2022-10-09, 23:13
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Ajdå, trist med skador. Det är viktiga spelare. Hoppas att det inte är så allvarligt.
Trist även om det ingår men just nu fel läge 😌

Trent är garanterat fotledsskada, Diaz gissar jag på ledband i någon form men lär dyka upp en dom efter en röntgen kommande vecka.
Citera
2022-10-09, 23:22
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Ajdå, trist med skador. Det är viktiga spelare. Hoppas att det inte är så allvarligt.

Det är lugna puckar, karman kommer att ta arsenal till slut.
Citera
2022-10-09, 23:35
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Trist även om det ingår men just nu fel läge 😌

Trent är garanterat fotledsskada, Diaz gissar jag på ledband i någon form men lär dyka upp en dom efter en röntgen kommande vecka.
Kan vara "blessing in disguise" att Trent skada sig. Nu måste dom spela någon annan och Trent är inte alls bra just nu ändå
Citera
2022-10-09, 23:51
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Det är lugna puckar, karman kommer att ta arsenal till slut.
Casemiros assist idag var det jag menade med hur han spelade i Real! Bryter och ställer om direkt. Får ni igång honom nu och dessutom Ronlado så blir det minst CL
Citera
2022-10-09, 23:57
Avstängd
Generalanderssons avatar
Det går ju onekligen bra för AFC nu Vi bara ångar på, och redan så kan man känna lukten av guld.
Citera
2022-10-10, 00:01
Medlem
Skarparattarns avatar
Orkar inte ens svara trollet ovanför. Hur kan man ens tro på guld när man spelat 9 omgångar och inte ens mött City.

Tottenham vill förlänga med Conte. Jag tror vår framtid är ljus om så blir fallet.
Citera
2022-10-10, 00:34
Avstängd
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Orkar inte ens svara trollet ovanför. Hur kan man ens tro på guld när man spelat 9 omgångar och inte ens mött City.

Tottenham vill förlänga med Conte. Jag tror vår framtid är ljus om så blir fallet.
Så man är alltså ett ”troll” för att man är nöjd över sitt lags insats, samt optimistisk inför resten av säsongen? Och du tror alltså inte att det här forumet hade varit fylld med Man United eller av Liverpool fans om de bara var i närheten av att vara på samma nivå som det AFC är nu? Haha.

Säger inte att Arsenal kommer att ta hem titeln, men vi har absolut chansen, och vi är det enda laget som har ngn chans öht att stoppa Man City denna säsong.
Citera
2022-10-10, 00:51
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Ingen orkar det.. Även om dom slår City så kommer dom inte vinna guldet i år. Visst har dom satt sig i ett bra läge för att komma topp 4a men inte mycket mer än så. City lär ju ändå bli ännu bättre av att "jaga" och finns inte på världskartan att Arsenal orkar en hel säsong.

Frågan är om han vill förlänga? Har hela tiden känts som att han inte trivs i Spurs och bara ser det som ett tillfälligt jobb. Tror han vill tillbaka till Juventus.

Sen verkar han inte förstå varför han är ett troll. Han tror att det bara är sista inlägget som folk minns..

Han säger i ena inlägget att han känner doften av guld för att i nästa säga emot sig själv
Senast redigerad av Free12 2022-10-10 kl. 00:58.
Citera
2022-10-10, 01:06
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ingen orkar det.. Även om dom slår City så kommer dom inte vinna guldet i år. Visst har dom satt sig i ett bra läge för att komma topp 4a men inte mycket mer än så. City lär ju ändå bli ännu bättre av att "jaga" och finns inte på världskartan att Arsenal orkar en hel säsong.

Frågan är om han vill förlänga? Har hela tiden känts som att han inte trivs i Spurs och bara ser det som ett tillfälligt jobb. Tror han vill tillbaka till Juventus.

Sen verkar han inte förstå varför han är ett troll. Han tror att det bara är sista inlägget som folk minns..

Han säger i ena inlägget att han känner doften av guld för att i nästa säga emot sig själv

Jo men känns som Tottenham är en betydligt större utmaning än att träna Juventus. Får han värva nån mer klassspelare tror jag faktiskt han stannar.
Citera
2022-10-10, 01:14
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jo men känns som Tottenham är en betydligt större utmaning än att träna Juventus. Får han värva nån mer klassspelare tror jag faktiskt han stannar.
Att ta över Juve just nu kan faktiskt vara en stor utmaning? Allt beror ju på vad han vill med sin karriär också. Vinna titlar är enklare i Juventus, han är italienare osv. Pengarna är nog bättre i Tottenham, han har redan haft Juventus och tagit titlar, han har inte samma press i Tottenham och håller han denna nivå så får det anses vara lyckat. Det är ju svårt att säga. Nästa sommar kommer det behövas minst 3 stycken för att fortsätta framåt och om Kane sticker så kanske Son känner att han inte vill vara med att börja om.... Helt plötsligt är några nyförvärv en försämrad trupp.
Citera
2022-10-10, 03:20
Medlem
Vanstertrollets avatar
Vi har ju inte mött nåt bra lag ännu så förmodligen blir det stryk när det händer.
Citera
2022-10-10, 03:33
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Vi har ju inte mött nåt bra lag ännu så förmodligen blir det stryk när det händer.
Vilka är "ni"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in