2022-10-07, 17:54
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
tråkigt och enormt korkat gjort av honom men det hjälper inte nu tyvärr
hur kan man vara så puckad att ge bort huset till någon som "flyttar in i" dvs mitt hus

finns inte ord , undrar hur han tänkte?
eller inte alls..

Han var helt enkelt inte man nog att säga "det här huset har jag kunnat skaffa genom hårt arbete och sparande. Det är mitt hem och min borg. Du får gärna bo här men huset kommer alltid att vara mitt Var snäll och skriv på här (äktensskapsförord)." Vägrar hon så är hon inte kär, tvekar hon är det ett varningstecken. Det är helt enkelt ett test. Har hon håvat in pengar till renoveringen så kan Rickard betala tillabaka detta men betvivlar jag starkt att hon har gjort.
Citera
2022-10-07, 19:01
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Han var ju så kär i negern va hände aja ge henne hälften nu lol

Även en frissa kan bli rik om hon snärjer rätt karl, brevbärare göre sig icke besvär.

Rickard fick ligga, Gigi fick huset WIN_WIN
Citera
2022-10-08, 03:14
Medlem
Han får frågan vem som betalar på första dejten och svarar då "Alltid jag!" precis som en duktig vovve ska. Andra och tredje med. Och halva huset till en gold digger också.

https://www.facebook.com/reel/1739929443031174?s=yWDuG2&fs=e
Citera
2022-10-08, 03:26
Medlem
Goldnigger.

Bra gubbe som blivit pk. Han var alltid go o supa med på 90-talet.
Citera
2022-10-09, 06:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VlaadDracuu
Goldnigger.

Bra gubbe som blivit pk. Han var alltid go o supa med på 90-talet.

Fy fan. Sådant där har man fått erfara i den egna bekantskapskretsen också. 60-talister och 70-talister till män som trillat dit.
Citera
2022-10-09, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Säkert ny tjej inom kort. Richard är rik och känd, det brukar räcka för att tjejerna ska bli intresserade.

Att han är allmänt jobbig, gråhårig, sliten och ser ut som en gammal gubbe spelar ingen roll.
Arne Bajse, det säger en del om dig!

Jag har gått i skolan med Rickard Olsson i nio år.
En riktigt fin och ödmjuk kille som var omtyckt.
Han har inte fått hybris utan är sig lik.
Han ser inte sig själv som en "kändis"

Om han gillar stora bröst och yngre kvinnor så är han i min bok rätt normal ☺️

Han är fortfarande fin och omtyckt av många.
Han är en reko kille från orten.
Han umgicks med de ordningsamma och fina ungdomarna,
Medan jag var endel i ett gäng som låg och gungade på gränsen av lagligt och inte lagligt. Och tippade över ganska ofta.

Men Rickard var reko och omtyckt.
Citera
2022-10-09, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Citerar mig själv från 2020.

Såå himla oväntat! Hur dum får man vara.
Det enda jag minns från programmet Rickard var med i då med den nya tjejen, är min frustration över hur totalblind han verkade.
Citera
2022-10-09, 20:22
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Han får frågan vem som betalar på första dejten och svarar då "Alltid jag!" precis som en duktig vovve ska. Andra och tredje med. Och halva huset till en gold digger också.

https://www.facebook.com/reel/1739929443031174?s=yWDuG2&fs=e
helvete, snubben måste till gymmet, pluffisg, kommer inte gå bra när han ska dra hem dates till hyres 2:an
Citera
2022-10-09, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
helvete, snubben måste till gymmet, pluffisg, kommer inte gå bra när han ska dra hem dates till hyres 2:an
Jag skulle vilja se dig!

Han är snygg och oförarglig.
Citera
2022-10-09, 20:45
Medlem
BrotherXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles1.
Jag skulle vilja se dig!

Han är snygg och oförarglig.
Nej. Ingen, undantaget dig i detta inlägg, har någonsin sagt eller tyckt att den mannen är, var eller någonsin kommer bli snygg.

Ja. Oförarglig är han.
Citera
2022-10-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kitty-Cat
Det enda jag minns från programmet Rickard var med i då med den nya tjejen, är min frustration över hur totalblind han verkade.

Det är tragiskt att en man som gått igenom livet och haft många tidigare relationer inte har förstått grundläggande fakta kring kvinnor och framförallt äktenskap. Han utstrålar verkligen nice guy, en sådan en kvinna stampar ner i golvet med stilettklackar innan hon går ut och stänger dörren.
Citera
2022-10-10, 11:14
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det är tragiskt att en man som gått igenom livet och haft många tidigare relationer inte har förstått grundläggande fakta kring kvinnor och framförallt äktenskap. Han utstrålar verkligen nice guy, en sådan en kvinna stampar ner i golvet med stilettklackar innan hon går ut och stänger dörren.

Inget tragiskt alls med Rickard. Han fick sitt roliga med en yngre dam. Gråhårig och sliten nära 60 år gammal, men som rik och känd behöver han aldrig vara ensam. Fast det kostade en slant, med några programledar-gig, så kommer Rickard att tjäna ihop förlusten ganska snabbt. Då är det värre för en ensam brevbärare i samma ålder, där finns inget att hämta för damerna så brevbäraren förblir ensam..fast han får behålla de få pengar han har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in