2022-10-06, 16:11
Avslutad
Har Simme utsett någon vinnare i Nocco-tävlingen som var för ca. 5 veckor sedan? 🤔
Citera
2022-10-06, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Simme är hemma allt mer och gör massa samarbeten istället för att gå i skolan. Nog har han redan hoppat av.. vilken looser!

Hade han velat hade han utbildad sig för länge sen. Han vill inte han orkar inte. Han ska leva på Linn o barnen.

O barnen får jobba… undrar om Gabbe får låna Belle till samarbete för att tjäna pengar,, kanske ska tipsa Gabbe att han kan göra det
Citera
2022-10-06, 17:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hade han velat hade han utbildad sig för länge sen. Han vill inte han orkar inte. Han ska leva på Linn o barnen.

O barnen får jobba… undrar om Gabbe får låna Belle till samarbete för att tjäna pengar,, kanske ska tipsa Gabbe att han kan göra det

Skulle vara riktigt kul med lite action.. att få gabbe att utnyttja jullan likadant!
Citera
2022-10-06, 17:30
Avslutad
Jag har noterat att Linn använder rätt pösiga kläder under de senaste inläggen.. är hon gravid tro?!
Citera
2022-10-06, 17:48
Medlem
Citat:
Jag har noterat att Linn använder rätt pösiga kläder under de senaste inläggen.. är hon gravid tro?!
100%
Bara att läsa vad jag skrivit tidigare om alla andra tecken på det.. 😅
Citera
2022-10-06, 18:30
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Vore sjukt isåfall då kommer hon och Simon inte bli långvariga. Hon har ju på senaste tiden börjat pika honom på sina stories och inlägg utan att det är bokstavligen riktat till Simon.
Simon kommer aldrig orka plugga/behålla ett jobb, blir dyrt med 4 barn plus barnrumpan Simon samt radhus, bil/bränsle o allt på en inkomst.

Känns inte som dom har det bra i förhållandet, man märker åtminstone att nyförälskelsen är borta, och Linn är kär i kärleken som vill känna den nyförälskelsen hela tiden därför hon byter karlar typ varannat år.

Simon kan ju avsluta sin ” influenserkarriär ” han har noll personlighet eller ett intressant liv.
Ta tag i livet istället när han nu är pappa.

Att man kan vara influenser med barn det är en sak, svårt att liksom dölja barnen helt, men Linn är inget utan barnen, hon var rätt intressant att följa för längesen, nu känns det bara som att hon är en bitter småbarnsförälder som är trött på sin karl som är borta mycket på dagarna.
Citera
2022-10-06, 19:48
Medlem
Citat:

Tänkte precis skriva samma sak. Aldrig sett henne i pösiga kläder innan! Men nu så... 🤔
Senast redigerad av Paprikasvans 2022-10-06 kl. 20:38.
Citera
2022-10-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans
Tänkte precis skriva samma sak. Aldrig sett henne i pösiga kläder innan! Men nu så... 🤔

Kan ju vara så att hon inte trivs i sin bebis-maskin till kropp. Kroppen hinner ju aldrig vila upp sig och bli stark om man hela tiden är gravid.

Hoppas verkligen inte hon är gravid
Citera
2022-10-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karaoke.koalan
Kan ju vara så att hon inte trivs i sin bebis-maskin till kropp. Kroppen hinner ju aldrig vila upp sig och bli stark om man hela tiden är gravid.

Hon gick ju i tighta kläder hela sommaren
Citera
2022-10-06, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karaoke.koalan

Hon har ju gjort blottande underklädes reklamer på Instagram bara 2 månader efter förlossningen

hon visade upp hela kissemurran med bara lite spets över och har visat kroppen bar flera gånger så nej så är inte fallet.

Hon brukar använda åtsittande kläder redan typ första dagen efter förlossningen och nu helt plötsligt är det väldigt pösiga kläder.. har oxå svårt att tro att hon är gravid men det är endå en märklig detalj..
Citera
2022-10-07, 11:09
Medlem
Influencerbild med tjejerna och ……. Simme!!
Jag blir alltid lika full i skratt…
Citera
2022-10-07, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Influencerbild med tjejerna och ……. Simme!!
Jag blir alltid lika full i skratt…

Hahaha han är så malplacerad. Och varför pluggar han inte? Säkert redan hoppat och ska nu ge inluencerkarriären en till chans. 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in