2022-10-09, 17:59
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Spørsmålet er om hun noensinne har hatt den. Derfor hun opprettet et enkeltmannsforetak for å jobbe i Harstad.

Hammerfest, ikke Harstad.

Sykehuset der hadde jo han skandalelegen på lønningslista, han utførte haugevis med operasjoner.
Han hadde ikke ortopedlisens, men fikk likevel jobbe. Så ble han frikjent. Helt vanvittig!
Citera
2022-10-09, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Norsk statsborgerskap, tamilsk opphav. Snakkervel norsk og tamil da, tenker jeg.

Hvor fant du det? "Ingen autorisasjon"?

Hun har ført opp "Nevrologisk avdeling, sykehuset i Østfold" som yrke på facebookprofilen.

Alt helsepersonell i Norge kan søkes opp her, leger, sykepleiere osv. Alle med gyldig autorisasjon. Du trenger etternavn og fødselsdag,
Citera
2022-10-09, 18:01
Medlem
Citat:
Hammerfest, ikke Harstad.

Sykehuset der hadde jo han skandalelegen på lønningslista, han utførte haugevis med operasjoner.
Han hadde ikke ortopedlisens, men fikk likevel jobbe. Så ble han frikjent. Helt vanvittig!
Nettopp, Hammerfest. Går litt fort i svingene....
Citera
2022-10-09, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Spørsmålet er om hun noensinne har hatt den. Derfor hun opprettet et enkeltmannsforetak for å jobbe i Harstad.

Du ser hu er oppført med HPR nr, men INGEN autorisasjon. Konklusjon, hun har hatt, men den er inndratt av fylkeslege i aktuelt fylke. Trolig pga noe snusk. Bare prøv å søke opp din egen fastlege, så ser du hvordan det skal se ut
Senast redigerad av Ronsangel 2022-10-09 kl. 18:07.
Citera
2022-10-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg glemte å legge til i innlegget at dere som ikke mener at fiskere, Ås-sporet og Futurummennene er relevant for saken kan SCROLLE forbi innlegget.

En ny mann er siktet for medvirkning til drap på AEH. Dette har ligget i kortene hele tiden, og snur ikke opp ned på saken nok en gang. Dette har i hovedsak med kryptosporet å gjøre, og derav siktelsen, som er den samme som RU er blitt siktet for. Politiet har jobbet med dette i lang tid, og nå slipper de ut litt taktisk informasjon for å stresse de tidligere, og eventuelt andre involverte. Glem fiskere, hettemenn, futurummenn, Ås sporet etc., alt dette er sjekket ut av saken av politiet og spesiaetterforskerene for lenge siden. Det går mot en løsning, og TH er fortsatt edderkoppen i nettverket🧐
Citera
2022-10-09, 18:07
Medlem
Når hun er villig til å forfalske både dokumentasjon og bildebevis på utspekulert vis i en alvorlig straffesak for å gi sin kjæreste alibi, kan man jo lure på om han som er dømt for bedrageri har gjort noen gjengjeldelsestjenester. Fikk hun kanskje noe tilbake for dom og fengselsstraff.
Citera
2022-10-09, 18:09
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Du ser hu er oppført med HPR nr, men INGEN autorisasjon. Konklusjon, hun har hatt, men er fratatt. Bare prøv å søke opp din egen fastlege, så ser du hvordan det skal se ut

Ser nå Altaposten kjørte en sak (bak mur) 14. mai 2021, med følgende overskrift:
"Kvinne uten autorisasjon ble ansatt som lege, kommunen sjekket ikke referansene"
MV skriver på facebook i februar 2020 at hun var ferdig med turnus i Hammerfest, og skulle
videre til pliktår i Alta. Ikke utenkelig at det er samme sak.
Citera
2022-10-09, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
En ny mann er siktet for medvirkning til drap på AEH. Dette har ligget i kortene hele tiden, og snur ikke opp ned på saken nok en gang. Dette har i hovedsak med kryptosporet å gjøre, og derav siktelsen, som er den samme som RU er blitt siktet for. Politiet har jobbet med dette i lang tid, og nå slipper de ut litt taktisk informasjon for å stresse de tidligere, og eventuelt andre involverte. Glem fiskere, hettemenn, futurummenn, Ås sporet etc., alt dette er sjekket ut av saken av politiet og spesiaetterforskerene for lenge siden. Det går mot en løsning, og TH er fortsatt edderkoppen i nettverket🧐

Det går ikke an å sjekke ut noe som de fremdeles ikke vet hva / hvem var. Det bør selv du forstå.

Men tilbake til denne lege kona, det er altså nå bekreftet at hu IKKE har noen gyldig lege autorisasjon. Jeg bare gjenntar det.
Citera
2022-10-09, 18:13
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Når hun er villig til å forfalske både dokumentasjon og bildebevis på utspekulert vis i en alvorlig straffesak for å gi sin kjæreste alibi, kan man jo lure på om han som er dømt for bedrageri har gjort noen gjengjeldelsestjenester. Fikk hun kanskje noe tilbake for dom og fengselsstraff.

Denne muligheten er helt åpenbar. Han later til å ha et nær sagt kronisk forbrytersk forsett.
Han er straffedømt en rekke ganger, men har tydeligvis ikke forbedret seg.
Citera
2022-10-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ser nå Altaposten kjørte en sak (bak mur) 14. mai 2021, med følgende overskrift:
"Kvinne uten autorisasjon ble ansatt som lege, kommunen sjekket ikke referansene"
MV skriver på facebook i februar 2020 at hun var ferdig med turnus i Hammerfest, og skulle
videre til pliktår i Alta. Ikke utenkelig at det er samme sak.

Helt sikkert Hennes nye arb.giver er nok lurt på samme måte, de har bare ikke funnet dette ut enno Det er flere artikkler i altaposten om dette ser jeg.
Senast redigerad av Ronsangel 2022-10-09 kl. 18:23.
Citera
2022-10-09, 18:28
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Er den nye mistenkte = CardPass? Jfr. firmaet Shone kortsystem ...?

Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
CardPass solgte vel bla pass knyttet til mange ulike nasjonaliteter? Sånt sett tenker jeg det er en aktør i utlandet

Det er flere nasjonaliteter. Stemmer det. Rart hvor for man glemmer. Dette var det jeg fant da jeg sorterte listen fra dark net i juni:

https://www.flashback.org/sp80486788
Citera
2022-10-09, 18:29
Medlem
Sorry, hva er MVs navn, fikk det ikke med meg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in