Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Nja, men lite fel tolkade jag det nog. Tack för den. Läser gärna dina tankar kring hur reseten inte kommer att lyckas.
Jag söker en form av medial kommunikation så att jag kan leverera mina tankar och åsikter, så att
de vidare lever sitt eget liv via andra och utvecklas via konservativ (icke) rationell dialektik.
Tyvärr så är inte Flashback ett bra ställe att bli långdragen och tråkigt akademisk på.
Jag läser mycket och ser aldrig på tex Youtube då jag vill ha fotnoter framför mig, så att jag kan gå vidare om något låter tvivelaktigt.
Det ger mig samtidigt friheten att spekulera mer fritt än många andra på Flashback, eftersom jag presenterar en plausibilitet som inte "dissas" direkt som konspirationsteori automatiskt.
Det är krigarens konst via pennan att
kunna koppla tex Henry Kissinger som hjärnan bakom WEF, genom att det helt enkelt inte finns på kartan att så inte vore fallet, bara genom evidens av
korrelation, kausalitet samt rent förnuft.
Ibland så räcker det med att alla medier påstår en sak för att det ska gå till historian som 100% "sanning".
Tex Nordmtream I+II.
Men åt andra hållet så är bevisbördan tusen gånger tyngre , att tex säga att fel land än pressen skriver om låg bakom sprängningarna i Östersjön.
Detta var bara ett exempel, kan ta ett annat om ni missförstod poängen, då jag varken pekar ut den skyldige eller försvarar någon nation i frågan.
Kan jag tror ni, skapa evidens i frågor gällande WEF, bara genom att skriva artiklar på samma språk och form, bevisbörda som historiker gör som standard internationella vetenskapliga tidskrifter?
Inte för att bedra, lura eller skada, utan för att gå ett steg längre av att vara en auktoritet inom ämnet vilket ger hög trovärdighet.
Om inte, testa min tes om Henry Kissinger genom att fråga mig hur jag kan påstå detta, fast det inte finns litteratur på akademisk nivå sedan tidigare som ens vågat nämna saken.
Vem är källan som man ska vara kritisk mot, när man själv är källan till ett påstående som bygger på en oklanderlig forskning, likt andra likvärdiga som fått vetenskaplig status inom samhällsvetenskapen?
Genusvetenskap är en vetenskap i Sverige, fast det endast bygger på känslor och åsikter från en minimal grupp kvinnor som fick 0,05 procent av rösterna valet 2022.
Citat:
Feministiskt initiativ backar
Vid de två senaste riksdagsvalen innan årets val har Feministiskt initiativ varit största parti under spärren, med 3,12 procent 2014 och 0,46 procent 2018. Nu hamnar de på åttonde plats med 0,05 procent av rösterna.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sa-gick-det-i-riksdagsvalet-for-partierna-under-sparren