2022-10-06, 20:46
Medlem
Han var ju så kär i negern va hände aja ge henne hälften nu lol
Citera
2022-10-06, 21:46
Medlem
shbous avatar
”Hans” fastighet är idag värderad till 10.8. Det blir väl inte mycket kvar efter att ha pungat ut 4 mkr, och ska han sälja blir det skatt på vinsten. Ev lån på det.

Såg det direkt när jag såg Anders knackar på, trist för karln och hans dotter. Men så sjujäkla dumt gjort..
Citera
2022-10-06, 22:12
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IVKSRNA
Din aversion lyser förvisso igenom, men kom igen, han hade ju fullständigt rätt. Vilken programchef lägger ner ett program med en halv miljon tittare 5 dagar i veckan utan vikande trend? Bara en idiot på SVT skulle få för sig att kasta bort 500.000 trogna tittare.

Hade aldrig hänt på något annat bolag, men SVT är SVT... Och då tittade jag inte ens på programmet, men upprörs ändå av inkompetensen.

Dessa 500.000 får något annat likadant att bli trogna till. SVT är same shit different namn.
Citera
2022-10-06, 23:07
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Citerar mig själv från 2020.

Såå himla oväntat! Hur dum får man vara.

Klockren känsla och spaning!
Jag hade inte sett programmet eller hört talas om henne, men blev lite nyfiken och kikade in på TV 4 Play och såg programmet. Anders verkade ju smått chockad och det blev jag också när man hörde hur de resonerade, men ingen av oss är nog förvånad att det redan är över...

Ännu en i raden av honor som insett att de sitter på en guldgruva och om de bara står ut med att stimulera en gammal hannes kulor och ta emot lite "gubba-gegg", så kan framtiden tryggas med andra kulor (läs pengar) som rullar in. En typisk gold-digger!

Har egentligen ingen uppfattning om RO men han verkar ju väldigt naiv och godtrogen.

Tycker mest synd om dottern som verkade väldigt klok och sympatisk!!
Senast redigerad av MrBubs 2022-10-06 kl. 23:13.
Citera
2022-10-07, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Dessa 500.000 får något annat likadant att bli trogna till. SVT är same shit different namn.

Absolut inte. Program som produceras idag kan bara drömma om en halv miljon tittare och det som ersatte Vem vet mest i tablån kom definitivt inte upp i några femhundratusen tittare. Wahlgrens Värld kommer väl knappt upp i hälften, för att dra en jämförelse.

Programmet var dessutom folkbildande och riktade sig till vanligt folk, dvs gick helt i linje med SVTs uppdrag. Frågesport kostar dessutom ingenting att producera.

Men min huvudpoäng var är att det jobbar idioter på SVT som tycker att allt ska "förnyas", även om man sitter på en guldgruva.
Citera
2022-10-07, 05:15
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IVKSRNA
Absolut inte. Program som produceras idag kan bara drömma om en halv miljon tittare och det som ersatte Vem vet mest i tablån kom definitivt inte upp i några femhundratusen tittare. Wahlgrens Värld kommer väl knappt upp i hälften, för att dra en jämförelse.

Programmet var dessutom folkbildande och riktade sig till vanligt folk, dvs gick helt i linje med SVTs uppdrag. Frågesport kostar dessutom ingenting att producera.

Men min huvudpoäng var är att det jobbar idioter på SVT som tycker att allt ska "förnyas", även om man sitter på en guldgruva.

Det kan jag hålla med om. De måste också bränna sina pengar.
Citera
2022-10-07, 09:16
Medlem
Räknade att hon får 6500kr för varje dag hon var hans sällskap.
Citera
2022-10-07, 09:30
Medlem
BrotherXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
”Hans” fastighet är idag värderad till 10.8. Det blir väl inte mycket kvar efter att ha pungat ut 4 mkr, och ska han sälja blir det skatt på vinsten. Ev lån på det.

Såg det direkt när jag såg Anders knackar på, trist för karln och hans dotter. Men så sjujäkla dumt gjort..
Har inte bostadspriserna sjunkit lite sedan värderingen?

Hursomhelst. Har karln fyra, fem miljoner att ge bort eller måste han sälja huset nu?
Citera
2022-10-07, 11:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Har inte bostadspriserna sjunkit lite sedan värderingen?

Hursomhelst. Har karln fyra, fem miljoner att ge bort eller måste han sälja huset nu?

Han har tidigare nämnt att han har svårt att spara eller hålla i pengar utan spenderar dem fort och tror inte att hans lön som radiopratare är skyhög. Han får nog sälja sitt kära hus.
Citera
2022-10-07, 13:41
Medlem
DayNites avatar
tråkigt och enormt korkat gjort av honom men det hjälper inte nu tyvärr
hur kan man vara så puckad att ge bort huset till någon som "flyttar in i" dvs mitt hus

finns inte ord , undrar hur han tänkte?
eller inte alls..
Citera
2022-10-07, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Jösses. Han gav bort halva huset till en frisör. Hon dillade i honom att hon var feminist och står på egna ben. Han svalde hela draget och nu får han be snällt eller punga ut med 4.2 millar. Vilken jävla nöt. Don’t go full retard.

Lyssnade på någon podd-intervju med Rickard. Jesus vad PK och vänster han är!
Så jag är inte förvånad att denna kvinna lyckades lura av honom över 4 miljoner på två år =D
Citera
2022-10-07, 17:09
Medlem
Ratads avatar
Är hon en "stark och självständig kvinna" eller är Ricke så påfrestande att vara med så det kan anses vara ett jobb eller straffkommendering?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in