2022-10-12, 14:26
I mitt universum lever Göran Persson-klonen ensam med en katt, medan generalen knullar sitt lammkött.

Istället gör hon ett jävla liv av sig och han kryper till korset
Citera
2022-10-12, 15:36
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-kraft89
General David Petreaus är det mest lysande exemplet. Han har en knullaffär med hyfsat het kvinnan som skriver hans biografi och dessutom är i ständig kontakt med hans fru (hehe).

Istället för att dumpa surkärringen till fru när affären uppdagas så går de sina skilda vägar och Petreaus återvänder till trollet.

VARFÖR tvingar han sig själv till detta straff och varför förlåter hans fru honom? Hur svag karaktär kan man ha? Jag har lika lite respekt för båda besluten. Men den som jag inte förstår är Petreaus.

Här är hans fru https://www.washingtonpost.com/local...53f_story.html

Här är frun sida vid sida med författarslynan som också var gift (men skilde sig kort därefter)

https://www.washingtonexaminer.com/p...wife?_amp=true

Båda parterna åberopar att det var ett "misstag". Hur kan ett misstag pågå i över 6 månader?
Älskarinnan ser ju ut som en transa…
Det kan vara så enkelt som att de faktiskt älskar varandra ändå frun och generalen…
Citera
2022-10-12, 17:10
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
General David Petreaus är det mest lysande exemplet. Han har en knullaffär med hyfsat het kvinnan som skriver hans biografi och dessutom är i ständig kontakt med hans fru (hehe).

Istället för att dumpa surkärringen till fru när affären uppdagas så går de sina skilda vägar och Petreaus återvänder till trollet.

VARFÖR tvingar han sig själv till detta straff och varför förlåter hans fru honom? Hur svag karaktär kan man ha? Jag har lika lite respekt för båda besluten. Men den som jag inte förstår är Petreaus.

Här är frun sida vid sida med författarslynan som också var gift (men skilde sig kort därefter)

Båda parterna åberopar att det var ett "misstag". Hur kan ett misstag pågå i över 6 månader?

Är inte en enorm anledning att man inte vill dela hela sitt ägande vid skilsmässan?
Citera
2022-10-12, 17:13
Medlem
Citat:
Man kan inte nå hennes rang i militären och vara en pappskalle.

😂
Citera
2022-10-12, 17:30
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Älskarinnan ser ju ut som en transa…
Det kan vara så enkelt som att de faktiskt älskar varandra ändå frun och generalen…

Det gör hon inte alls. Män är vackra för den delen. Det är inget fel att ha maskulina drag.
Citera
2022-10-12, 17:30
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath
Är inte en enorm anledning att man inte vill dela hela sitt ägande vid skilsmässan?

Är inte en CIA-direktör hyfsat förmögen?
Citera
2022-10-12, 17:33
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Är inte en CIA-direktör hyfsat förmögen?

Har aldrig hört att "det är skitsamma, jag har tillräckligt" från någon som förlorar halva förmögenheten efter en skilsmässa ärligt talat. Oavsett vilka summor det gäller.
Citera
2022-10-12, 17:37
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath
Har aldrig hört att "det är skitsamma, jag har tillräckligt" från någon som förlorar halva förmögenheten efter en skilsmässa ärligt talat. Oavsett vilka summor det gäller.

Men om de lever ihop tar golddiggern en del av förmögenheten också.

Och det är hon, en ryggradslös golddigger.
Citera
2022-10-12, 20:11
Medlem
Rozenkvartss avatar
Gissar att det handlar om, som några nämnt i tråden att det är dyrt att skiljas i USA. Människor med mycket pengar, fastigheter, viktiga sociala kontakter skiljer sig mer sällan. Hur skulle det se ut om han lämnade henne för någon annan?
Kan ju också vara så att paret är precis lika oattraktiva och faktiskt älskar varandra, eller handlar det om trygghet. Många män verkar se på sin fru som en trygg famn, från mamma till frun typ och ha mycket svårt att bryta sig loss oavsett hur dålig relationen blir.
Ett sista alternativ är att han var älskarinnans väg ur sitt äktenskap, vanligt med draghjälp för kvinnor när det är dags att lämna, men att hon inte ville ha honom så han fick nöja sig med frun.
Citera
2022-10-12, 22:17
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:

"De och Ni alla äro idioter, Gud allena styr mitt öde och hwem jag skola lägra"

Inte fan vet jag, det är något fel på de flesta människor idag.
Citera
2022-10-12, 23:42
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Ett sista alternativ är att han var älskarinnans väg ur sitt äktenskap, vanligt med draghjälp för kvinnor när det är dags att lämna, men att hon inte ville ha honom så han fick nöja sig med frun.

Hon pratar varmt om denna Petraeus. Jag tror att det uppstod något som inte får nämnas. Deras gemensamheter gör att denna matchning bara ber om att få bli gjord. Den är fullt logisk, om han inte vore gift...

Tänk er om Petraeus hade vänstrat med en hooterstjej istället... Då hade nog USA börjat brinna i protest.

Googla respektive part och se förbi hans ögonpåsar, så förstår ni själva. Han träffade sin tvillingsjäl,. men de skulle inte vara tillsammans i detta liv! Åldern blev haken (och omständigheterna i övrigt).

Jag tror stenhårt på detta. Vad får ni för intryck?
Citera
2025-08-29, 13:30
Bannlyst
Citat:
Han ser ut som en vanlig man i den åldern, med pojkig lugg. Det är nåt med män i USA och frisyrer.. Det är inte deras grej.

De flesta kvinnor ser inte bra ut omålade. Män blir snygga av testosteron. Jag har jämfört män och kvinnor på dejtsidor och det är nästan en snygg man varannan gång. Kvinnor kan det gå 15 bilder utan en snygg, Även med smink.
Jag misstänker att du är bög utan att vilja erkänna det för dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in