2022-10-08, 04:40
Medlem
Xonk666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilosofiskKung
Galet, minns att jag hade henne på Snapchat för vad som känns som tusen år sedan. Då gjorde hon rätt kul videor, lite som en vlogg in the making. Då bodde hon med någon karl och såg ut att ha det rätt bra överlag.

Snacka om att fröken har gått ned sig rejält sedan dess. Skaffat barn på egen hand (om jag förstår rätt, i don't need to man etc), dissat gamla killen, bara börjat dejta tjejer (hörde jag någonstans) och nu också börjat med porr.

Som någon annan skrev, dekadensen sprider sig, helt klart. Smått ledsamt att se!

Stämmer inte av nåt det du säger. Hon ligger runt så mycket så hon blev gravid med en äldre snubbe så hon fick barn (stackars skillmässounge) som hon inte är ihop med idag. dom är ihop 1-2 månader blir gravid, föder och sen gör slut med killen hon har barn med. dejtar nya snubbar redan när ungen knappt är 1 år.... Man vill bara säga till henne " Använd Kondom" xD. hon vet uppenbarligen inget om skydd vid samlag...... men som ni skriver där är en hel del dekadens och WT.... ser dessutom ut som en manlig transa som nån skrev innan......
Senast redigerad av Xonk666 2022-10-08 kl. 04:42.
Citera
2022-10-08, 12:02
Medlem
Hahahaha du har ju helt fel. Hon var tillsammans med pappan till barnet, de bodde i ihop och planerade att skaffa barn. Sen gjorde de slut några månader efter att barnet kom och flyttade isär och har delad vårdnad. Ni hittar på så mycket skit och rykten
Citera
2022-10-08, 13:16
Medlem
Xonk666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wokaa
Hahahaha du har ju helt fel. Hon var tillsammans med pappan till barnet, de bodde i ihop och planerade att skaffa barn. Sen gjorde de slut några månader efter att barnet kom och flyttade isär och har delad vårdnad. Ni hittar på så mycket skit och rykten

Är du en ljusbringare till Bente eller? i så fall kan du hälsa " Fuck YOU"
Senast redigerad av Xonk666 2022-10-08 kl. 13:18.
Citera
2022-10-08, 13:22
Medlem
ful som stryk
Citera
2022-10-08, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimp-guy
youtubern och 1 barns mamman Bente berättade i sin senaste video att hon har en onlyfans där hon "inte gör porr men lägger upp naken bilder", kostar 24.99$ i månaden.

Hon har några mer lätt klädda bilder på instagram där hon va sjukt snygg. Skulle va intressant att se vad hon visar upp på OF (onlyfansen), vad jag har kunnat se då jag inte pallar betala är att hon värkar chatta en del med "fans". Kanske finns möjlighet att få lite mer exklusivt material där. I hennes senaste instagram inlägg skriver hon under än små porrig bild "Hamnar av någon anledning alltid i någon typ av hoe phase när hösten kommer. Är jag ensam om detta?". Är detta hintar om att hon kommer börja med porr för att ge ungen mat på bordet?

om nån har möjlighet att få fram bilderna gratis skulle det uppskattas va sjukt kåt på henne i tonåren!!!

länkar

yt: https://www.youtube.com/watch?v=Mv3cuPXPy1Y (börjar prata om det 18:20)

of: https://onlyfans.com/bentedaniela

instagram: https://www.instagram.com/p/CiaJYCGMAd_/ (senaste inlägget)

Hon är ju bra ful så lär få svårt att tjäna pengar på det där. Eller ja, vi män överlag är ju sjukt desperata nu för tiden.
Citera
2022-10-08, 15:15
Medlem
Citat:

Minns att jag dejtade bente ett tag efter vi hade matchat på tinder. Hon var störtskön och vi tog några bloss på en rullad jolle till nån halvrolig film. Sen blev det raka vägen till sängen!
Citera
2022-10-08, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Minns att jag dejtade bente ett tag efter vi hade matchat på tinder. Hon var störtskön och vi tog några bloss på en rullad jolle till nån halvrolig film. Sen blev det raka vägen till sängen!
Hank1338 är inte bara den enda mannen i hela världen som har tillgång till Bentes fittbilder som hon enligt hans egen utsago säljer på Onlyfans, nu har han även dejtat henne och sattit in lilla oskuldskuken i hennes sköte.
Har du sökt hjälp för din kroniska mytomani?
Citera
2022-10-08, 20:24
Medlem
HanMedMjukisbyxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Hank1338 är inte bara den enda mannen i hela världen som har tillgång till Bentes fittbilder som hon enligt hans egen utsago säljer på Onlyfans, nu har han även dejtat henne och sattit in lilla oskuldskuken i hennes sköte.
Hahaha, alla på Flashback är ju miljonärer och har dejtat alla kändisar.
Citera
2022-10-08, 20:38
Medlem
WhereIsRussias avatar
Är hennes OF på Fort Knox-nivå? Inga läckor!
Citera
2022-10-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey

Jag har inget mer att tillägga. Men hon var väldigt glad i det bruna guldet. Det är dock inget offentligt.
Citera
2022-10-09, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xonk666
Stämmer inte av nåt det du säger. Hon ligger runt så mycket så hon blev gravid med en äldre snubbe så hon fick barn (stackars skillmässounge) som hon inte är ihop med idag. dom är ihop 1-2 månader blir gravid, föder och sen gör slut med killen hon har barn med. dejtar nya snubbar redan när ungen knappt är 1 år.... Man vill bara säga till henne " Använd Kondom" xD. hon vet uppenbarligen inget om skydd vid samlag...... men som ni skriver där är en hel del dekadens och WT.... ser dessutom ut som en manlig transa som nån skrev innan......

Åh tusan, var det så det gick till! Då missade jag hela konceptet! Kan inte påstå att jag följt henne enormt, det var fram tills i krokarna när det där kaoset med snubbe och barn kom, tror jag. I stand corrected I alla fall!

Citat:

Men lugna dig. Jag hade uppenbarligen dålig koll. Till skillnad från dig (vad det verkar) så följer jag inte hennes liv nämnvärt. Reagerade mest på att hon gått ned sig. Rykten och skit fixar hon nog galant själv, så det behöver inte jag stå för.
Citera
2022-10-09, 02:23
Medlem
Gammal pundare? Ser ut så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här