2022-10-05, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Undrar om Gabbe tycker det är okej att Simon använder hans dotter i reklamsyfte..
Fyfan så inåthelvets arg jag hade blivit!!!! Över alla gränser!!! Inte okej.
Citera
2022-10-05, 22:54
Medlem
Hon fattar ju inte ens frågan om genus och varför det är problematiskt att hennes tjejer fostras in en rosa fluffvärld
Citera
2022-10-06, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Hon fattar ju inte ens frågan om genus och varför det är problematiskt att hennes tjejer fostras in en rosa fluffvärld

Precis, genus är ju så mycket mer än vilken favoritfärg barnen har.. Vill minnas att hon står i en butik när Tindra är nyfödd (eller fortfarande i magen?) och predikar i hur fel det är att köpa rosa till pojkar och blått till flickor. ”Alla får göra som de vill men jag skulle inte kunna köpa rosa till min son.”
Citera
2022-10-06, 08:26
Medlem
Och nu är det intensivt med två täta barn, pseudotvillingar är kanske inget att drömma om längre Linn? 🙃
Citera
2022-10-06, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Precis, genus är ju så mycket mer än vilken favoritfärg barnen har.. Vill minnas att hon står i en butik när Tindra är nyfödd (eller fortfarande i magen?) och predikar i hur fel det är att köpa rosa till pojkar och blått till flickor. ”Alla får göra som de vill men jag skulle inte kunna köpa rosa till min son.”

Haha därför hon säger att hon känner sig klar med barnfödandet. Nu har hon triss i flickor och kan klä dom så flickigt och prinsessaktigt hon kan. Rosa och fluffigt i en fantasivärld.
Citera
2022-10-06, 08:55
Medlem
Angående Juvelia i reklamen så kan vi ju inte utgå ifrån att Gabbe inte tillfrågats innan
Citera
2022-10-06, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Angående Juvelia i reklamen så kan vi ju inte utgå ifrån att Gabbe inte tillfrågats innan

Gabbe överexponerar inte sitt barn i den utsträckningen Linn gör. Varför skulle Gabbe godkänna reklam som Simon gör med hans barn? En annan sak att Linn gör det, det är endå hennes barn, men Simon.. mycket märkligt tycker jag. Simon hade lika gärna kunna använt sin egna kassako till denna reklam.
Citera
2022-10-06, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Gabbe överexponerar inte sitt barn i den utsträckningen Linn gör. Varför skulle Gabbe godkänna reklam som Simon gör med hans barn? En annan sak att Linn gör det, det är endå hennes barn, men Simon.. mycket märkligt tycker jag. Simon hade lika gärna kunna använt sin egna kassako till denna reklam.

Helt klart ett rejält övertramp att använda någon annans barn i sitt eget reklamsyfte.
Det bästa vore att både Marcus och Gabbe förbjöd Linn att använda sina barn i all reklam som görs.
Citera
2022-10-06, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Helt klart ett rejält övertramp att använda någon annans barn i sitt eget reklamsyfte.
Det bästa vore att både Marcus och Gabbe förbjöd Linn att använda sina barn i all reklam som görs.

Går tyvärr rent juridiskt inte att förbjuda även om de kan ha en tydlig åsikt
Citera
2022-10-06, 12:04
Medlem
Det här att deras barn är med i varenda samarbete och reklam dom gör är verkligen bedrövligt. Många influensers exponerar sina barn vilket jag tycker är ett problem i sig, men jag känner inte till någon som använder sina barn som arbetskraft i den utsträckningen som Linn gör, och inte andras barn i den utsträckningen Simon gör
Citera
2022-10-06, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Det här att deras barn är med i varenda samarbete och reklam dom gör är verkligen bedrövligt. Många influensers exponerar sina barn vilket jag tycker är ett problem i sig, men jag känner inte till någon som använder sina barn som arbetskraft i den utsträckningen som Linn gör, och inte andras barn i den utsträckningen Simon gör
Mycket kan man säga om Linn, men just barnen som pengamaskin och ett helt varumärke uppbyggt på sina egna barn finns det faktiskt inga ursäkter för
Citera
2022-10-06, 14:24
Avslutad
Simme är hemma allt mer och gör massa samarbeten istället för att gå i skolan. Nog har han redan hoppat av.. vilken looser!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in