2022-10-11, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Lol simme har varit inne på Flashback och svarar på vår fråga om gabbe verkligen tillåter exponeringen på juvve

kollar man hans instagram så är det bara bilder på Belle och Juvelia, antagligen för att Marcus inte uppskattar exponeringen.
Citera
2022-10-11, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakepop
kollar man hans instagram så är det bara bilder på Belle och Juvelia, antagligen för att Marcus inte uppskattar exponeringen.
Ja, förmodligen därför också han bara använder juvelia som pengamaskin och kallar tindra för Linns stora tjej
Citera
2022-10-11, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hoppsan! Vad ska dom nu säga till företaget. Ang deras fejk reklam och utnyttjande av småbarn . Jag har sparat ner filmen för övrigt

Missade den. Kan du lägga ut på nått sätt?
Citera
2022-10-11, 22:39
Avslutad
HON ÄR GRAVID!!!
Titta noga på hennes Cubus samarbete.
Ni minns väll i somras hennes underklädes samarbete med ett annat företag?? Hon visade upp hela kroppen bar i bara underkläder!! Denna gånger med Cubus underkläder så filmar hon plaggen på sängen och extremt nära videos för att dölja så mycket av magen som möjligt!!! Hon drar även på sig kofta för att dölja och tittar man noga så ser man att magen putar ut högt upp redan under bysten!!! Hon är så jävla gravid redan!!!
Alltså de här är inte sant!! Sök hjälp människa!!
Och Simons insta inlägg om exponeringen på juvelia!!jag är mållös!! HAHA jävlar i min låda!
Citera
2022-10-11, 23:28
Medlem
Antingen är hon gravid eller så har hon fått sin mens efter senaste barnet
Citera
2022-10-12, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakepop
Gabbe är lika pantad som dom där två
Citera
2022-10-12, 00:59
Medlem
Citat:
Lol simme har varit inne på Flashback och svarar på vår fråga om gabbe verkligen tillåter exponeringen på juvve
Ps det är Linn som skrivit inlägget inte Simon
Citera
2022-10-12, 07:02
Avslutad
Citat:
Var?
Citera
2022-10-12, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Ps det är Linn som skrivit inlägget inte Simon
Ja såklart 😂 och det blir ännu tydligare när hon lägger ut hans inlägg på story och skriver ”kom hem älskling”, som att han skulle ha skrivit det inlägget när han var på språng och vadå? Handlar? Tränar? Kör bilen till Ica maxi för att köpa chips och skinka?
Citera
2022-10-12, 07:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
HON ÄR GRAVID!!!
Titta noga på hennes Cubus samarbete.
Ni minns väll i somras hennes underklädes samarbete med ett annat företag?? Hon visade upp hela kroppen bar i bara underkläder!! Denna gånger med Cubus underkläder så filmar hon plaggen på sängen och extremt nära videos för att dölja så mycket av magen som möjligt!!! Hon drar även på sig kofta för att dölja och tittar man noga så ser man att magen putar ut högt upp redan under bysten!!! Hon är så jävla gravid redan!!!
Alltså de här är inte sant!! Sök hjälp människa!!
Och Simons insta inlägg om exponeringen på juvelia!!jag är mållös!! HAHA jävlar i min låda!

Inte likt henne att skyla sig så nej.
Men hon skulle mycket väl kunna skapa spekulationer medvetet.

Jag tänkte mest på vilket dåligt val av underkläder hon gjorde när hon visade ”puff tröjan”. En bucklig spets-BH under den topen var inget vidare val.
Citera
2022-10-12, 07:44
Medlem
Återigen blir jag förvånad över att hon censurerar hela sitt liv. Kommentaren om att B inte såg ut att gilla smakportionen i Simons reklaminlägg fick inte vara kvar länge.. Vaaaarför är människan så sjukt oärlig?! Det var inte ens något illa med kommentaren..!
Citera
2022-10-12, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag tänkte mest på vilket dåligt val av underkläder hon gjorde när hon visade ”puff tröjan”. En bucklig spets-BH under den topen var inget vidare val.
Men hon har ju inte tiiid att lägga på att byta BH för ett jobb som hon gör. Herregud! Hon har ju faktiskt jobbat hela 30 minuter den dagen så huuur ska hon hinna lägga ner mer tid på sitt JOBB.. 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in