2020-10-27, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Instämmer helt.
Han tycks vara rätt ofta i Oskarström. Häromdagen i närheten av Odengatan.
Brukar åka med linje 316, till hållplats Maredlid.
Åker till och från hållplatsen vid Nissan, vet inte vad den heter, Åled ?
Tung medicinering verkar han då inte ha, han är väldigt spänstig. Det syns på en människa som äter "tung" psykofarmaka, blir mer slö då.
Rättspsyk.? Varför är de då så släpphänta så han får löpa fritt ?

En tung medicinering behöver inte synas. Tung medicinering och övermedicinering är inte samma sak i min mening. Man kan ha en fin balans mellan tunga och skarpa mediciner, utan att bli slö.
Tror som sagt, att personalen vet precis vart han är, och vilka tider han är ”iväg”.
Vet inte hur det ser ut med tidsramar och zoner dock.
Citera
2020-10-27, 12:35
Medlem
Skaraborg2s avatar
Skall inte vara ute och springa omkring hur som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Instämmer helt.
Han tycks vara rätt ofta i Oskarström. Häromdagen i närheten av Odengatan.
Brukar åka med linje 316, till hållplats Maredlid.
Åker till och från hållplatsen vid Nissan, vet inte vad den heter, Åled ?
Tung medicinering verkar han då inte ha, han är väldigt spänstig. Det syns på en människa som äter "tung" psykofarmaka, blir mer slö då.
Rättspsyk.? Varför är de då så släpphänta så han får löpa fritt ?

Det kan man verkligen fråga sig.

Han skall naturligtvis inte vara ute och springa omkring i frihet. Denne GM skall det vara kontroll på. Här har vi återigen en mycket farlig person.
Citera
2020-11-04, 20:22
Medlem
Polis och Missing People letar just nu efter en försvunnen äldre man i Oskarström.....samband??
Verkar vara mycket "locket på" från polisen som i början inte ville ha ut allmänheten att leta eftersom det kunde förstöra spår....
Citera
2020-11-06, 21:37
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backdoordonkey
Kalla mig galen men kan denne Jimmie vara släkt med vår förbundskapten (Janne Andersson) i fotboll som också är från Halmstad.... Han liknar tom förbundskaptenen med gemensamt underbettskäke....
Pappan heter så men är inte släkt.
Citera
2020-11-06, 21:43
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnice
Tråkigt med den killen du känner till!!!
Men Jimmie hade det inte så. Han var familjens svarta får. Det gjordes skillnad på honom och hans bröder, varför vet man ju inte. Kanske för att han uppenbarligen är annorlunda

Var det så? Känner du familjen? Inte många som känner dessa udda typer. Tror för övrigt inte någon av de två äldre bröderna någonsin hälsar på pappan.
Citera
2020-11-08, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Var det så? Känner du familjen? Inte många som känner dessa udda typer. Tror för övrigt inte någon av de två äldre bröderna någonsin hälsar på pappan.

Ja, så var det verkligen. Man har gjort skillnad på barnen. Jimmie nämnde även sina psykiska/psykotiska besvär i tidig ålder, men fick aldrig hjälp. Vill inte gå in på hur jag vet, men jag vet.
Jasså? Förvånar mig dock inte..
Citera
2020-11-08, 20:46
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnice
Ja, så var det verkligen. Man har gjort skillnad på barnen. Jimmie nämnde även sina psykiska/psykotiska besvär i tidig ålder, men fick aldrig hjälp. Vill inte gå in på hur jag vet, men jag vet.
Jasså? Förvånar mig dock inte..

Ok, menade inte att snoka i vem du är men min känsla är att väldigt få kan säga sig känna denna udda familj.
Om du har någon aning skulle det vara kul att få veta vad bröderna tagit vägen o arbetar med. PM om du inte vill skriva här.
Citera
2020-11-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Ok, menade inte att snoka i vem du är men min känsla är att väldigt få kan säga sig känna denna udda familj.
Om du har någon aning skulle det vara kul att få veta vad bröderna tagit vägen o arbetar med. PM om du inte vill skriva här.

Testa skriv PM till mig, av någon anledning kan jag inte skicka till dig!
Citera
2020-11-15, 19:51
Medlem
NiccoJs avatar
Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) kan inte ta emot PM.
Citera
2020-12-01, 13:03
Medlem
Strodes avatar
I åtminstone 8 år har fup efterfrågats här , finns det verkligen ingen som sitter och ruvar på den?
Citera
2020-12-04, 13:26
Medlem
tindravargs avatar
Nu ska ni få dagsuppdaterad info om detta psyko. Han går på daglig verksamhet på Bredgatan i Halmstad. Han har gått där i över ett år och deltagit i diverse "mindfulness"-kurser mm. Träffpunkten kallas stället och är till för personer med "varaktig funktionsnedsättning" osv. Tyvärr gör psyk som dom gör och slänger ihop ALLA med nån slags psykisk diagnos där så där går Jimmie tillsammans med utbrända högpresterare, sexmissbrukare mm. Och han gör ett namn för sig. Han utmärker sig dels genom sitt fula utseende men även genom att han memorerar namnen på alla på kursen och detaljer om dem också. Han ljuger som fan om vem han är och varför han är där. Punktfakta som kommer från hans egen hamsterkäft:

"Jag har 70.000 på kontot"
"Jag har en ovanlig sjukdom. Jakobs syndrom"
"Jag har en arbetsskada i handen så jag känner inget (visar upp stort ärr i högerhanden som han antagligen fick av att skära sig själv när han mördade Elsie)
"Jag jobbar på en bondgård i Åled"

Käften går på han och han berättar både det ena och det andra. Han bor i någon slags utslussningsboende som av folk som bor i närheten är känt för stök och polisbesök. När dokumentären kom ut reagerade många av deltagarna på den här verksamheten över att de ovetandes varit på kurs i flera månader i samma rum som en mördare. Det läskiga är att han memorerat namnen på alla han träffat och han har även kollat upp adressen på tjejerna. Han sa till en av tjejerna "du heter NN och bor på "". Om ni förstår - han är ett hot mot de andra deltagarna och han borde inte få vara där. Jag har domen jag mailar den till vem som vill ha den.
Citera
2020-12-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Nu ska ni få dagsuppdaterad info om detta psyko. Han går på daglig verksamhet på Bredgatan i Halmstad. Han har gått där i över ett år och deltagit i diverse "mindfulness"-kurser mm. Träffpunkten kallas stället och är till för personer med "varaktig funktionsnedsättning" osv. Tyvärr gör psyk som dom gör och slänger ihop ALLA med nån slags psykisk diagnos där så där går Jimmie tillsammans med utbrända högpresterare, sexmissbrukare mm. Och han gör ett namn för sig. Han utmärker sig dels genom sitt fula utseende men även genom att han memorerar namnen på alla på kursen och detaljer om dem också. Han ljuger som fan om vem han är och varför han är där. Punktfakta som kommer från hans egen hamsterkäft:

"Jag har 70.000 på kontot"
"Jag har en ovanlig sjukdom. Jakobs syndrom"
"Jag har en arbetsskada i handen så jag känner inget (visar upp stort ärr i högerhanden som han antagligen fick av att skära sig själv när han mördade Elsie)
"Jag jobbar på en bondgård i Åled"

Käften går på han och han berättar både det ena och det andra. Han bor i någon slags utslussningsboende som av folk som bor i närheten är känt för stök och polisbesök. När dokumentären kom ut reagerade många av deltagarna på den här verksamheten över att de ovetandes varit på kurs i flera månader i samma rum som en mördare. Det läskiga är att han memorerat namnen på alla han träffat och han har även kollat upp adressen på tjejerna. Han sa till en av tjejerna "du heter NN och bor på "". Om ni förstår - han är ett hot mot de andra deltagarna och han borde inte få vara där. Jag har domen jag mailar den till vem som vill ha den.
”Det läskiga är att han memorerat namnen på alla han träffat och han har även kollat upp adressen på tjejerna. Han sa till en av tjejerna "du heter NN och bor på..”

Extremt läskigt faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in