2022-10-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Hon spelade väldigt korkat, att ta en livlina på 10 000 kr på Bostongurkan.
Vad är det du inte förstår? Varför är grundarna av Bostongurkan något man bara ska kunna?
Citera
2022-10-07, 19:50
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vad är det du inte förstår? Varför grundarna av Bostongurkan något man bara ska kunna?

De hör till allmänbildningen, inte är det BOB eller Findus eller Önos, men hon kommer ju från Eslöv, de är bäst att fråga Ravelli vem som har grundat Bostongurkan i Sverige, han kanske vet eller de övriga mupparna som kallas för stjärnor.
Citera
2022-10-07, 19:51
Medlem
Citat:
De hör till allmänbildningen, inte är det BOB eller Findus eller Önos, men hon kommer ju från Eslöv, de är bäst att fråga Ravelli vem som har grundat Bostongurkan i Sverige, han kanske vet eller de övriga mupparna som kallas för stjärnor.
"Det hör till allmänbildningen" Det argumentet har vi ju inte hört 1000 gånger i den här besserwissertråden?
Citera
2022-10-07, 19:55
Medlem
DyslexiKungens avatar
Nu skulle hon ha haft en livlina på musiksnubben, men Bostongurkan var viktigare att ta på
Citera
2022-10-07, 19:57
Medlem
Citat:
Nu skulle hon ha haft en livlina på musiksnubben, men Bostongurkan var viktigare att ta på
Fan du är verkligen i stöten med att häckla henne för att hon kände sig tvungen att ta livlina på Bostongurkafrågan . Måste du haka upp dig som en gammal repig LP-skiva?
Citera
2022-10-07, 19:58
Medlem
Hur många ungefär får chansen i heta stolen varje år?
Citera
2022-10-07, 20:02
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Fan du är verkligen i stöten med att häckla henne för att hon kände sig tvungen att ta livlina på Bostongurkafrågan . Måste du haka upp dig som en gammal repig LP-skiva?

De är kul att reta dig när du tar åt dig att och tror att Bostongurkan var svår, fast den borde ha varit på ännu lägre nivå än på 10 000 men hon blev nu blåst på en enkel fråga och slösade bort en livlina helt i onödan.

Felix gör det goda godare
Citera
2022-10-07, 20:03
Medlem
Citat:
De är kul att reta dig när du tar åt dig att och tror att Bostongurkan var svår, fast den borde ha varit på ännu lägre nivå än på 10 000 men hon blev nu blåst på en enkel fråga och slösade bort en livlina helt i onädan.

Felix gör det goda godare

Men herregud! Vad i hela helvete har en gammal slogan med saken att göra? Den handladfe ju om Felix Tomatketchup. Totalt irrelevant. Flytta inte fokus nu
Citera
2022-10-07, 20:05
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Men herregud! Vad i hela helvete har en gammal slogan med saken att göra? Den handladfe ju om Felix Tomatketchup. Totalt irrelevant. Flytta inte fokus nu

Bobs bostongurka har jag aldrig testat, inte Findus heller och inte Önos har du?
Citera
2022-10-07, 20:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Oerhört svåra frågor på så låg nivå. Siffran 4 på romerska siffror och vilka som grundade Bostongurkan är ju på sin höjd 100000-kronorsfrågor . Det där var verkligen ingen mjukstart för rektorn .

Siffran 4 på romerska siffror var väldigt enkel. Det lärde man sig i lågstadiet. Bostongurkan var jag inte helt säker på fast jag jobbar i matbutik eftersom jag vet att Önos gör gurkor också och inte bara saft som stjärnorna sa.
Citera
2022-10-07, 20:18
Medlem
Citat:
Bobs bostongurka har jag aldrig testat, inte Findus heller och inte Önos har du?

Och? Du greppar verkligen efter halmstrån . Såååå lätt var inte frågan att det verkligen hör till allmänbildningen iaf inte så pass enkel för att den var lämplig på den låga nivån .Menar du att bara Felix gör Bostongurka? Nej jag hat inte testat någon av sorterna du nämner men tänk lite längre än med röven snälla människa
Citera
2022-10-07, 20:21
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Och? Du greppar verkligen efter halmstrån . Såååå lätt var inte frågan att det verkligen hör till allmänbildningen iaf inte så pass enkel för att den var lämplig på den låga nivån .Menar du att bara Felix gör Bostongurka? Nej jag hat inte testat någon av sorterna du nämner men tänk lite längre än med röven snälla människa

De är inte lätt att vara klokare än du, men vi släpper detta med bostongurkan nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in