2022-10-07, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jodå , det visade jag genom att presentera faktumet att du är en ryggradslös cuck.

Jo du skrev det, glömde du det redan? Men som sagt, när du baserade din åsikt på presentation av fakta så visar det att du inte klarar av att skilja fakta från åsikter din korkade kvinna!
Citera
2022-10-07, 15:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jo du skrev det, glömde du det redan? Men som sagt, när du baserade din åsikt på presentation av fakta så visar det att du inte klarar av att skilja fakta från åsikter din korkade kvinna!

Jag har presenterat tydlig fakta när jag konstaterade att du är en ryggradslös cuck. Du är, rent objektivt, en ryggradslös cuck.
Citera
2022-10-07, 16:01
Avslutad
Citat:
Till Norge skrev du nyss är där finns ingen T-bana. Du borde tänka efter lite innan du skriver att andra är korkade, men å andra sidan blir det nog inte bättre om du försöker tänka.
Den som inte ser skillnad på en invaderande armé och en kringresande städpatrull kan inte tänka ö h t.
Citera
2022-10-07, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag har presenterat tydlig fakta när jag konstaterade att du är en ryggradslös cuck. Du är, helt objektivt, en ryggradslös cuck.

Jo tredje gången du skriver det, har du alzheimer?
Fortfarande gäller det jag skrev att du inte kan skilja på fakta och åsikter när du baserar denna slutsats på presentation av fakta.
Citera
2022-10-07, 16:03
Avstängd
Citat:
Jo tredje gången du skriver det, har du alzheimer?
Fortfarande gäller det jag skrev att du inte kan skilja på fakta och åsikter när du baserar denna slutsats på presentation av fakta.

Nejdå, det är du som inte kan skilja på åsikter och fakta, som det faktumet att du är en ryggradslös cuck. Du får för dig att det är en åsikt när det är ren, objektiv fakta.
Citera
2022-10-07, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Den som inte ser skillnad på en invaderande armé och en kringresande städpatrull kan inte tänka ö h t.

Okej du kan alltså inte tänka ö h t, för du kunde ju inte svara på om du ansåg det var en armé eller inte.
Citera
2022-10-07, 16:04
Medlem
Lintottan08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRASKAMINSKI
Lojaliteten med svenska kvinnor är som bortblåst. De har röstat för att göra Sverige, vårt land, mitt land, till ett multietniskt helvete.

Jag kommer försvara min fru, mina barn, min släkt, mina vänner, mina grannar men längre ut i periferin så försvinner mitt intresse att utsätta mig för farliga situationer som kan leda till att jag dör eller skadas. Om Stockholm, eller socialdemokratiska Norrland, skulle invaderas skulle jag inte rusa dit för att hjälpa dem.

Jag tror att ett krig hade ruskat om svensken. Gett svensken i gemen en, som man säger på engelska, reality check. Kanske tiden där man sagt "Vem kan man säga är svensk eller inte? Vi har ju alla invandrat någon gång."

Som sagt är det absolut viktigaste att kvinnor, speciellt i våra storstäder, tvångsrekryteras om de inte ställer upp frivilligt att dö och döda om vi blir invaderade.

Jag har släktforskat och min släkt fanns här redan på 1500 talet, så jag är inte invandrad.
Citera
2022-10-07, 16:05
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
De flesta röstar för fortsatt massinvandring så det verkar inte vara någon viktig fråga.

Det är ingen som röstar för massinvandring. När Moderaterna tog över tror jag ingen tänkte sig att de skulle släppa in halva Syrien och ge dem PUT. De har ju lurat väljarna. Det vet du lika bra som jag.
Citera
2022-10-07, 16:06
Medlem
MissBingos avatar
TS o alla andra incels i tråden har ändå inte gjort något värnplikt eller militär utbildning...

Ni skulle vara bland de första o fly, likt illaluktande somalier!
Citera
2022-10-07, 16:07
Avslutad
Citat:
Okej du kan alltså inte tänka ö h t, för du kunde ju inte svara på om du ansåg det var en armé eller inte.
Hur ska jag kunna anse något om ett gäng som bara existerar i din fantasi din dumma låg-IQ-människa?
Citera
2022-10-07, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BRASKAMINSKI
Jag är ingen vekling som du som vill försvara STATEN. Staten hatar svenskar. Staten importerar miljontals rasfrämlingar. Staten bryr sig inte om att det sker terrordåd, gruppvåldtäkter, förnedringsrån, hatbrott mot svenskar så varför i helvete skulle jag vilja försvara STATEN?

Bara ett riktigt praktmähä kan resonera i termer av "Det är min plikt att försvar mitt land där staten gör allt för att sabotera för mig och mitt folk. Jag kommer gärna offra mitt liv för dem som hatar mig."

Patetiskt.
Istället lägger du dig platt och kollaborerar med rasfrämlingarnas armé?
Citera
2022-10-07, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Det är ingen som röstar för massinvandring. När Moderaterna tog över tror jag ingen tänkte sig att de skulle släppa in halva Syrien och ge dem PUT. De har ju lurat väljarna. Det vet du lika bra som jag.

Man kan rösta emot massinvandring men få kvinnor gör det. Uppenbarligen är alltså våldtäkter någon stor fråga för kvinnor.

Kvinnorna röstar dessutom i väldigt hög utsträckning på de största förespråkarna för massinvandring så de kanske t.o.m. önskar bli våldtagna. Undersökningar visar i alla fall att detta är den vanligaste sexfantasin som kvinnor har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in