Citat:
Ursprungligen postat av
PSCP
För att P berattade det för min vän. Kan väl tänkas att P ljög om det,men tydligen velade BO mellan P och hans dåvarande tjej. Detta är som sagt info jag fått av min vän så tredje hands info.
Jag stod BO nära vid den tiden och jag vet att han flyttade själv ner till från Karlstad till Göteborg för att börja sitt jobb. Vid flytten så tog det slut med hans dåvarande tjej. Jag kände dem båda.
P och BO träffades i maj 2007, då hade han bott i Göteborg sedan januari. Det är fem månader efter att det tog slut. Får återigen känslan av att P ljugit för sina vänner för BO ska vara på samma nivå som henne själv. Mig veterligen har BO aldrig varit otrogen. Sen var ju BO´s uppfattning att P "hade ett uppehåll" tillsammans med att han inte var snäll mot henne, alltså slog henne.
Fråga?
Var den första mannen våldsam mot P, vet du något om det PSCP? Eller är det en av det första större lögnerna från henne i samband med att hon började bygga sitt förhållande med BO.
Det ska dock sägas att BO och Patricia slutade träffas under sommaren 2007 då hon gick tillbaka till sin dåvarande man, i samband med det blev BO ihop med sitt ex. Det höll till november för BO och i februari 2008 träffade han P igen. Dock vet jag inte status för P relation när de började träffas igen. Det blev starten på deras "långa" förhållande.