2022-10-09, 14:09
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Vilken "gädda" var det som tog sitt liv, eller är det fler än en som så gjort?

Bara en tror jag, men tex David ses kan jag ej hitta på hall of shame, men via google så finns han..
Citera
2022-10-09, 14:40
Medlem
Citat:
Sara är väl utseendemässigt inte mer än en svag 2a på en skala mellan 1-10, så din ovillkorliga kärlek till henne är väldigt fin.

Sara är en 9-poängare. Imorgon måndag börjar dom kreativa samtalen även om dessa tjuvstartade i fredags. Man har väldigt höga krav på vad hon har med sig hem.

Äggkoppen var lite kul.
Citera
2022-10-09, 14:46
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Sara är en 9-poängare. Imorgon måndag börjar dom kreativa samtalen även om dessa tjuvstartade i fredags. Man har väldigt höga krav på vad hon har med sig hem.

Äggkoppen var lite kul.

Vet du något om vem den medföljande Journalisten är ännu?
Citera
2022-10-09, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Hur är jag efterbliven när de använder ett ord felaktigt? Om jag säger att jag har misshandlat dig igen, så betyder det per definition att det hänt tidigare.

Varför använda "igen" om det inte innebär något? Tala om för mig vad logiken är bakom deras användning av "napp igen"? För om det inte betyder att det är samma person så är det helt och fullständigt irrationellt.
De använder inte alls ordet felaktigt. Din mening "jag har misshandlat dig igen" innehåller ett direkt objekt (ordet "dig") och kan bara tolkas som att samma person har fått stryk en gång till. Om man däremot säger "napp igen" så betyder det att man fått napp ännu en gång, det går inte att dra någon slutsats om det är samma gädda som nappat en gång till eller om det är en ny gädda.

Du kanske är lite efterbliven trots allt?

För att inte hela mitt inlägg ska vara off-topic så skickar jag med några bilder på Kranbalken aka Håriga underbyxan.
https://postimg.cc/gallery/WJT7yXD
Citera
2022-10-09, 15:30
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
De använder inte alls ordet felaktigt. Din mening "jag har misshandlat dig igen" innehåller ett direkt objekt (ordet "dig") och kan bara tolkas som att samma person har fått stryk en gång till. Om man däremot säger "napp igen" så betyder det att man fått napp ännu en gång, det går inte att dra någon slutsats om det är samma gädda som nappat en gång till eller om det är en ny gädda.

Du kanske är lite efterbliven trots allt?

För att inte hela mitt inlägg ska vara off-topic så skickar jag med några bilder på Kranbalken aka Håriga underbyxan.
https://postimg.cc/gallery/WJT7yXD

Han är helt klart efterbliven.
Citera
2022-10-09, 15:42
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Var lite ironisk med tanke på ditt fåniga spam.

Men lite stryk skulle nog faktiskt bota vissa av gäddorna.

Du vet varken vad ironi eller spam är för något, din tragiska gamla snuskgubbe.
Citera
2022-10-09, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Har ni märkt att vissa gäddor saknas i hall of shame på dumpen.se? Googlar man dem så finns de kvar på dumpen men de går inte att finna i hemsidan..

Det är intressant. Det innebär att de faktiskt tar bort publiceringar då. Är det för att personerna sökt hjälp? Har inte det varit ett krav för avpublicering eller har jag bara fått för mig det?

Vad kan det finnas för andra skäl? Ett vet vi ju sen innan är om personen tar livet av sig. Men kan gäddor muta sig "fria"? Kan det vara för anhörigas skull?
Citera
2022-10-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
Du vet varken vad ironi eller spam är för något, din tragiska gamla snuskgubbe.

Snuskgubbe säger han som försvarar pedofiler. Lite tankevurpa där va?
Citera
2022-10-09, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Vad är det då isånnafall som säger att det inte kan finnas vissa unga tjejer skulle vilja ha det med vissa utvalda äldre man som faktiskt ser bra ut? Jag snacka självklart inte om männen i dumpen då ingen där har någonting som kvinnor leta efter.

Detta bevisar ju att hela grejen går ut på hatet i emot män som tänder på unga tjejer. Med tanke på att få verkar bry sig nämnvärt mycket om dem som drar sig till tonårskillar.
För att det inte ligger någon sanning i att 13-14-åriga killar skulle tacka ja till sex med äldre kvinnor eller män utan det är endast en fantasi som de som misslyckas med relationer har.,Att unga tjejer vill ha sex med män på 40 år är ideer som kommer i hjärnan på män som ratas av kvinnor och de män som har en störning .
Citera
2022-10-09, 16:23
Medlem
Citat:
Vet du något om vem den medföljande Journalisten är ännu?

Nej. verkar väldigt hemlighetsfullt. Ganman kanske eller din killgissning på Lamotte? Fan nån måste ju veta
Citera
2022-10-09, 16:28
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nej. verkar väldigt hemlighetsfullt. Ganman kanske eller din killgissning på Lamotte? Fan nån måste ju veta

Hade Lamotte varit den medföljande journalisten skulle vi nog sett honom i något av din kärestas inlägg, JL vill sällan smyga med sin närvaro.
Citera
2022-10-09, 16:48
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Snuskgubbe säger han som försvarar pedofiler. Lite tankevurpa där va?

Du vill se pedofiler vandra fritt på våra gator. Jag vill se dem inlåsta i fängelse eller på rättspsyk, på livstid om det så behövs. Undra jag vem det är som förvarar pedofiler här…

Jag trampade tydligen på en så öm tå hos dig med mitt originalsvar så att du var tvungen att rapportera mitt inlägg, buhu (haha).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in