detta psyko. Han går på daglig verksamhet på Bredgatan i Halmstad. Han har gått där i över ett år och deltagit i diverse "mindfulness"-kurser mm. Träffpunkten kallas stället och är till för personer med "varaktig funktionsnedsättning" osv. Tyvärr gör psyk som dom gör och slänger ihop ALLA med nån slags psykisk diagnos där så där går Jimmie tillsammans med utbrända högpresterare, sexmissbrukare mm. Och han gör ett namn för sig. Han utmärker sig dels genom sitt fula utseende men även genom att han memorerar namnen på alla på kursen och detaljer om dem också. Han ljuger som fan om vem han är och varför han är där. Punktfakta som kommer från hans egen hamsterkäft:

"Jag har 70.000 på kontot"
"Jag har en ovanlig sjukdom. Jakobs syndrom"
"Jag har en arbetsskada i handen så jag känner inget (visar upp stort ärr i högerhanden som han antagligen fick av att skära sig själv när han mördade Elsie)
"Jag jobbar på en bondgård i Åled"

Käften går på han och han berättar både det ena och det andra. Han bor i någon slags utslussningsboende som av folk som bor i närheten är känt för stök och polisbesök. När dokumentären kom ut reagerade många av deltagarna på den här verksamheten över att de ovetandes varit på kurs i flera månader i samma rum som en mördare. Det läskiga är att han memorerat namnen på alla han träffat och han har även kollat upp adressen på tjejerna. Han sa till en av tjejerna "du heter NN och bor på "". Om ni förstår - han är ett hot mot de andra deltagarna och han borde inte få vara där. Jag har domen jag mailar den till vem som vill ha den.
Citera
2021-03-29, 17:16
Medlem
Kan ni lägga upp så man kan ladda ner domen?
Citera
2021-05-22, 19:04
Medlem
Nu har någon skojare börjat spela Jimmie på instagram (jimmie_killer_andersson) och snapchat, vet ej vad han kallar sig där.
Riktigt underhållande! Han har skrivit till ett hundratal tjejer som beklagar sig i diverse facebookgrupper och tjatat om "sitt" avsnitt på Viaplay och frågat om de tyckte om programmet. Haha varför vill man utge sig för att vara den här fjanten?

Samma konto har tidigare spelat olika karaktärer, och den skriver många felaktigheter angående fallet, därav vet man att det inte är han på riktigt.
Citera
2021-06-10, 15:51
Medlem
Hur vet man att det inte är den personen som han utger sig för?

Har haft kontakt med Jimmie_killer_andersson både via insta o snap.
Citera
2021-10-03, 22:44
Medlem
Såg just dokumentären om Jimmie på TV3. Den där psykologen de har med i programmet har ingen om vad hon pratar om. Det är fan bara floskler hon och de andra tv-psykologerna klämmer ur sig. Vi är många som hatar människor eftersom de bara är kackerlackor på Jordens yta. Själv verkligen hatar jag mina grannar med all rätt och jag känner att nu är det dags att döda de fittorna. Gud vill också att de dör. De har inget som helst existensberättigande. De bara konsumerar och föröder Jorden men nu är snart tiden över för dem.
Citera
2022-04-01, 11:45
Medlem
fearreapers avatar
Var finns fup ?
Citera
2022-07-20, 20:44
Medlem
Om jag inte är helt ute och cyklar så är detta huset han bodde i (och således utgick ifrån) vid tiden för mordet. Köpläge?

https://www.svenskfast.se/hus/hallan...orp-375/345401
Citera
2022-10-12, 18:14
Medlem
OverAndUnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wired666
Om jag inte är helt ute och cyklar så är detta huset han bodde i (och således utgick ifrån) vid tiden för mordet. Köpläge?

Borde rivits och tomten plöjts upp till åker.

Håller med flertalet i tråden. Såna här psykopater ska aldrig släppas ut. Förhoppningsvis har ryktet gått på stan att hålla sig borta från dåren. Dessutom verkar han ha ett motbjudande utseende som inte glöms bort i första taget.
Citera
2023-06-26, 21:31
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wired666

Jo och samma hus där hans far hängde sig efter sista dokumentären…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in