Citat:
Ursprungligen postat av
Journal9
Det er litt synd at nye brukere blir forsøkt kneblet, ja nærmest blir gjort narr av når de først våger seg til skrive innlegg. Redd mange som kunne beriket tråden med sin kjennskap til saken og de involverte. Er det slik at de som har vært med her fra starten, føler at de eier både forumet og sannheten? Og med det misliker at nye "blander seg inn" i deres domene? Ville trodd det kunne vært på nyttig og spennende med noen nye koster i ny og ne.
Helt ærlig så vet jeg ikke hva det feiler folk, kan være så mangt. Noen virker ikke å like å måtte dele plass her inne, andre fyrer seg opp i den grad at man skulle tro de hadde en eller annen personlighetsforstyrrelse liggende til grunn for reaksjonsmønsteret, andre igjen ser ut til å ikke helt kunne komme seg gjennom dagen uten at de får lirt av seg noe i et forsøk på å fordumme andre.
Som ny, opplevde jeg at folk irriterte seg over at jeg ikke var helt stø på søkefunksjonen etter akkurat å ha ankommet forumet. At jeg stilte spørsmål ble derfor virkelig irriterende for dem.
Andre igjen tok meg vel imot og var behjelpelig med svar på alt jeg lurte på. Som ny kost får man bare gi det hele litt tid. Og overse hele greiene.