2022-10-09, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Att det inte blir lika stor reaktion när det gäller pojkar visar att indoktrineringen att unga pojkar alltid tänker på sex och är villiga att ha sex när som helst var som helst med vem som helst , män lyckas ju tom våldta andra utomhus när det är ett flertal minusgrader.

Vad är det då isånnafall som säger att det inte kan finnas vissa unga tjejer skulle vilja ha det med vissa utvalda äldre man som faktiskt ser bra ut? Jag snacka självklart inte om männen i dumpen då ingen där har någonting som kvinnor leta efter.

Detta bevisar ju att hela grejen går ut på hatet i emot män som tänder på unga tjejer. Med tanke på att få verkar bry sig nämnvärt mycket om dem som drar sig till tonårskillar.
Citera
2022-10-09, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Det är roligt hur efterbliven du är som helt missförstått vad ”napp igen” innebär och om vi spinner vidare på din tolkning så understryker det ytterligare hur efterbliven du är; det är uppenbarligen lagstiftningen det är fel på när en pedofil kan få fortsätta härja fritt efter den blivit ertappad, vilket då alltså återigen bara visar hur viktig Dumpen är som jobbar på att ändra den.
Hur är jag efterbliven när de använder ett ord felaktigt? Om jag säger att jag har misshandlat dig igen, så betyder det per definition att det hänt tidigare.

Varför använda "igen" om det inte innebär något? Tala om för mig vad logiken är bakom deras användning av "napp igen"? För om det inte betyder att det är samma person så är det helt och fullständigt irrationellt.

För de någon typ av statistik, avseende åldern på gäddor, utbildning, bakgrund, metodik, osv, för att bättre kunna förebygga deras beteenden? Nej självklart inte. Det är bara en scam, ett sätt för Sahara och Patrik att få in cash.

Men man kan väl inte vänta sig mer av två pundare.
Citera
2022-10-09, 11:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Absolut gör hon det,hon låter som att hon är påväg att få orgasm. Det kanske hon får också hade inte förvånat mig. Tror dock inte Patrik är bög däremot tror jag att han tänder på fjortisar är 98% säker på det.
Precis. Patrik gillar unga tjejer - men det är ju inte så konstigt när han är 15 år mentalt.

Sahara är verkligen problemet, fruktansvärt självhävdelsebehov och narcissism som blandas ner med obearbetade övergrepp och paranoia. Den tjejen behöver terapi big time.
Citera
2022-10-09, 11:47
Medlem
antoneriks avatar
Det är svårt att veta vad man ska tycka om Dumpen, men de har utan tvekan gjort mer för att skrämma bort förövare än vad polisen och socialtjänst någonsin kunnat göra med de begränsade verktyg de sitter på.

Av det senaste inlägget framgår att socialtjänsten inte kan göra något om man orosanmäler en förälder som har visat ett tydligt intresse att knulla med barn. Anledningen: det finns inget verkligt barn! Det är stötande.
Senast redigerad av antonerik 2022-10-09 kl. 12:13.
Citera
2022-10-09, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hur kopplar du ihop din tankegång med att män våldtar i minusgrader?

Jag tycker att avskyn mot böggäddorna på Dumpen är ungefär lika stor här på tråden.
Att män alltid är redo att ha sex när som helst när tillfälle yppar sig och därför finns det mängder med män som tror att pojkar på 14 år inte tar skada av att bli utsatta för en gädda eftersom det ses som en möjlighet och en trevlig upplevelse. Görs gällande i tråden av vuxna män att de själva gladeligen gått med på att ha sex med lärare eller andra vuxna i dess närhet när de själva var 13-14 år , inga vuxna kvinnor har sagt något liknande om sin granne eller lärare ..
Män som har förmåga att våldta när andra inte ens vill vara utan vantar verkar vara hur många ser på män och deras sexualitet
Citera
2022-10-09, 12:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag har inte sagt att någon FÖRTJÄNAR stryk, jag sa att några av dem nog skulle botas av ett kok stryk, en viss skillnad. Sen kan man ju tycka att en idiot som sitter på en chatt och visar slappa gubbkuken för det han tror är en 14-åring nog skulle må bra av lite hård uppfostran att lära sig att det finns saker man enkelt inte skall hålla på med.

Jag kan inte se att dom som jagat pojkar verkar bli minde hatade, kan jag inte se i den här tråden i alla fall.

Våldsverkare är inte särskilt väl sedda ute i samhället heller...
Citera
2022-10-09, 12:21
Medlem
Nosstocks avatar
Bara jag som tycker det är oerhört fånigt och pinsamt att Sara hela tiden lägger upp ansiktsbilder på sig själv på hemsidan? Hon är en gammal tant, men försöker se söt och gullig ut.

Känns som hon har ett extremt bekräftelsebehov.
Citera
2022-10-09, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Bara jag som tycker det är oerhört fånigt och pinsamt att Sara hela tiden lägger upp ansiktsbilder på sig själv på hemsidan? Hon är en gammal tant, men försöker se söt och gullig ut.

Hon gillar sig själv och vet att hon ser bra ut men det är inget fel med det. Ibland undrar man dock vad den ansiktsbilden har med artikeln att göra
Citera
2022-10-09, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock

https://utforskasinnet.se/den-morka-triaden-narcissism-machiavellism-psykopati/

Ovanstående länk redovisar mörka triaden,

I mörka triaden (synd att fler Svenssons ute i stugorna inte läste på om detta då hade ni kunnat läsa av människor mycket snabbare) i denna triad samlas bland annat Narcissisterna.

Om fler hade läst på detta och även kopplat/gjort en översiktsbild över hur denna ansvariga utgivare agerar (enbart förankrat i uppvisade beteendedrag på hemsidan Dumpen och ingen annanstans) då drar man snabbt slutsatsen över att det här är en person som har en dubbelagenda/en slags dubbelnatur som bara ger ett väldigt skumt skimmer över det hela.

Men gemene man är naiva och tänker, åh! Det här är för den goda saken! Skitsamma vem personen är-hon driver ju för den goda saken!

Vilka som driver för den goda saken verkar helt enkelt vara högst sekundärt för allmänheten.

Att man som utgivare älskar sig själv så till den grad att varje krönika som handlar om allvar genomsyras av självkärlek och bilder på sig själv som inte ens har med sammanhanget att göra. Det är varningsljus när man börjar tänka efter.

Det är först efter den tanken som slås man börjar tänka i nya banor i egenskap av läsare; Gör hon detta för sin egna agenda eller för det hon driver sidan för?

För somliga görs den slutsatsen väldigt fort. För många som ligger och sover sker uppvaknandet först efter flera månader. Eller år.

I ett tidigt led lyftes det på Flashback att det här är en individ som själv behöver terapi. Då känns det bara väldigt oanständigt i att verka vettig och vara ansvarig utgivare för en sådan här hemsida.

Senaste publicerade inlägget du syftar på känns bara bisarrt på något vis.
Senast redigerad av Lavinder 2022-10-09 kl. 13:30.
Citera
2022-10-09, 13:46
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hon gillar sig själv och vet att hon ser bra ut men det är inget fel med det. Ibland undrar man dock vad den ansiktsbilden har med artikeln att göra

Sara är väl utseendemässigt inte mer än en svag 2a på en skala mellan 1-10, så din ovillkorliga kärlek till henne är väldigt fin.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-09 kl. 13:56.
Citera
2022-10-09, 13:49
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Har ni märkt att vissa gäddor saknas i hall of shame på dumpen.se? Googlar man dem så finns de kvar på dumpen men de går inte att finna i hemsidan..
Citera
2022-10-09, 14:02
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Har ni märkt att vissa gäddor saknas i hall of shame på dumpen.se? Googlar man dem så finns de kvar på dumpen men de går inte att finna i hemsidan..

Vilken "gädda" var det som tog sitt liv, eller är det fler än en som så gjort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in