Citat:
Ursprungligen postat av
Myztico
Och det är därför man nästan bara säljer på auktion istället för anbud då det underlättar allting för alla inblandade... Så hade du någon länk eller inte annars är det lite meningslöst att du sitter och säger saker som inte kan bekräftas
Kan inte länka från mobilen men står på hemsidan hos kronofogden att det går att köpa genom anbud , kan ju vara så att intresset var så lågt för auktion att de sålde till någon som gav ett anbud som ansågs vara tillräckligt , eller också blir det en ny runda med auktion senare