Citat:
Ursprungligen postat av
Antistalk
Putins problem är ju att han är en despot och kleptokrat som håller på att föra ryzzland in i en katastrof av sällan skådat slag.
Ljuger ständigt utan att blinka, bakslug och hämndlysten som få som Hitler
Det är det som stör mig med alla Putinfans och Putin själv hans förbannade hämndlystenhet. Ärligt talat tycker jag väst var för schyssta i slutet av kalla kriget och för schyssta mot Putin
Han fick hålla os och vm i fotboll, alla oligarker är ryssar, vi har litat på dem med gasen, västerländska företag har producerat varor i Ryssland, ryssar har fått flytta till London lätt, och fått resa relativt fritt, Rysslands ekonomi har fått ett enormt uppsving speciellt under Putins första period ingen i väst sa emot eller tyckte det var negativt. Väst la sig inte nämnvärt i varken Tjetjenien eller Georgien. Okej man la näsan i blöt på ett mer resolut sätt i Ukraina i Syrien skulle jag säga att gulfstaterna var minst lika medverkande o ändå har inte Putin klagat lika offentligt på Saudi,Qatar,Turkiet osv. Tycker ärligt snubben är en jävla gnällröv. Hitler hade iaf mer anledningar.