2022-10-07, 22:29
Medlem
gronagubbens avatar
Tror ni Alex kommer pressa Alva på pengar om hon gör You tube karriär?

Uppfattade Aex som pank efter han lade ut på sin story och frågade om youtube pengar som ej hade kommit in.

Bara desperata människor skulle lägga ut den infon på sin story,uppfattar det som Alex spendera upp sina pengar snabbare än han får in dom.
Citera
2022-10-07, 22:40
Medlem
YugLdds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Bullshit, hon erkände själv i sin video att hon haft alkoholmissbruk med vin.

Din dumma jävel. Att hon ”erkänt” något i en video tillsammans med Alex bevisar ingenting.
Det kan mycket väl vara så att Alex fått henne att tro att hon också har problem för att hans egna (stora) problem inte ska ta allt negativa fokus i förhållandet.

Man kan nästan tro att du är Alex själv som skriver. 😂
Citera
2022-10-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben

Uppfattade Aex som pank efter han lade ut på sin story och frågade om youtube pengar som ej hade kommit in.

Bara desperata människor skulle lägga ut den infon på sin story,uppfattar det som Alex spendera upp sina pengar snabbare än han får in dom.
Han är säkerligen näst intill pank ja!
Men tyvärr tror jag inte han behöver pressa Alva, hon kommer ge/låna ut frivilligt dessvärre
Citera
2022-10-08, 00:09
Medlem
https://anonymfile.com/zm9J/skarmavbild-2022-10-08-kl-000728.png 😂
Citera
2022-10-08, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megspa
https://anonymfile.com/zm9J/skarmavbild-2022-10-08-kl-000728.png 😂
Komedi detta, fy fan asså man mår illa av detta beteende.
Citera
2022-10-08, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickDAPiMP
Jag känner Alex sen långt tillbaka och han är en korrekt och bra snubbe. Han har tidigare i livet blivit dömd för personrån och har efter det avancerat lite i den kriminella världen. Vilka han umgås med och vad han har gjort ska jag inte gå in på, men jag kan säga att Alex inte är en ny "Sebbe Staxx". Alex är original och har en fantastisk förmåga när det handlar om musik. Han gjorde alla sina beats själv och är i grunden en duktig gitarrist.

En korrekt och bra snubbe som blivit dömd för personrån?
🤔
Citera
2022-10-08, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
En korrekt och bra snubbe som blivit dömd för personrån?
🤔

Precis. Korrekt och bra är nog tyvärr inte ord jag skulle beskriva Alex med. Även om jag faktiskt är ett fan av musiken och följt hans första resa mot nykterhet med stort engagemang så är jag fullkomligt livrädd för honom.
Han är dessutom dömd för mer än "ett personrån" 😅
Citera
2022-10-08, 08:21
Medlem
CharlieWaffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Precis. Korrekt och bra är nog tyvärr inte ord jag skulle beskriva Alex med. Även om jag faktiskt är ett fan av musiken och följt hans första resa mot nykterhet med stort engagemang så är jag fullkomligt livrädd för honom.
Han är dessutom dömd för mer än "ett personrån" 😅

Han har rånat sina vänner från högstadiet med pistol. Låter som en reko snubbe!
Citera
2022-10-08, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YugLdd
Din dumma jävel. Att hon ”erkänt” något i en video tillsammans med Alex bevisar ingenting.
Det kan mycket väl vara så att Alex fått henne att tro att hon också har problem för att hans egna (stora) problem inte ska ta allt negativa fokus i förhållandet.

Man kan nästan tro att du är Alex själv som skriver. 😂

Din pantburk, hon erkände detta i sin egen video utan Alex.

Sitter och uttalar dig om saker när du har för mycket ADD för att se igenom en 6 minuters video hahah.
Citera
2022-10-08, 09:35
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben

Han är inne i rushen nu, postbreak up. Drar linor i hissen 🤗
Citera
2022-10-08, 09:46
Medlem
Syljens avatar
Käka blåa ta några linor sen göra Youtube klipp,skön dagen efter ångest
Citera
2022-10-08, 09:56
Medlem
Han leker väl religiös med och att han är muslim?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in