Citat:
Ursprungligen postat av
PelageZin
Två filmer idag om att hon har ångest pga situationen och att allt är andras fel. Det är staten, exet och grannarnas fel alltihop
Det verkar som att verkligheten börjar komma ikapp henne och lite insikt om att hon inte kommer vinna mot alla myndigheter, lösningen är tydligen att köpa mer vin för enligt henne är det det bästa hon kan göra och enligt henne i kommentarerna så påverkar det tydligen inte den psykiska hälsan negativt att hinka i sig mer vin.
Det verkar med andra ord inte finnas några planer alls på att göra något produktivt som att ta emot lån från släkten eller lösa något med någon bank, allt som finns är en färdplan till systemet för att köpa mer vin och sen hem för att spela offer medan lägenheten säljs på auktion på onsdag. Hon kan ju fortfarande rädda lägenheten men vägrar att samarbeta så hon lär ju bli hemlös...
Det framkommer ju att hon tydligen är i krig med bostadsföreningen gällande bland annat fönsterbyte också, folk försöker hinta åt henne i kommentarerna att det kanske är hon som är problemet men hon kopplar inte för det är fullständigt omöjligt att hon skulle kunna ha fel.
Att alla problemen började i samband med att hon blev singel och inte längre har någon som sköter saker åt henne verkar hon inte heller koppla till att det kanske är hon som är problemet.