2022-10-05, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes

han verkar alltså fängslas av de två blondinerna som alls inte passar in i hans renskötar miljö.
Han behöver en mer exotisk flicka -en Marit-typ...som är van vid tystnaden,renarna och fjällbjörken..
Ingår inte i deras präktiga image, men många samer har det gott ställt. Blondiner och glamour hör till.
Citera
2022-10-06, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nu har vi ett problem, för det finns en ärketönt i Kärlek åt alla som också måsta heta Henrik i samma säsong, som jag nästan svär på att jag sätt i det här programmet tidigare eller annat gay sammanhang, för han är inte bög som ni andra påstår,
om smygbögen är bög så talar han oftast också fjolligt, utan den här är bara extremt omanligt gayhappy som många straighta är, han har blivit så eftersom han var kille och hade ett hästintresse och behövde passa in bland tjejerna i ridskolan på högstadiet, därav är han nu dömt till evig ensamhet när han lämnar Glimingehus eller vad fan slottet hette
Henrik från Ede är alls ingen bög, bara smygisarna i tråden som har radarn felvinklad nu igen
i varje sådant program så hittar smygbögarna till tråden o utnämner ständigt minst en bög i aktuellt program..
Denne Henrik är en riktigt härlig person och kommer att visa och säga mycket som är typiskt bland hästfolk.
Han har många fina friska flickor att välja mellan, han borde välja ut några som själva är hästtjejer som vet och känner till jargongen i stallen.
Alltså han är inte bög-
Citera
2022-10-06, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Ingår inte i deras präktiga image, men många samer har det gott ställt. Blondiner och glamour hör till.
nja du kan väl inte anse att de för glamouren till fjällvärlden ändå
Citera
2022-10-06, 01:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Henrik från Ede är alls ingen bög, bara smygisarna i tråden som har radarn felvinklad nu igen
i varje sådant program så hittar smygbögarna till tråden o utnämner ständigt minst en bög i aktuellt program..
Denne Henrik är en riktigt härlig person och kommer att visa och säga mycket som är typiskt bland hästfolk.
Han har många fina friska flickor att välja mellan, han borde välja ut några som själva är hästtjejer som vet och känner till jargongen i stallen.
Alltså han är inte bög-
Vad är en fin frisk flicka? tillskillnad mot bara en fin flicka?
Citera
2022-10-06, 01:16
Medlem
Citat:
Vad är en fin frisk flicka? tillskillnad mot bara en fin flicka?
haha jadu jag menade fräsch fin flicka
är trött så det blev lite fel ord- så klart går det inte fastslå hur pass friska töserna är,
men sjuka bör de inte vara om de ska ge sig ut i fjällvärlden och jaga fjällräv och jojka med jon-henrik.
Citera
2022-10-06, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Jon-henrik sjunger sven gösta jonssons gamla rocklåt om - Lappflickan-
med texten :jag är lapp och jag har mina renar....
han avslutar med en jojk som hörs över nejden, trolltrumman dunkar på avstånd och flickan är
helt förtrollad!
Citera
2022-10-06, 02:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Peppe har fått en till oförtjänt milf i Maria som såg tränad & manhäftig ut
Citera
2022-10-06, 06:36
Medlem
NiccoJs avatar
Peppe lyckas dölja sitt stora träningsintresse väl på sin Anders Bagge kropp.
Citera
2022-10-06, 08:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Jon-henrik sjunger sven gösta jonssons gamla rocklåt om - Lappflickan-
med texten :jag är lapp och jag har mina renar....
han avslutar med en jojk som hörs över nejden, trolltrumman dunkar på avstånd och flickan är
helt förtrollad!
Jon-Krysta är garanterat smygbög.
Citera
2022-10-06, 10:48
Medlem
Skämskudde inför sekvensen där Peppe malde på om sin j-a cykling. Till varenda tjej. Tror han inte att de pratar med varandra…
Citera
2022-10-06, 13:44
Medlem
Citat:
Det är som att hans flick-hjärna rycker utan impulskontroll som är detta ständiga flamsande skratt samt hugskottet att bli intresserad av en tjej för att hon också gillar popcorn, är det inte bättre att bara knipa om detta samt kommentaren om vackra ögon

Hans axelbredd imponerade (dom sk Axelmakterna)
För inte ens när han heilade https://imgbox.com/TQ2iRuhYbakom ryggen på sin kvinna som kompensation för sin omanlighet blev man den minsta rädd för nått inneboende mörker trots duglig Wermacht frisyr
Heilar man inte med höger arm…men visst kan jag föreställa mig honom i tysk officersmössa anno 1940. Som någon i ”Nattportiern” 😉
Citera
2022-10-06, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jon-Krysta är garanterat smygbög.
låt oss vänta och se vad som sker när saven stiger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto