2022-10-10, 19:11
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jo det hade du.

Och jag vet att du har hittat relationsanarkismen och trivs bra utan fasta, monogama förhållanden och det är fint som snus. Bra för dig! Ska skriva ner det på en lapp så att jag garanterat kommer ihåg det, så slipper du påpeka saken hela tiden

Nu handlar det om huruvida det radikalfeminiserade Sverige är värt att dö för... Jag säger med stor säkerhet -NEJ

Edit: Relationsanarkism är inget jag tror eller tycker är bra eller sunt. Att det fungerar för mig men sämre för andra, är inte mitt problem eller bekymmer.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2022-10-10 kl. 19:15.
Citera
2022-10-10, 19:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Nu handlar det om huruvida det radikalfeminiserade Sverige är värt att dö för... Jag säger med stor säkerhet -NEJ

Jag håller med. Det var inte jag som drog upp det.

Jag vet. Du sa det.
Citera
2022-10-10, 19:19
Medlem
Citat:
Jag håller med. Det var inte jag som drog upp det.

Jag vet. Du sa det.

Helvete!!!!!!!
Vi kanske är överens om att det inte är värt at dö för, för något kön.
Om vi är det...berätta aldrig det för någon
Citera
2022-10-10, 19:23
Avstängd
Citat:
Helvete!!!!!!!
Vi kanske är överens om att det inte är värt at dö för, för något kön.
Om vi är det...berätta aldrig det för någon

Blir man invaderad så är det inget kön man dör för. Det är familj, vänner, hem, geografi etc.
Citera
2022-10-10, 19:30
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ingen bryr sig fortfarande om vad som drabbar män/pojkar i krig. Lika lite nu som sedan innan jämlikhet och jämställdhet.
Bara där har du en fingervisning om mäns och pojkars uppofringar kommer vara värt något i detta radikaliserade samhälle.

Offerkofta much? Man kan naturligtvis inte vänta till andra ska uppmärksamma ens problem. Sådana som du är ett hån mot män som försöker synliggöra problemen.
Citera
2022-10-10, 19:33
Medlem
Citat:
Blir man invaderad så är det inget kön man dör för. Det är familj, vänner, hem, geografi etc.

Då är det ju synt att familj, vänner, hem och geografi saknar värde i ditt radikaliserade samhälle.
Din försvarsminister visade med all önskvärd tydlighet att försvaret av sossarnas land enbart är en fråga för ett fåtal sossar. Det är ju helt fantastiskt ändå.
Citera
2022-10-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Offerkofta much? Man kan naturligtvis inte vänta till andra ska uppmärksamma ens problem. Sådana som du är ett hån mot män som försöker synliggöra problemen.

Nej, inte alls. Jag trivs bra med min traditionella roll i mitt liv.
Men jag vet hur lite det är värt utanför just mitt liv.
Oftast blir jag arg på mig själv om jag inte sett en uppenbar felvärdering och är glad att offerskapet inte är övervärderat för mitt av de två enda könen.

Hur ni andra ljuger för er själva är upp till er och inte mitt problem.
Citera
2022-10-10, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?

Nej.
Citera
2022-10-10, 19:39
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Nej, inte alls. Jag trivs bra med min traditionella roll i mitt liv.
Men jag vet hur lite det är värt utanför just mitt liv.
Oftast blir jag arg på mig själv om jag inte sett en uppenbar felvärdering och är glad att offerskapet inte är övervärderat för mitt av de två enda könen.

Hur ni andra ljuger för er själva är upp till er och inte mitt problem.

Ja just det, kläm in alla värderingar du har i det inlägget. Haha.
Citera
2022-10-10, 19:40
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?
Vad är det här för jävla incelinställning? Gillar du inte jämställdhet?
Citera
2022-10-10, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Ja just det, kläm in alla värderingar du har i det inlägget. Haha.

Japp. Varsågod.
Seså, spring nu iväg och öva inför att dö för landet som inte är ditt/din angelägenhet.
Citera
2022-10-10, 19:44
Avstängd
Citat:
Då är det ju synt att familj, vänner, hem och geografi saknar värde i ditt radikaliserade samhälle.
Din försvarsminister visade med all önskvärd tydlighet att försvaret av sossarnas land enbart är en fråga för ett fåtal sossar. Det är ju helt fantastiskt ändå.

Nejdå. Bara för att det saknar betydelse för dig betyder inte att det gör det för oss andra. Sluta projicera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in