2022-10-11, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Ikee vær sur nå. Det er lagt til en "vaskehjelp" nå må du se
Kanskje en del mer enn det.
Citera
2022-10-11, 12:25
Medlem
.
Senast redigerad av Ittno 2022-10-11 kl. 12:37.
Citera
2022-10-11, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Du må ikke bekymre deg så mye over min troverdighet, og du må slutte med å legge ord og meninger som ikke er uttalt i munnen på andre. Men har du forøvrig noe fornuftig å si om selve saken, så kom gjerne med det😎
Det er mange som har satset mye for å fortelle politiet om sine tanker og opplevelser i forhold til TH og motiv. Det har jeg stor respekt for. Mange spør seg sikkert om de kunne ha gjort noe i forkant for å forhindre det som skjedde. Det må være en vanskelig situasjon å stå i, nesten umenneskelig.
Selv om det er liten tvil om hvem, er det også viktig å finne ut hva og hvordan, ellers tror jeg det blir umulig å reise tiltale mot TH. Det er vanntette skott mellom lagene...
Citera
2022-10-11, 12:31
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Nettopp. Det må finnes en link mellom de siktede. Den enste fellesnevneren jeg kan se nå, er at alle de siktede gjør hva som helst for penger.

Det er to store forskjeller mellom PSS og RU.

1. RU er tidligere ustraffet og det finnes heller ingen indikasjoner på at han har drevet med noe shady forutfor denne saken.

2. PSS har vist at han har evne OG vilje til å gjøre det meste for egen vinning eller penger. RU på sin side har kun vist vilje (gjennom operasjon Frank), men det fremkommer jo ikke noe sted at han har den evnen som trengs til å gjennomføre noe helst.

Det er to veldig store forskjeller. Det finnes ingen kjent link. Trolig vil det heller aldri komme noen link heller. Det er ingen utenfor denne tråden som tror at PSS har noen med Lørenskogsaken å gjøre. Derfor er han kun siktet for forhold frem til forsvinningen.
Citera
2022-10-11, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Det er to store forskjeller mellom PSS og RU.

1. RU er tidligere ustraffet og det finnes heller ingen indikasjoner på at han har drevet med noe shady forutfor denne saken.

2. PSS har vist at han har evne OG vilje til å gjøre det meste for egen vinning eller penger. RU på sin side har kun vist vilje (gjennom operasjon Frank), men det fremkommer jo ikke noe sted at han har den evnen som trengs til å gjennomføre noe helst.

Det er to veldig store forskjeller. Det finnes ingen kjent link. Trolig vil det heller aldri komme noen link heller. Det er ingen utenfor denne tråden som tror at PSS har noen med Lørenskogsaken å gjøre. Derfor er han kun siktet for forhold frem til forsvinningen.

Vi må annta at TH er skyldig, men dersom PSS er det også, så må det finnes noen mellom dem. TH har ikke lagt sin skjebne i PSS sine hender, aldri.

Forøvrig enig i det forrige innlegget ditt. Ett gnagsår for tråden, og vistnok også ett gnagsår for tipsmottaket i saken.
Citera
2022-10-11, 12:45
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Vi må annta at TH er skyldig, men dersom PSS er det også, så må det finnes noen mellom dem. TH har ikke lagt sin skjebne i PSS sine hender, aldri.

Forøvrig enig i det forrige innlegget ditt. Ett gnagsår for tråden, og vistnok også ett gnagsår for tipsmottaket i saken.

Det er plagsomt transparent.
Citera
2022-10-11, 12:53
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Det er ingen utenfor denne tråden som tror at PSS har noen med Lørenskogsaken å gjøre. Derfor er han kun siktet for forhold frem til forsvinningen.

Hvorfor kaster så politiet vekk tid og ressurser på en siktelse av en person som ikke har noe med saken å gjøre?
Hvis siktelsen kun er tatt ut for å saumfare denne personen, hvorfor har de ikke da siktet flere i kretsen rundt TH og RU?
Citera
2022-10-11, 13:00
Medlem
Citat:
Det er plagsomt transparent.

Veit du tidspunkt for domsavsigelse i den pågående saken mot PSS?
Citera
2022-10-11, 13:12
Medlem
Citat:
Selv om du går på repeat og gjentar deg selv hele tiden, så betyr det ikke at du har rett. Skjønner i det hele tatt ikke at du gidder å legge så mye engasjement i å prøve å fremstå som et viktig vitne i saken som sitter med nøkkelen. Det er utrolig transparent. Både du og meningene dine.

De fleste med mer enn 2 i IQ, både skjønner og tror at TH er involvert i drapet/forsvinningen av AEH. Problemet er at politiet ikke klarer å bevise det. Hadde de hatt fellende bevis mot han, RU eller PSS så hadde de sittet varetektsfengslet i saken, eller i beste fall allerede vært dømt. Om du er så naiv at du tror politiet jobber etter en modell der de bare mangler "den siste brikken" så er du egentlig bare dum.

Nå har du plutselig en "følelse" av at politiet nærmer seg en løsning. For litt siden lovet du nærmest en tiltale og dom før året var omme fordi du hadde inngående kunnskap om saken. Som du forøvrig ikke vil eller kan dele. Enten er du stein stokk dum eller så er du kun ute etter oppmerksomhet (på en utrolig weird måte). Eller en kombo av begge.

Enten får du komme med noe konkret i forhold til hvilken rolle du eventuelt har og hvilken inngående viten du har i saken, eller så får du seriøst finne deg en annen hobby. Folk er dritt å lese det samme tullet fra din kant. Sist gang jeg kritiserte deg ble jeg rapportert fordi du følte noen skulle avsløre hvor utroverdig du egentlig var. Det kan fort skje igjen og en kamp som er verdt å ta.

Alternativt, erkjenn og aksepter som de fleste andre at politiet ikke klarer å få TH dømt i denne saken, uansett hvor skyldig man tror han er eller ikke.

Din analyse av meg er totalt skivebom, og det samme gjelder din analyse av hvor saken står, hva politiet sitter på av bevis og indisier, og din påstand om at «de fleste andre» mener at TH vil gå fri. Jeg har forøvrig aldri rapportert noen her på forumet for noe som helst, så det får du ta opp med administrator. Hvem jeg er, og hvor jeg står i saken, er helt uvesentlig for forumet, men kan ha en betydning for utfallet av selve saken. Jeg anbefaler deg derfor å overse mine inlegg, så slipper du unna tannskader(gnissing av tenner) og magesår. Dine innlegg blir jo morsommere og morsommere, så jeg takker for underholdningen så langt✌️😎
Citera
2022-10-11, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Hon är ju dömd för att ha manipulerat bevis mot en våldtäktsman. Alltså en skymf mot ett våldtäktsoffer. Du tycker synd om en sådan person?

Hvor har jeg sagt at jeg tycker synd om henne?

Jeg observerer hva som skjer i tråden. Og med det reagerte jeg på hvor langt enkelte var villige til å gå i jakten på henne. Hun har sona ferdig og gått videre i livet. Sannsynligheten for at hun er involvert i drapet på Fru Hagen eller står bak kryptorigget =0. Allikevel vrenger noen ut hele privatlivet hennes her inne. Stiller dere noen gang spørsmål ved hvorfor folk gjør det de gjør her inne? Ikke det nei.
Citera
2022-10-11, 13:42
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Hvem jeg er, og hvor jeg står i saken, er helt uvesentlig for forumet, men kan ha en betydning for utfallet av selve saken.

Det er tydeligvis noen som ønsker at enkelte brukere skal slutte å skrive i tråden.
Hva som er så provoserende skjønner ikke jeg. Det er som sagt bare å scrolle hvis
man ikke er interessert.
Citera
2022-10-11, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel

Enig i at TH ikke har lagt sin skjebne i PSS hender. Derfor vil man ikke finne noen kobling mellom han og den nye siktede. Tenker TH la noen andres skjebne i dennes eller andres hender. Hva har man medhjelpere til om det ikke er for å hjelpe til?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in