2022-10-05, 20:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Henrik heter han väl
Magi uppstod när han fick möta en normalviktig brevskrivare, hon går vidare till final, hon var dessutom yngre
Citera
2022-10-05, 20:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Är han manlig??? Får bögvibbar av hans duckface flin.
Ho åsyftar den där svansen av fjällräv som ska likna ett mustash-skägg, samt han har bred hals

En man som ler med hela fejset är manligt enligt hoon, det är upp & nervända världen förstår du
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-05 kl. 21:01.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Magi uppstod när han fick möta en normalviktig brevskrivare, hon går vidare till final, hon var dessutom yngre
Yngre än vem
Citera
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Yngre än vem
Honom själv framförallt
Citera
2022-10-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag faller för honom ja, han är ju hur snygg och charmig som helst. De där kisande ögonen och smilgroparna! Hans skratt och sexiga röst... Men han har många beundrarinnor och är lika förtjust i och flirtig med alla 😌
Tycker att han är manierad, vilket inte är detsamma som manlig…eller marinerad (möjligtvis då i självtillit) Kan vara att han utstrålar en världsvana som är mig främmande 😁
Citera
2022-10-05, 21:52
Medlem
Abelssuns avatar
Fula bönder får alltid feta damer.
Citera
2022-10-05, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Fula bönder får alltid feta damer.
Backis i förra säsongen var inte ful…
Citera
2022-10-05, 22:33
Medlem
Citat:
"Det varma goa goet och att du har fötterna på backen"
ska hon således inte få följa med upp i helikopetern ?
Är hon så varm och go egentligen?
Skulpturen ”Grisbrottaren” har ju inte den minsta likhet med gastkramningarna mellan Henrik och hans kvinnor, vad får mig att tänka på den? Helt oacceptabelt.
Citera
2022-10-05, 22:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Nu har vi ett problem, för det finns en ärketönt i Kärlek åt alla som också måsta heta Henrik i samma säsong, som jag nästan svär på att jag sätt i det här programmet tidigare eller annat gay sammanhang, för han är inte bög som ni andra påstår,
om smygbögen är bög så talar han oftast också fjolligt, utan den här är bara extremt omanligt gayhappy som många straighta är, han har blivit så eftersom han var kille och hade ett hästintresse och behövde passa in bland tjejerna i ridskolan på högstadiet, därav är han nu dömt till evig ensamhet när han lämnar Glimingehus eller vad fan slottet hette
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-05 kl. 22:58.
Citera
2022-10-05, 22:58
Medlem
Citat:
Nu har vi ett problem, för det finns en ärketönt i Kärlek åt alla som heter Henrik också som jag nästan svär på att jag sätt i det här programmet tidigare eller annat gay sammanhang, för han är inte bög, om smygbögen är bög så talar han också fjolligt, utan den här är bara extremt omanligt gayhappy som många straighta är, han har blivit så eftersom han har ett hästintresse och behövde passa in bland tjejerna i ridskolan på högstadiet

Han var med i "kärleken flyttar in" där han var väldigt tydlig med att han tyckte om gurka, i munnen fick han tillägga.
På fler ställen med tror jag.
Citera
2022-10-05, 23:02
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redsnowman
Han var med i "kärleken flyttar in" där han var väldigt tydlig med att han tyckte om gurka, i munnen fick han tillägga.
På fler ställen med tror jag.
Just det!, i never forgett a face (roll)

Jag skrev ju till å med långa haranger om honom i den tråden, jag minns inte, hur många dar stannade han i huset nu igen? innan hon kom fram till att pistolen inte klickade?

Lolo, 51 är kanske årtiondets milf i detta sammanhang, synd att hon ska träffa "Peppe"
https://imgbox.com/cdjuqNMA

Lena 61, ska få träffa om(skurne)skrivne Klas-Erik, och hon valde att se ut som Regina Lund https://imgbox.com/CDWKPzm0 av idag! ha ha
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-05 kl. 23:13.
Citera
2022-10-05, 23:31
Medlem
Citat:
Varför har Jon en näsduk runt halsen
Snushalsduk är det, praktiskt o bra, Torka av munnen,snus el liknande samtidigt värmande mot onda fjällvindar, används säkert som näsduk också.
Snushalsbuk signalerar - har man den hängande i bakfickan är det också en signal, men jon-henrik har den kring halsen.
Hans gamla romaans dyker upp på speeddatingen, sedan tar hon på sig en apelsin-klänning
men hur kom hon med till speed-datingen?
jon-henrik verkar inte veta att hon dyker upp- så hon tog sin apesinklänning o reste ner dit och bara
bröt sig in, nä nånting stämmer inte..
han verkar alltså fängslas av de två blondinerna som alls inte passar in i hans renskötar miljö.
Han behöver en mer exotisk flicka -en Marit-typ...som är van vid tystnaden,renarna och fjällbjörken..
Senast redigerad av moshes 2022-10-05 kl. 23:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in