Citat:
Ursprungligen postat av
Beaver14
Blir än mer viktig match imorgon, kanske mest för Liverpool. Vid förlust imorgon är man 13 p efter City och kan säga hej då till ligaracet säsongen 22/23.
Som andra konstaterat, ligaracet är givetvis kört redan nu.
Som Liverpool presterar just nu handlar allt om att ta en match i taget och försöka vinna den, inte kolla på tabellen överhuvudtaget. Vinner man 20 raka, absolut då finns chans på ligan, men det kommer man absolut inte göra som det ser ut nu. Alla pilar pekar mot skräpsäsong. Det behövs liten renovering i spelarstallet, ett par värvningar och nytändning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Alex P. Keaton
Ja tråden är som ofta rätt tråkig/stökig (matchtrådarna är väl än värre) men självklart spelar det in en del hur ens eget lag presterar. Två negativa saker gör att det är lätt att minska sin aktivitet. Får väl se hur det ser ut efter kvällens match. Arsenal bör ses som favoriter med tanke på situationen båda lagen befinner sig i men vi får se. Bobby brukar gilla att spela mot Arsenal. Får hoppas på något liknande idag.
Ja Arthurs skada känns ju inte jätteöverraskande precis. Hade nästan glömt att vi ens lånat honom.
Angående Liverpools form tror jag att det blir bättre men det kan ta ett tag. Är inte ett dugg överraskad över att Darwin behöver en inkörsperiod men nog trodde jag inte att man skulle prestera så dåligt som lag som man hitills gjort.
Så länge minst 2 personer nödvändigtvis vill ha sista ordet/gillar att trolla kommer det inte bli mycket till förbättring. Finns ju flertalet det stämmer in på och när någon väl lärt sig att man inte måste kommentera varje inlägg verkar det dyka upp en drös nya användare och så börjar det om.
Vore kul att poppa Arsenals ballong, men har små förväntningar. Klopps Liverpool har inte en plan B, det är possession och hög press som gäller, och när man fallerat i det har man varit väldigt sårbara. Det tror jag Arteta kommer sikta in sig på idag.
Nej, användaren har knäckt koden för att förstöra tråden: extrem hybris, halmgubbar, leta bråk med alla och oceaner av tid på att alltid svara alla som vill tjafsa. Som du säger, när ett gäng användare som bråkat med honom försvinner, tillkommer nya som låter sig provoceras av dumheterna.