2022-10-12, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
HON ÄR GRAVID!!!
Titta noga på hennes Cubus samarbete.
Ni minns väll i somras hennes underklädes samarbete med ett annat företag?? Hon visade upp hela kroppen bar i bara underkläder!! Denna gånger med Cubus underkläder så filmar hon plaggen på sängen och extremt nära videos för att dölja så mycket av magen som möjligt!!! Hon drar även på sig kofta för att dölja och tittar man noga så ser man att magen putar ut högt upp redan under bysten!!! Hon är så jävla gravid redan!!!
Alltså de här är inte sant!! Sök hjälp människa!!
Och Simons insta inlägg om exponeringen på juvelia!!jag är mållös!! HAHA jävlar i min låda!
Ja det stämmer ju, det har du rätt I 🤗😄
Citera
2022-10-12, 08:28
Medlem
lider med linn som har en sån icke drivande partner
Citera
2022-10-12, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Ps det är Linn som skrivit inlägget inte Simon

100% 😅
S skriver ju ofta precis som han pratar med dialekten.
Tror det enda han löser själv på sitt konto är storys på helgerna. Frukostskålen, gräsklippningen och eventuellt när han dricker Nocco.
Citera
2022-10-12, 09:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ps det är Linn som skrivit inlägget inte Simon

Så uppenbart att det är linn som skrivit inlägget, otroligt pinsamt
Citera
2022-10-12, 10:57
Avslutad
Nu har Simme lagt upp på ett ruckel för att motbevisa oss på Flashback att han INTE har hoppat av utbildningen 🤣🤣!
Citera
2022-10-12, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Nu har Simme lagt upp på ett ruckel för att motbevisa oss på Flashback att han INTE har hoppat av utbildningen 🤣🤣!

Nya möjligheter 🤣🤣
Citera
2022-10-12, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Ja såklart 😂 och det blir ännu tydligare när hon lägger ut hans inlägg på story och skriver ”kom hem älskling”, som att han skulle ha skrivit det inlägget när han var på språng och vadå? Handlar? Tränar? Kör bilen till Ica maxi för att köpa chips och skinka?

Undrar hur samtalet där hemma ser ut efter ett sånt inlägg.

”Hej älskling jag gjorde ett inlägg till mig från dig på din instagram så du vet” 🤣
Citera
2022-10-12, 12:24
Medlem
Citat:
Undrar hur samtalet där hemma ser ut efter ett sånt inlägg.

”Hej älskling jag gjorde ett inlägg till mig från dig på din instagram så du vet” 🤣
Snarare ”aha jag ser att du lagt ut ett inlägg från mig medan jag var borta idag, tack älskling!!! 🐶”
Citera
2022-10-12, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Snarare ”aha jag ser att du lagt ut ett inlägg från mig medan jag var borta idag, tack älskling!!! 🐶”

🤣🤣 undrar med vad för fetisch hon har när hon kallar sina barn för prinsessor. De är inga prinsessor det är barn? Har aldrig hört någon annan göra det. Är det ett vanligt fenomen?
Citera
2022-10-12, 12:43
Medlem
Citat:
🤣🤣 undrar med vad för fetisch hon har när hon kallar sina barn för prinsessor. De är inga prinsessor det är barn? Har aldrig hört någon annan göra det. Är det ett vanligt fenomen?

Har kallat mina barn ”mammas prins” ”mammas prinsessa” under deras första år, rätt vanligt bland mina vänner och bekanta
Citera
2022-10-12, 15:55
Medlem
Citat:

Tror också det är relativt vanligt att kalla sin dotter för prinsessa. Men Linn gör det kanske väldigt mycket mer än genomsnittet haha
Citera
2022-10-12, 17:56
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
lider med linn som har en sån icke drivande partner
Fast hur pass drivande är hon själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto