2022-10-07, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Det kom fra rette kjeften
Ingenting av det du påstår stemmer - ingenting!

Du er den eneste som hevder at TH drepte kona om natten, politiet har motbevist det.
Vitner og helseapp forteller oss at det du sier ikke er sant.

Og påstanden din om rettsak mot TH i løpet av året er rent sludder, alle forstår det.
Hva mener du om den siste siktelsen? Hvordan passer den inn i eventyret ditt?

Du roterer i din egen fornektelse, og vet ikke hva du snakker om, men fortsett gjerne med det🧐
Citera
2022-10-07, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Du roterer i din egen fornektelse, og vet ikke hva du snakker om, men fortsett gjerne med det🧐
Du svarte ikke på spørsmålet mitt!

Hvordan passer den nye siktelsen inn i eventyret ditt?
Citera
2022-10-07, 00:44
Medlem
Niffys avatar
Noen som husker at det var snakk om å muligens pågripe en tredje person da RU og TH ble tatt inn?

Kan det ha vært PSS allerede da, eller blir det for tidlig?
Citera
2022-10-07, 00:47
Medlem
Citat:
Dette er ingen hobby for meg, det er faktisk blodig alvor. Jeg er kun opptatt av at saken blir løst. Jeg er overhodet ikke ute etter å fremheve meg selv som spesielt viktig, men min tolkning av det politiet opplyser til omgivelsene er selvsagt sterkt påvirket av mitt eget ståsted og viten i dette dramaet. Jeg har derfor solid bakgrunn for å både påstå og mene noe om sakens gang, noe jeg også gir bastant uttrykk for når blant annet TT dikter opp fantasifulle og meningsløse teorier om alternativ GM, motiv, kidnapping og gjennomføring. Jeg kan som sagt ikke gå i detaljer om hva jeg vet, men jeg er overbevist om at TH er den skyldige, med eller uten medhjelpere🧐

Forstår at det kan være provoserende å lese hva som skrives her inne, både om saken og ikke minst om offeret i dette i forhold til hva du deler med deg.

Det finnes her også de som er overbevist om at TH er uskyldig og de vil selvfølgelig argumentere for at han er nettopp det på alle tenkelige vis. Enkelte av dem vil også finne det vi som mener TH er skyldig provoserende.

Dette behovet enkelte har for å gå på de som ikke deler deres mening i hvem som står bak dette gir ingen mening. For i sluttenden er det selvfølgelig slik at helt uavhengig av hva vi måtte produsere av hypoteser, som spriker i alle retninger, så er det politiet som eventuelt løser denne saken og vi blir gitt svaret.
Citera
2022-10-07, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Noen som husker at det var snakk om å muligens pågripe en tredje person da RU og TH ble tatt inn?

Lurer på om ikke det ble skrevet før Økokrim fikk snusen i han her i forbindelse med OHGs pass, men kan være jeg husker feil.
Citera
2022-10-07, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu

Dette behovet enkelte har for å gå på de som ikke deler deres mening i hvem som står bak dette gir ingen mening. For i sluttenden er det selvfølgelig slik at helt uavhengig av hva vi måtte produsere av hypoteser, som spriker i alle retninger, så er det politiet som eventuelt løser denne saken og vi blir gitt svaret.

Det er litt synd at nye brukere blir forsøkt kneblet, ja nærmest blir gjort narr av når de først våger seg til skrive innlegg. Er litt bekymret for at mange som kunne beriket tråden med sin kjennskap til saken og de involverte, blir brakt til taushet altfor raskt. Er det slik at de som har vært med her fra starten, føler at de eier både forumet og sannheten? Og med det misliker at nye "blander seg inn" i deres domene? Ville trodd det kunne vært på nyttig og spennende med noen nye koster i ny og ne.
Senast redigerad av Journal9 2022-10-07 kl. 01:14.
Citera
2022-10-07, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Journal9
Det er litt synd at nye brukere blir forsøkt kneblet, ja nærmest blir gjort narr av når de først våger seg til skrive innlegg. Redd mange som kunne beriket tråden med sin kjennskap til saken og de involverte. Er det slik at de som har vært med her fra starten, føler at de eier både forumet og sannheten? Og med det misliker at nye "blander seg inn" i deres domene? Ville trodd det kunne vært på nyttig og spennende med noen nye koster i ny og ne.

Helt ærlig så vet jeg ikke hva det feiler folk, kan være så mangt. Noen virker ikke å like å måtte dele plass her inne, andre fyrer seg opp i den grad at man skulle tro de hadde en eller annen personlighetsforstyrrelse liggende til grunn for reaksjonsmønsteret, andre igjen ser ut til å ikke helt kunne komme seg gjennom dagen uten at de får lirt av seg noe i et forsøk på å fordumme andre.

Som ny, opplevde jeg at folk irriterte seg over at jeg ikke var helt stø på søkefunksjonen etter akkurat å ha ankommet forumet. At jeg stilte spørsmål ble derfor virkelig irriterende for dem.

Andre igjen tok meg vel imot og var behjelpelig med svar på alt jeg lurte på. Som ny kost får man bare gi det hele litt tid. Og overse hele greiene.
Citera
2022-10-07, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Forstår at det kan være provoserende å lese hva som skrives her inne, både om saken og ikke minst om offeret i dette i forhold til hva du deler med deg.

Det finnes her også de som er overbevist om at TH er uskyldig og de vil selvfølgelig argumentere for at han er nettopp det på alle tenkelige vis. Enkelte av dem vil også finne det vi som mener TH er skyldig provoserende.

Jeg lar meg ikke provosere av TT og deres til tider absurde teorier og påstander, det gir meg faktisk positiv energi til fortsatt å delta på forumet. Jeg er trygg på min egen viten og troverdighet, og ja, det er selvsagt politiet som kommer til å løse saken. Jeg tror allikevel at små drypp utenifra kan være vel så viktig for å utfylle det totale bildet. Det er derfor interessant og lærerikt å delta på dette forumet, og selv vil jeg være aktiv i denne saken, både på og utenfor dette forumet, til TH er plassert der han hører hjemme, nemlig bak lås og slå🧐
Citera
2022-10-07, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
AE fikk overta en ripefri mobiltelefon fra TH.
Han hadde nok full kontroll på tilgangene.
Tydeligvis viktig at tlf ikke kunne spores. Tlf bytte var et skalkeskjul.
Citera
2022-10-07, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Det var en annen nærstående, feks VE (kvitfjellsjåføren), TEH, GHH eller en annen kollega.
Citera
2022-10-07, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det var en annen nærstående, feks VE (kvitfjellsjåføren), TEH, GHH eller en annen kollega.
Er det vedkommende som er omtalt her?
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Nettavisen:

Mann i Tom Hagens nære krets etterforskes som mulig medvirker:

Dette er han grillet om

Nettavisen er kjent med at en person i Hagens nære krets er under lupen til politiet som mulig medvirker. Mannen har i avhør blant annet blitt grillet om følgende:

Sin relasjon til Tom Hagen.
Sin relasjon til Anne-Elisabeth Hagen.
Mulig motiv for gjerningsmenn som står bak bortføringen.
Mulige konflikter mellom Tom og Anne-Elisabeth Hagen.
Om de påståtte kidnapperne familien skal ha hatt kontakt med.
Alibi i tiden før, under og etter selve forsvinningen.
Nettavisen kjenner identiteten til mannen. Han er ikke blitt avhørt som siktet i saken. Politiet ønsker ikke å si noe om hvilken status han har per i dag.

https://www.nettavisen.no/nyheter/mann-i-tom-hagens-naere-krets-etterforskes-som-mulig-medvirker/3423961120.html
Citera
2022-10-07, 10:02
Medlem
Citat:
Du får vente å se, som alle oss andre, så kan du jo på sedvanlig vis bortforklare virkeligheten for å tilpasse informasjonen i din egen abnorme virkelighet😳
Du er jo helt ute av stand til å diskutere dine egne påstander - hva gjør du egentlig her?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in