2022-10-06, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Fel igen, det landet jag har flyttat till tillåter ingen massimport och speciellt inte av kriminella eller bidragstagare.

Uppenbarligen glr de det, invandrare.
Citera
2022-10-06, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Uppenbarligen glr de det, invandrare.

Som sagt inte massimport av kriminella eller bidragstagare. De ställer förstås krav på att man kan försörja sig själv.
Citera
2022-10-06, 09:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Är du ledsen för att du får dela makten med kvinnor?

Annars så försvarar man landet dvs den geografiska arean, infrastrukturer och fabriker. Man försvarar inte människor.
Diskussionen handlar alltid om att dela makt med kvinnor men aldrig ansvar. Alla kvinnor som frivilligt vill hoppa ner i skyttegravarna och dö för sitt land räcker upp en hand!

No?

Ingen…?

Ok. Ska jag tömma diskmaskinen innan jag går?
Citera
2022-10-06, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Förstår inte vad ni menar med försvara kvinnorna?
Vi är jämställda i Sverige och har totalförsvarsplikt för båda könen.
Så kvinnorna får allt ta och försvara oss också…

En riktig man skyddar och ställer upp utan att gnälla. Du kan leka vidare i sandlådan. Bebis fasoner.
Tror du vikingar eller andra nordiska män genom tiderna har suttit och gnällt som du, då hade du inte ens funnits idag.
De har försvarat sitt land.
Citera
2022-10-06, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zol
En riktig man skyddar och ställer upp utan att gnälla. Du kan leka vidare i sandlådan. Bebis fasoner.
Tror du vikingar eller andra nordiska män genom tiderna har suttit och gnällt som du, då hade du inte ens funnits idag.

Det är ju du som gnäller på andra som inte ställer upp på din skit. Själv hjälper jag dem som behandlar mig bra men lyfter inte ett finger för otacksamma parasiter.
Citera
2022-10-06, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Som det var tidigare, att blint fördela den bara till män, var det bra?

Till skillnad mot nu fungerade samhället i varje fall. Missat det?
Citera
2022-10-06, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zol

Inte med dagens kvinnor.
Citera
2022-10-06, 09:56
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det är nog mest incels som är så desperata att de kryper för svenska kvinnor som hatar dem. Starka män som kan få bra tjejer nobbar förstås svenska kvinnor.
Så svarar bara en incel, så jag förstår dig... Är man trygg i sig själv kan feminism och kvinnors lika värde och rättigheter aldrig vara ett problem, men är man en stackars incel så är alla starka kvinnor ett hot eller åtminstone en ouppnåelig dröm.
Citera
2022-10-06, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jo. Hade inte män haft rösträtt så hade Reinfeldt aldrig hamnat på posten och de som kom efter hade inte fortsatt i hans spår i rädsla av att bli av med männens röst.

M har aldrig haft så stor andel av kvinnliga röstare som stöttade en globalist som Reinfeldts andra period. Så, jo allt är kärringars fel.
Citera
2022-10-06, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Så svarar bara en incel, så jag förstår dig... Är man trygg i sig själv kan feminism och kvinnors lika värde och rättigheter aldrig vara ett problem, men är man en stackars incel så är alla starka kvinnor ett hot eller åtminstone en ouppnåelig dröm.

Du under det här året har jag haft sex med massor av unga snygga och sexiga tjejer med bra värderingar. Jag behöver inte vara incel eller simp till feta svenskor med vedervärdiga värderingar. Dessa patrask får klara sig själva.
Citera
2022-10-06, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanO12
Inte med dagens kvinnor.
Som din morsa, syrra, dotter, mormor, farmor, vänninor, fru osv.
Det är du som är problemet, inte de.
Citera
2022-10-06, 10:02
Medlem
Nej, kommer inte försvara svenska kvinnor. Deras Gambianska och Arabiska "fuckboys" kan skydda de bäst de vill (tvivlar på de dock).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in