2022-10-08, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
Gemene dumpling har väl ingen tilltro till någon myndighet. Absolut inte heller till medier. Allt som inte är dumpen och alla som inte okritiskt är med dem är ju skit enligt dem. För 0,4% av befolkningen kan väl inte ha fel?

Ni gäddfans är verkligen roliga. Sida upp och sida ner samma kacklande och alltid nystartat konto.
Citera
2022-10-08, 17:45
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Pundar-Patrik och Pundar-Sara har vid det här laget belastningsregister som skulle kunna fylla en hel pärm.

Bedrägerier, trafikbrott, skulder, skattebrott, narkotika, vanvård av barn....

Vad har det med dumpen att göra? Kan ni inte skapa en egen tråd istället där ni pratar om Patrik och Sara? Alternativt en där ni ömmar för peddos.

Så kan resten stanna kvar här och kommentera pedofilerna istället
Senast redigerad av fittslem 2022-10-08 kl. 17:49.
Citera
2022-10-08, 18:28
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
https://dumpen.se/2022/10/04/17393/

Vet ej vad han gjort tidigare men han verka ändå klock på nåt sätt.
Speciellt det han säger att han inte kan hitta tjej i sin egen ålder.
För vem fan vill va med en riktig lodis?
Verkar smått deprimerad och likgiltig över det mesta.

Det är detta som tjejer aldrig kommer förstå.
Den manen är ju 100% ensam.
Ingen jävel bryr sig om honom och han har noll värde i allas ögon.

Hade han han haft fitta mellan benen så hade han ju ändå haft folk som ville ha honom.
Säger inte att det är rätt, men det är nog en anledning till att en del män går till till yngre tjejer som kanske ser upp till dom lite.

Beställ en charterresa till rhodos åt han så han får knulla av sig och lära sig hur man umgås socialt,för det är också en väldigt stor anldening till att folk blir såhär.
Utstötta redan som barn och sen kommer man aldrig in i spelet igen.
Jag var själv utanför hela högstadiet och i slutet på ettans gymnasium kände jag att fan, orkar inte mer.
SLutade gymnasiet och började faktiskt hitta vänner och även tjejer online.

Sen tycker jag det är fel att dom skriker våldtäkt direkt.
Läser man igenom deras konversationer dom har med sina gäddor så ser man ju att "flickorna" är ganska drivande.
Om jag som 14 årig kille började snack med en 30 årig kvinna och sen initierade jag på att vi skulle ha sex, så kan man ju knappast kalla det våldtäkt.
Att man är ensam betyder inte att man har rätt att ge sej på andra.
Att ha sex är ingen mänsklig rättighet.
Citera
2022-10-08, 18:35
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Ni gäddfans är verkligen roliga. Sida upp och sida ner samma kacklande och alltid nystartat konto.

Själv tycker jag att ni imbeciller med kapacitet att processera max två ord information i halvtimmen är riktigt roliga. Sida upp och sida ned med samma dravel. Alltid från konton som bevisar att ni endast klarar av att leva ut ert liv på olika internetforum.

Jag föredrar att pedofiler sonar sina brott i fängelse eller på rättspsyk. Något som du och din lilla lynchmobb inte är kapabla att åstakomma. Ni kallar dem några fula ord, mobbar lite anhöriga och släpper sen tilbaka dem ut i det fria, fria att begå nya hemskheter i det dolda. Jag undrar jag vem det är som vill krama gäddor. Har du en affisch på kapten klänning hemma på väggen över sängen måntro?
Citera
2022-10-08, 18:37
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Att man är ensam betyder inte att man har rätt att ge sej på andra.
Att ha sex är ingen mänsklig rättighet.

Du missade helt det jag skrev.
Jag säger att dumpen låtsas vara tjejer som faktiskt skriver till gäddorna och vill ha sex.

Det är ju inte så att dumpenfiskarna sitter och är helt passiva och hjärndöda när dom skriver.
Dom gör allt för att få till en träff.
Läs deras chatloggar så inser du själv.

Hade du inte vetat att chatloggen var mellan en vuxen man och en 14 åring så hade du garanterat trott att det bara var en random kåt kvinna som ville ha kuk.
Citera
2022-10-08, 18:40
Bannlyst
Citat:
Alla gädd-anmälningar har lagts ner. Verkar som om gäddor inte är så populära 😆. Men vore faktiskt kul att se en rättegång mellan dumpen och mrX eller typ migrän-martin eller kanske den obotliga pedofilen"pizzabudet nidde"

Faktum är att många anmälningar läggs hela tiden ner även för tjejer som blivit våldtagna eller liknande. Är inte dessa tjejer populära hos polisen då?

Ledsen att förstöra din skadeglädje fast tror de har mer med att göra polisen inte har tiden än faktumet är dom är ”Gäddor” att göra.
Citera
2022-10-08, 18:44
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det skulle krävas enorm insats förutom att kartlägga personen man vill sätta dit för att få den på plats vid rätt tidpunkt viss dag dessutom brukar chattarna oftast innehålla varierande bilder och sällan bara bilder som hittas på sociala media av vem som helst. Enda säkra sättet att lura någon att möta upp dumpen bör vara att den som vill sätta dit någon själv är på plats med offret

Eftersom att du är så säker på din sak så gissar jag att du är väl insatt i hur dumpen arbetar. Kan du berätta mer om de rättssäkra processerna, eller enorma insatserna som du säger, som man brukar före man möter upp en ful fisk för att säkerställa att det är rätt person som fastnar på kroken?
Citera
2022-10-08, 18:49
Medlem
Citat:
Själv tycker jag att ni imbeciller med kapacitet att processera max två ord information i halvtimmen är riktigt roliga. Sida upp och sida ned med samma dravel. Alltid från konton som bevisar att ni endast klarar av att leva ut ert liv på olika internetforum.

Jag föredrar att pedofiler sonar sina brott i fängelse eller på rättspsyk. Något som du och din lilla lynchmobb inte är kapabla att åstakomma. Ni kallar dem några fula ord, mobbar lite anhöriga och släpper sen tilbaka dem ut i det fria, fria att begå nya hemskheter i det dolda. Jag undrar jag vem det är som vill krama gäddor. Har du en affisch på kapten klänning hemma på väggen över sängen måntro?

Själv skulle jag gärna se Lynchning och sånt. "Behandling" är en dum nymodighet
Citera
2022-10-08, 19:00
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:

Jag förstod på ditt första inlägg att det var ungefär där du var intellektuellt, men tack för förtydligandet!
Citera
2022-10-08, 19:12
Medlem
Citat:
Jag förstod på ditt första inlägg att det var ungefär där du var intellektuellt, men tack för förtydligandet!

Var lite ironisk med tanke på ditt fåniga spam.

Men lite stryk skulle nog faktiskt bota vissa av gäddorna.
Citera
2022-10-08, 19:25
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Du missade helt det jag skrev.
Jag säger att dumpen låtsas vara tjejer som faktiskt skriver till gäddorna och vill ha sex.

Det är ju inte så att dumpenfiskarna sitter och är helt passiva och hjärndöda när dom skriver.
Dom gör allt för att få till en träff.
Läs deras chatloggar så inser du själv.

Hade du inte vetat att chatloggen var mellan en vuxen man och en 14 åring så hade du garanterat trott att det bara var en random kåt kvinna som ville ha kuk.
Du identifierar dej med Gädda 155 och därför känner du förståelse för och tycker synd om denna person som är dömd för sexbrott mot barn.
I en annan tråd skriver du att du tänder på unga.
Ni är ensamma och får inte till det.
Sök hjälp istället så kanske ni kan få en något bättre tillvaro. Hjälp att komma ur ensamheten då själva pedofilin verkar omöjligt att bota.
Senast redigerad av MeggieCleary 2022-10-08 kl. 19:38.
Citera
2022-10-08, 19:32
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
I Aktuella Brott finns nu en tråd om en man i Sjuhärad som arbetade på en skola där han förgrep sej på barnen.
Det står att han 2018 fick hjälp i form av medeciner och terapi men det verkar inte ha haft någon effekt.
Frågan är om det går att behandla denna störning och isåfall hur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in