Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Kvinnor är MER överrepresenterade vad gäller falskanmälningar av våldtäkt. Så kvinnor är större svin än män.
Och som vanligt missar du sammanhanget inlägget skrivs i och såldes även den röda tråden.
Mitt inlägg handlar
inte om
"vem som är största svinet". Mitt inlägg handlar om att inte misstro kvinnor som blivit våldtagna av svenska vita män (även om det är mer vanligt förekommande att utlänningar våldtar, än att svenskar gör det). Precis som man inte ska misstro män som blivit våldtagna av kvinnor (även om det är mycket vanligare att det är män som våldtar, än att kvinnor gör det).
Som sagt: mitt inlägg handlar om att inte misstro brottsoffer, av enda anledning vad för hudfärg/könstillhörighet offer och förövare innehar. Det handlade inte om "vem som är största svinet". Så. Läs om, läs rätt. Och begrunda.
Jag tex. tror på dig när du skriver om att du har utsatts av din mor. Varför skulle jag misstro dig, bara för att hon är "kvinna"? Jag tror på dig. Precis som jag tror på ett våldtäktsoffer, vars historia är starkt trovärdig och håller över tid, även fast förövaren råkar vara en
svensk vit man. Jag litar på er. Fint va?
m.g.t.o.w tycks dock bara lita på våldtäktsoffer som blivit våldtagna av
utlänningar. Du om någon borde förstå hur illa sådant är! Du har ju säkert själv blivit misstrodd av folk för det din mor utsatte dig för bara för att hon är kvinna. Sådant folk som
m.g.t.o.w måste man säga till. Jag hade alla dagar sagt till sådana som misstror dig för vad din mor har gjort mot dig, om deras enda anledning till misstron landade i att din mor "är kvinna".
Vad fan har kön och hudfärg med saken att göra? Det är händelser och bevis för händelser, trovärdiga historier över tid, som har med saken att göra med huruvida jag tror på en person eller inte.