Citat:
Ursprungligen postat av
Xonk666
Stämmer inte av nåt det du säger. Hon ligger runt så mycket så hon blev gravid med en äldre snubbe så hon fick barn (stackars skillmässounge) som hon inte är ihop med idag. dom är ihop 1-2 månader blir gravid, föder och sen gör slut med killen hon har barn med. dejtar nya snubbar redan när ungen knappt är 1 år.... Man vill bara säga till henne " Använd Kondom" xD. hon vet uppenbarligen inget om skydd vid samlag...... men som ni skriver där är en hel del dekadens och WT.... ser dessutom ut som en manlig transa som nån skrev innan......
Åh tusan, var det så det gick till! Då missade jag hela konceptet! Kan inte påstå att jag följt henne enormt, det var fram tills i krokarna när det där kaoset med snubbe och barn kom, tror jag. I stand corrected I alla fall!
Citat:
Ursprungligen postat av
Wokaa
Hahahaha du har ju helt fel. Hon var tillsammans med pappan till barnet, de bodde i ihop och planerade att skaffa barn. Sen gjorde de slut några månader efter att barnet kom och flyttade isär och har delad vårdnad. Ni hittar på så mycket skit och rykten
Men lugna dig. Jag hade uppenbarligen dålig koll. Till skillnad från dig (vad det verkar) så följer jag inte hennes liv nämnvärt. Reagerade mest på att hon gått ned sig. Rykten och skit fixar hon nog galant själv, så det behöver inte jag stå för.