2022-10-06, 20:59
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackassretard2
Ska försöka dra detta så kort som möjligt såg här låg det till:
Raffa och resterande i G.L bland annat dom som satt på rättpsyk och anstalter gick in i OMC och Raffa var Black and White Crew Team Leader Småland efter ett tag kom R.B och P.B väldigt bra överens och på den tiden var Raffa bosatt i Västervik så det gick väldigt bra exakt vad dom gjorde eller inte gjorde mot vem eller vad vill jag inte gå in på men Raffa fick fick prob väst och fick titeln Smålands Pres och det var väldigt många killar som gick in i Black and White Crew som Raffa höll koll på men sedan började A.H krångla och lämna info om Raffa till polisen och A.H blev väldigt bra vän med J.F P.B och började klaga om det ena och det andra och försökte förstöra för Raffa i OMC det skapade obalans och osäkerhet i Småland sen kort sagt så hoppade Raffa av och dom som följde med in nästan alla hoppade av men vissa stannade kvar och Raffa ville markera så han högg ner A.H och dömdes för mordförsök 6 år och dom andra gjorde även markeringar men inte i samma skala eller allvarligare saker

Pga A.H så blev det sura miner mellan R.B och P.B så hade dom ju tjafset i Expressen där dom dissade varandra men för att fatta det hela kort så beror allt på A.H han förstörde allt och Raffa blev väldigt besviken och tog det personligt så det handlade inte om att "Hugga ner en vän eller något sånt skit" det är djupare än så och hela konflikten bottnar i att A.H lämnade uppgifter om det ena och det andra till bland annat polis ovänner och vänner så A.H är inte så oskyldig som man tror det där är en falsk person som inte fattar vad han drog igång som tur för honom som överlevde 15 knivhugg

Sen går det rykten om att P.B och Raffa gjorde det med flit för kort därefter la P.B ner OMC i Sverige men vill vara tydlig det beror inte bara på attacken mot A.H utan många ville ha ut OMC och flera markeringar och attacker hade OMC utsatts för av andra 1% klubbar men vad jag tror så gjorde dom inte det med flit det skulle vara ett väldigt avancerat upplägg och noga planering så man vet aldrig men som sagt tror inte riktigt på det

Vad jag vet nu så är det löst mellan Raffa och P.B och samma sak med OMC Raffa har inget emot dom det enda problemet Raffa hade just då var A.H och R.B ville bli av med honom

Det jag tycker är att läsarna ska läsa vad C12H16N2-69 skrivit om det hela för han sitter på rätt info till 100% och där står det om allt det står även om varför och hur Raffa blivit smutskastad av andra och deras taktik och varför så läs!

Det som gör mig förbannad är att man bagatelliserar händelserna och Raffa även info och allt möjligt men vet varför och sanningen ska fram och den finns ute sök och hör efter med källor så får ni se den bilden som lagts fram här och på bloggar av arga ex flickvänner är en sak och sanningen en annan arga ex flickvänner host host

Raffa la ju ner G.L efter frigivning och efter det så har han inte varit aktiv inom dom kretsarna eller droger sedan flera år tillbaka skulle krävas mycket för att Raffa skulle ge sig in i gamet igen ja det är verkligen kul för honom och bra att han lever ett hederligt liv

Ja det finns bilder med Black And White Crew tröjor och Prob Väst online och offline har själv sett dom och träffat dom när R.B var aktiv

Skriver från mobilen så ni får skita i ev stavfel och annat skrev detta som hastigast

Detta är min uppfattning och vad jag tror och har hört
Men ni får själva bilda er en egen uppfattning
'

Mvh!
Dom i G.L som satt på rättpsyk och anstalter eller J.F och P.B som startat SBE, efter OMC, BWC och GL laeds ner ?
Brödra tyder på allians med Brödraskapet eller mer motpol till Muslimska Brödraskapet?
Senast redigerad av becko 2022-10-06 kl. 21:04.
Citera
2022-10-06, 21:39
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Dom i G.L som satt på rättpsyk och anstalter eller J.F och P.B som startat SBE, efter OMC, BWC och GL laeds ner ?
Brödra tyder på allians med Brödraskapet eller mer motpol till Muslimska Brödraskapet?

Kan du försöka vara mer tydlig? Förstår inte vad du menar eller syftar på tyvärr och nej jag dummar mig inte är lite trött i huvudet.

Mvh!
Citera
2022-10-06, 22:22
Medlem
Hitta din lilla FB-grupp för SverigesBrödraElit med hela 2 medlemmar. Stabilt crew..

Denna tråd måste följas. Mångs guldkorn. Inte garvat så här mycket sedan Raffa-trådarna och hans flippade projekt.
Citera
2022-10-06, 23:23
Medlem
Vad fan är det här 🤣
Citera
2022-10-06, 23:24
Medlem
Jackassretard2s avatar
[b]
Citat:
Ursprungligen postat av pdu
Hitta din lilla FB-grupp för SverigesBrödraElit med hela 2 medlemmar. Stabilt crew..

Denna tråd måste följas. Mångs guldkorn. Inte garvat så här mycket sedan Raffa-trådarna och hans flippade projekt.

Inleder på följande vis: Ska tänka efter här vad du försöker göra här skulle inte kalla det ett strategiskt upplägg vet inte om jag behöver tänka ens men gör det för säkerhets skull för C12 bland annat och Jag har lovat Raffa upprättelse och att sanningen ska fram

Vad garvar du åt? Folk hamnar på sjukhus blir slagna rånade får yxor genom dörrar och fönster
även bombatrapper sattes ut i Oskarshamn för att markera, doping försäljning och alkohol även lite droger i mellan åt men inte i större skalor folk dog ju nästan och det var knivhuggningar och allt möjligt G.L hade GROBO efter dom hela tiden och då kunde dom inte riktigt sköta saker snyggt

Sen att 2 Albaner och 2 Serber slår Raffa med hammare 3-4 gånger i huvudet och slår honom med kofot och metallrör på händerna och benen där Raffa var nära på att mista livet för 3 gången Tycker du det är roligt?

LÄS allt C12H16N2-69 har skrivit då kan vi ha en mer avancerad diskussion

Din ärthjärna du förstår inte att det är desinformation/smutskastning/ryktes spridning som har orsakat dina så kallade utveckling störda garv? Hur låter det kan du spela in det och lägga upp det ska köra tester på det med min åsna.

Jag kan tänka mig att nivån blev låg när nästan allas Raffas EX hade kommit överens med varandra att ställa till det för Raffa och det gjorde dom. Sura EX är jobbigt att ha att göra med och då kom alla bloggar upp om Raffa med just desinformation,smutskastning,ryktesspridning med dom kom samtidigt i princip från både killar och tjejer från rivaliserande gäng och mycket beef sedan tidigare tjejerna sysslade inte med

Först tänkte Raffa jag startar en seriös hemsida och tar in några killar som är duktiga på IT och vi kopplar in C12 , expressen , flashback och så säger vi vad vi har att säga om allt och hur saker och ting låg till på riktigt och helt enkelt ge våran syn på saken men vem vet det kanske kommer det är inte svårt att regga sig och starta en blogg men det lär komma det beror på olika saker och om Raffa vill.¨

Har du som enskild individ ur ett helhets perspektiv så läs kommer några medlemmar jag kan gå i god för och det gäller G.L för det mesta fick gräva lite djupare:SÖK C12H16N2-69 UZI69 DDOSPAYBACK
C12H16N22

Skrattar du åt mig? Tycker du jag är rolig på något sätt eller? Jag är inte Raffa men tänk om? Jag kanske är koimpis till Raffa eller har någon relation till honom eller Raffa wannabe förklara exakt vad du skrattar åt

Vill ni ha kunskap och verkligen veta så sök jag har inget emot om vi startade en tråd om Raffa så löser vi detta en gång för alla varje sten ska vändas

Bemöter er med nöje och lägger fram fakta med referenser som jag kan bevisa så vill ni köra då gör vi det
Senast redigerad av Jackassretard2 2022-10-06 kl. 23:47.
Citera
2022-10-06, 23:39
Medlem
Är det en slump att facebooksidan skapades samma dag som trådstarten 🤔🤔🤔. Känns ju nästan som ett pr-trick
Citera
2022-10-06, 23:40
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Är det en slump att facebooksidan skapades samma dag som trådstarten 🤔🤔🤔. Känns ju nästan som ett pr-trick

Vilken FB Sida? Raffa har FB sedan flera månader tillbaka inget PR-trick
'
Han heter Rafal Badiei på facebook

Är du inte övertygad hör av dig till MOD och framför dina klagomål.

Jag tycker vi har gått över off topic. Detta ska inte diskuteras på deras tråd utan då ska vi diskutera om dom och deras grejer inte om R.B och G.L
Senast redigerad av Jackassretard2 2022-10-06 kl. 23:50.
Citera
2022-10-07, 13:12
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igglepiggle
Vad fan är det här 🤣

Vad är det du inte förstår?
Vadå vad fan är det här?

Kan du utveckla och ge mig en utmaning åtminstone

Mvh!
Senast redigerad av Jackassretard2 2022-10-07 kl. 13:15.
Citera
2022-10-07, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackassretard2
Vad är det du inte förstår?
Vadå vad fan är det här?

Kan du utveckla och ge mig en utmaning åtminstone

Mvh!

Du verkar ha tillräckligt många utmaningar som det är 🤣🤣🤣

Som många har skrivit tidigare. Detta är väldigt likt den tidigare tråden om Raffa.

Har ingenting emot Raffa. Han är säkert snäll. Men tråden blev som ett skämt. Just för sånna som du skrev massa saker och skulle förklara och backa upp tokiga saker.

Allt blev bara värre och värre. Till slut så blev det som ett stort skämt. Även fast jag håller med om att det inte är roligt när någon blir allvarligt skadad.

Men att sprida massa rykten om tuffa snubbar på Flashback. Från små byar ute i landet. Som har tryckt upp tröjor och går runt med dessa i städer där det brukar bo runt 1000 personer och snitt åldern är 85.

Finns en massa nätverk i förorterna i dom stora städerna som verkar tjäna en massa pengar. Ingen av dom går omkring med något gäng namn på tröjorna.

Förstår att det kommer ifrån mc kulturen. Men knappt dom går längre med deras tillhörighet på kläderna. Om dom inte åker motorcykel eller är på någon mc tillställning.

Så om man vill bli omnämnd på Flashback så tror jag inte att det räcker att ha ett gäng i en småstad. Tror man måste röra sig mot någon större stad. Där marknaden finns. Där måste man ta marknadsandelar från andra grupperingar. För att göra det så måste man vara några stycken. Idag så finns det så mycket grupperingar så man måste nog vara säkert 10 - 20 stycken snubbar som litar på varandra. Man måste också vara beredd på att det kan bli skottlossningar och mord. Så ser det ut idag. Det är inte som det var för 30 år sedan.

Jag TROR inte att man kan börja sprida rykten på Flashback och skriva att det finns några hårda grabbar i en by i Småland eller i Örebro eller på något annat ställe på landsbygden. Och sen försöka få till en hype om dom.

Men om gangland eller elitbröderna tar sig upp till Tensta och robbar några på knark och stålar. Tar över verksamheter och marknader så kommer folk börja skriva om dom på Flashback. Då kommer dom göra sig ett namn.

Sen är frågan om det är så roligt att vara ett namn? Att ha massa fiender som vill knäppa en? Finns så sjukt många nackdelar och baksidor att vara i den miljön.

Plus sidorna är att folk är rädda för en när man kommer. Vilket inte alla tycker är ett plus. Men av dom som tagit sig dit på det sättet så är det garanterat ett plus. Sen får man knulla lite osäkra, ofta hyfsat snygga tjejer. Man har lite cash på fickan. Dock inga super stora pengar. Några som haft helt ok i Sverige. Mexico, usa, Ryssland osv, där finns dom som har ruskigt mkt pengar som är gjorda på brott. Men där finns en mycket större marknad eller så har dom en efter frågad produkt.

Dom som är omnämnda i denna tråd. De som de ska konkurrera med, förmodligen nätverk, mc klubbar.

Om det går bra och lite tur kan få ha en mille i cash en några år gammal Mercedes. Bo i någon liten hyresrätt. Inget fel med det. Men kanske inte värt det med alla baksidor?

Men tycker man att det är värt det? Ja, då får man väl göra som man vill.

Lycka till.
Senast redigerad av igglepiggle 2022-10-07 kl. 14:22.
Citera
2022-10-07, 14:45
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:

Jasså det tycker du? Kanske så det ser ut men det är lugna puckar hos mig och fina fisken

Som många har skrivit tidigare. Detta är väldigt likt den tidigare tråden om Raffa.

Nej det är det inte och det var folk som började gå off topic och dra in Raffa i detta som inte har med saken att göra han fick kritik jag svarade på det

Har ingenting emot Raffa. Han är säkert snäll. Men tråden blev som ett skämt. Just för sånna som du skrev massa saker och skulle förklara och backa upp tokiga saker.

Jag skriver fakta och har referenser och jag kan backa upp det jag skriver när som var som har du ens läst vad C12 skriver du som är så insatt och har sån koll på läget? Jag vänder på det och skriver att det är individer som började skriva tokiga saker och tusen tack att jag har något att debattera

Allt blev bara värre och värre. Till slut så blev det som ett stort skämt. Även fast jag håller med om att det inte är roligt när någon blir allvarligt skadad.

Jag håller med dig med det beror på oseriösa inlägg och det gick för långt

Men att sprida massa rykten om tuffa snubbar på Flashback. Från små byar ute i landet. Som har tryckt upp tröjor och går runt med dessa i städer där det brukar bo runt 1000 personer och snitt åldern är 85.

Försöker du vara rolig nu eller? har du koll på vad G.L rörde sig och vad dom höll på med? Nej för du satt och läste på flashback så du har ingen koll men dom större städerna fanns dom inte helt korrekt

Finns en massa nätverk i förorterna i dom stora städerna som verkar tjäna en massa pengar. Ingen av dom går omkring med något gäng namn på tröjorna.

Sant

Förstår att det kommer ifrån mc kulturen. Men knappt dom går längre med deras tillhörighet på kläderna. Om dom inte åker motorcykel eller är på någon mc tillställning.

Ser ofta folk med västar så håller inte med dig

Så om man vill bli omnämnd på Flashback så tror jag inte att det räcker att ha ett gäng i en småstad. Tror man måste röra sig mot någon större stad. Där marknaden finns. Där måste man ta marknadsandelar från andra grupperingar. För att göra det så måste man vara några stycken. Idag så finns det så mycket grupperingar så man måste nog vara säkert 10 - 20 stycken snubbar som litar på varandra. Man måste också vara beredd på att det kan bli skottlossningar och mord. Så ser det ut idag. Det är inte som det var för 30 år sedan.

Håller med dig

Jag TROR inte att man kan börja sprida rykten på Flashback och skriva att det finns några hårda grabbar i en by i Småland eller i Örebro eller på något annat ställe på landsbygden. Och sen försöka få till en hype om dom.

Så var inte fallet men okej förstår din poäng

Men om gangland eller elitbröderna tar sig upp till Tensta och robbar några på knark och stålar. Tar över verksamheter och marknader så kommer folk börja skriva om dom på Flashback. Då kommer dom göra sig ett namn.

G.L finns inte längre men antar att du syftar på elitbröderna men kan inte ta deras fight på flashback vet inget om dom och känner ingen av dom heller inte hört något

Sen är frågan om det är så roligt att vara ett namn? Att ha massa fiender som vill knäppa en? Finns så sjukt många nackdelar och baksidor att vara i den miljön.

Håller med dig

Plus sidorna är att folk är rädda för en när man kommer. Vilket inte alla tycker är ett plus. Men av dom som tagit sig dit på det sättet så är det garanterat ett plus. Sen får man knulla lite osäkra, ofta hyfsat snygga tjejer. Man har lite cash på fickan. Dock inga super stora pengar. Några som haft helt ok i Sverige. Mexico, usa, Ryssland osv, där finns dom som har ruskigt mkt pengar som är gjorda på brott. Men där finns en mycket större marknad eller så har dom en efter frågad produkt.

Håller med dig

Dom som är omnämnda i denna tråd. De som de ska konkurrera med, förmodligen nätverk, mc klubbar.

Om det går bra och lite tur kan få ha en mille i cash en några år gammal Mercedes. Bo i någon liten hyresrätt. Inget fel med det. Men kanske inte värt det med alla baksidor?

Tackar för ett seriöst inlägg

Lycka till.

Mvh!
Citera
2022-10-07, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy

Är det bara jag eller är inte patchen väldigt lik Finnarnas Sons Of Odin?

SverigesBrödraElit FB
https://www.facebook.com/groups/3205283466452423

Soldiers of Odin
https://soldiersofodin.fi/

Några intresssanta observationer från Facebook-sidans skapare och antagligen ledaren av gänget;
1. Klubben beskrivs som "Ett helsvenskt ÄKTA brödraskap!", men personen med luvtröjan har en Svensk och en Iransk gaddning på ena armen. Känner vi till nån som är halv-iranier?
2. Är inte graderingarna på västen identiska med G.Ls gamla typsnitt?
3. Gaddningarna på händerna är ju rätt unika, måste ju vara nån här på FB som känner igen dem, skulle man våga gissa på att bilden är tagen i Ingelstad, ser ju rätt idylliskt och Småländskt ut?
Senast redigerad av DrummelDrummel 2022-10-07 kl. 16:26.
Citera
2022-10-07, 17:04
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:

Lycka till.

Vill vara tydlig med följande:

Jag har ingen respekt för dom som varit inne och skapat "förvirringstillstånd om Raffa och G.L dom har samma värde som en liten viskande råtta i mina ögon det har hela tiden handlat om att smutskasta och minimera G.L genom olika strategier och det stör mig ganska mycket att vissa bara köper allt som skrivs utan att göra riktig research det las fram medlemlistor och man smutskastade kriminalvården utförde DDOS attacker och en rad olika saker som svar man startade mer eller mindre en stor konflikt med myndigheter och det låg fokuset på i slutet hur som helst du utelämnar vissa saker i ditt svar som jag eventuellt kan kontra men kort sagt så var det en stor hype om G.L och dom etablerade sig i Småland och höll till där jag menar varför skulle dom packa i hop och starta upp i en större stad där det skulle bli problem direkt då var det ett bra drag att vara i Småland istället där det fanns olika typer av verksamheter att satsa på sedan fanns det planer på att expandera men då gick G.L över till Outlaws MC istället och alla som var insatta i detta och allmänt vet OM att G.L blev utsatta för smutskastning och desinformation och massa snorungar som kom med olika kommentarer nu vill jag att du förstår vad jag försöker säga Raffa behövde inte och behöver inte boosta sig på flashback för att få till ett rykte han är inte den farligaste med inte den mesigaste heller han står på sig oavsett vad men nu är saken att han lagt av så varför kommer detta upp i denna tråd helt plötsligt? är tvungen att svara på kritik för Raffas skull och inte min egna jag är skyldig honom det vill även säga bra skrivet du har flera sätt att se det ur olika perspektiv vilket jag tycker är bra men då är min åsikt att du ska ha samma utgångspunkt med allt och alla och dina jämförelser är inte rättvisa men jag bemöter dig inga problem men du bestämmer på vilken nivå du vill mötas finns fler exempel jag kan ta och kan skriva i flera timmar men sätter nog punkt här och hoppas att vi kan diskutera SverigesBrödraElit istället och deras verksamhet.

Mvh "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in