2022-10-08, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så vilken tabell har du följt som Sverige snabbt sjunker i?

Ja som jag skrev redovisade du själv en betydligt bättre placering som rådde för några år sedan.
Tänk nu ipsi, om det var mycket bättre då än nu, är trenden då upp eller ned?
Citera
2022-10-08, 07:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Kan du inte sluta insinuera att jag har sagt något annat, dessa återkommande halmgubbar är patetiska.

Att däremot fokusera på vita svenska mäns våldtäkter är absurt när vita svenska män begår våldtäkter så mycket mer sällan än vad importerade flyktingar gör. Den som tycker våldtäkterna verkligen är ett stort problem borde inte massimportera våldtäktsmän.

Dessutom är det en stor skillnad på dessa gruppers våldtäkter. För vita svenska män handlar det ofta om samtycke inte kan bevisas även om båda var med på det. Kvinnan kan hävda våldtäkt för att hon inte uttryckligen sagt ja även om hon ville ha sex. Dessa "våldtäkter" innehåller varken våld eller ofrivilligt sex utan är mer frågan om ångersex.

Ja det borde du kunna lista ut själv när du påstod att Sverige låg mycket bättre till men det var baserat på äldre siffror. Sverige har alltså fallit hårt och snabbt.

Klart du är en landsförrädare, du har förstört landet och gjort det till en krigszon.

Precis, du byter logik baserat på vilka som flyr.

Vad anser du om en Ukrainare som befann sig i Ryssland när kriget bröt ut om denna hade saboterat för Ryssland. Är Ukrainaren en landsförrädare då?

Ja, det flagranta hyckleriet som vanligt från feminister och vänsterblivna generellt.

Våldtäkter, kvinnosporter, vilka som är utsatta eller ej. Jämt och ständigt är det dubbla måttstockar från dessa dårar.

Det går att koka ner till följande angående 'skuld' och 'offer', vilket genomsyrar ALL feministisk logik:

MÄN
Skuld - Skuldstatus utdelas på gruppbasis
Offer - Offerstatus utdelas enbart på individbasis

KVINNOR
Skuld - Skuldstatus utdelas enbart på individbasis
Offer - Offerstatus utdelas på gruppbasis

Det finns ingenting att hämta i ett sånt upplägg för en man. Lämna skiten bara säger jag, vilket du gjort. Bra för dig!
Citera
2022-10-08, 07:56
Avslutad
Citat:
Ja som jag skrev redovisade du själv en betydligt bättre placering som rådde för några år sedan.
Tänk nu ipsi, om det var mycket bättre då än nu, är trenden då upp eller ned?
I vilka tabeller kan man följa trender, din dumma låg-IQ-människa?

På din sida ligger Sverige på 6 plats i en lista, har Sverige sjunkit eller stigit i just den tabellen?
Citera
2022-10-08, 07:58
Medlem
Citat:
Kan du inte sluta insinuera att jag har sagt något annat, dessa återkommande halmgubbar är patetiska.

Att däremot fokusera på vita svenska mäns våldtäkter är absurt när vita svenska män begår våldtäkter så mycket mer sällan än vad importerade flyktingar gör. Den som tycker våldtäkterna verkligen är ett stort problem borde inte massimportera våldtäktsmän.

Dessutom är det en stor skillnad på dessa gruppers våldtäkter. För vita svenska män handlar det ofta om samtycke inte kan bevisas även om båda var med på det. Kvinnan kan hävda våldtäkt för att hon inte uttryckligen sagt ja även om hon ville ha sex. Dessa "våldtäkter" innehåller varken våld eller ofrivilligt sex utan är mer frågan om ångersex.

Precis, du byter logik baserat på vilka som flyr.

Vad anser du om en Ukrainare som befann sig i Ryssland när kriget bröt ut om denna hade saboterat för Ryssland. Är Ukrainaren en landsförrädare då?

Jaså? Kan inte svenska män begå brutala våldtäkter menar du? Vad sägs om Hagamannen, Örebromannen, Anders Ek*lund, Södermannen, Ulf Olsson, Stureprofilerna (som gruppvåldtog en kvinna med bland annat föremål som absolut inte har i mutta och anal att göra), raggargänget etc. Klart att även svenska män kan begå fruktansvärda sexualbrott, det är inte bara utländska förövare som kan det. De två kvinnor jag känner/kände som blev våldtagna, blev brutalt våldtagna av svenska män. Den ena så pass att hon som sagt var fortsatt har rent fysiska men efter våldtäkten. men hon har aldrig anmält detta. Vilket är vanligt: att våldtäktsoffer inte anmäler sin förövare, i synnerhet inte om de känner sin förövare. och som sagt: vad gör ryska vita soldater i kriget nu? Våldtar. Brutalt. Tom. små barn. Ge dig. Alla som är tillräckligt snedvridna är förmögna att våldta (även brutalt), det sitter inte i hudfärgen. Och givetvis bör vi lita även på de offer för sexualbrott som utsatts av en vit man (även om utländska män är överrepresenterade som våldtäktsförövare). Allt annat vore befängt.

Att fly är som sagt inte att sabotera.
Att sabotera är att göra sabotage. Behöver du exempel på vad som räknas som sabotage?

Tja, det beror väl på.
Senast redigerad av TomatKungen 2022-10-08 kl. 08:02.
Citera
2022-10-08, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
I vilka tabeller kan man följa trender, din dumma låg-IQ-människa?

På din sida ligger Sverige på 6 plats i en lista, har Sverige sjunkit eller stigit i just den tabellen?

Du kan inte ens läsa källan ordentligt dumfia, plats 31 med IQ 97 ligger Sverige på enligt min källa.

Countries by IQ - Average IQ by Country 2022

31 Sweden 97 10,549,347

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/average-iq-by-country
Senast redigerad av m.g.t.o.w 2022-10-08 kl. 08:00.
Citera
2022-10-08, 08:00
Medlem
Citat:
Jaså vad utgår du ifrån om inte fällande domar?
Kan du redovisa din statistik eller fantiserade du bara ihop ett påstående som vanligt?

Nu leder det som jag skrev inte ens till åtal då det finns bevisning för att kvinnan medvetet har fabricerat bevisning i syfte att sätta dit en oskyldig.

Du kan, precis som jag, se statistik. Gå in på BRÅ tex.

Och väldigt många våldtäkter leder inte till åtal eller fällande domar. Så ser det ut i dessa fall när det kommer till både våldtäkter och falsk tillvitelse. Måste finnas bra med bevis för sådana brott, för att en åklagare ska vilja väcka åtal.
Citera
2022-10-08, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du kan, precis som jag, se statistik. Gå in på BRÅ tex.

Och väldigt många våldtäkter leder inte till åtal eller fällande domar. Så ser det ut i dessa fall när det kommer till både våldtäkter och falsk tillvitelse. Måste finnas bra med bevis för sådana brott, för att en åklagare ska vilja väcka åtal.

Detta motsäger inte det jag skrivit.
Citera
2022-10-08, 08:08
Medlem
Citat:
Detta motsäger inte det jag skrivit.

Jo, det gör det. Du litar mer på svenska vita män som påstår sig ha blivit falskt tillvitade av svenska vita kvinnor (utan att bevis finns). Än du tror på svenska vita kvinnor som påstår sig ha blivit våldtagna av svenska vita män (utan att bevis finns).

Bevis är det viktiga i sammanhanget. Inte hudfärg på de involverade. Förstått?
Citera
2022-10-08, 08:11
Medlem
Citat:
Jo, det gör det. Du litar mer på svenska vita män som påstår sig ha blivit falskt tillvitade av svenska vita kvinnor (utan att bevis finns). Än du tror på svenska vita kvinnor som påstår sig ha blivit våldtagna av svenska vita män (utan att bevis finns).

Bevis är det viktiga i sammanhanget. Inte hudfärg på de involverade. Förstått?

Fel igen. Att invandrare är extremt överrepresenterade förnekar inte ens BRÅ längre.
Citera
2022-10-08, 08:16
Medlem
Citat:
Fel igen. Att invandrare är extremt överrepresenterade förnekar inte ens BRÅ längre.

Nej, inte "extremt överrepresenterade", utan endast "överrepresenterade".
Kan du inte statistik?

Och det är inte detta jag skriver om. Jag skriver om att man givetvis inte ska misstro ett våldtäktsoffer, bara för att förövaren råkar vara vit.

Precis som man inte ska misstro en man som säger sig ha blivit våldtagen av en kvinna, även om män är extremt överrepresenterade som våldtäktsförövare.

Och fortsatt: det är bevis som gäller.
Citera
2022-10-08, 08:33
Medlem
Pungpuckels avatar
Nej dom ska bli kanonmat medan du sitter i ett hemligt rum och avfyrar missiler, och skriver incelianska inlägg på Flashback under rasten.
Citera
2022-10-08, 08:34
Avslutad
Citat:
Nej, inte "extremt överrepresenterade", utan endast "överrepresenterade".
Kan du inte statistik?

Och det är inte detta jag skriver om. Jag skriver om att man givetvis inte ska misstro ett våldtäktsoffer, bara för att förövaren råkar vara vit.

Precis som man inte ska misstro en man som säger sig ha blivit våldtagen av en kvinna, även om män är extremt överrepresenterade som våldtäktsförövare.

Och fortsatt: det är bevis som gäller.

Kvinnor är MER överrepresenterade vad gäller falskanmälningar av våldtäkt. Så kvinnor är större svin än män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in