Är du ledsen för att du får dela makten med kvinnor?
Annars så försvarar man landet dvs den geografiska arean, infrastrukturer och fabriker. Man försvarar inte människor.
Diskussionen handlar alltid om att dela makt med kvinnor men aldrig ansvar. Alla kvinnor som frivilligt vill hoppa ner i skyttegravarna och dö för sitt land räcker upp en hand!
Förstår inte vad ni menar med försvara kvinnorna?
Vi är jämställda i Sverige och har totalförsvarsplikt för båda könen.
Så kvinnorna får allt ta och försvara oss också…
En riktig man skyddar och ställer upp utan att gnälla. Du kan leka vidare i sandlådan. Bebis fasoner.
Tror du vikingar eller andra nordiska män genom tiderna har suttit och gnällt som du, då hade du inte ens funnits idag.
De har försvarat sitt land.
En riktig man skyddar och ställer upp utan att gnälla. Du kan leka vidare i sandlådan. Bebis fasoner.
Tror du vikingar eller andra nordiska män genom tiderna har suttit och gnällt som du, då hade du inte ens funnits idag.
Det är ju du som gnäller på andra som inte ställer upp på din skit. Själv hjälper jag dem som behandlar mig bra men lyfter inte ett finger för otacksamma parasiter.
Det är nog mest incels som är så desperata att de kryper för svenska kvinnor som hatar dem. Starka män som kan få bra tjejer nobbar förstås svenska kvinnor.
Så svarar bara en incel, så jag förstår dig... Är man trygg i sig själv kan feminism och kvinnors lika värde och rättigheter aldrig vara ett problem, men är man en stackars incel så är alla starka kvinnor ett hot eller åtminstone en ouppnåelig dröm.
Jo. Hade inte män haft rösträtt så hade Reinfeldt aldrig hamnat på posten och de som kom efter hade inte fortsatt i hans spår i rädsla av att bli av med männens röst.
M har aldrig haft så stor andel av kvinnliga röstare som stöttade en globalist som Reinfeldts andra period. Så, jo allt är kärringars fel.
Så svarar bara en incel, så jag förstår dig... Är man trygg i sig själv kan feminism och kvinnors lika värde och rättigheter aldrig vara ett problem, men är man en stackars incel så är alla starka kvinnor ett hot eller åtminstone en ouppnåelig dröm.
Du under det här året har jag haft sex med massor av unga snygga och sexiga tjejer med bra värderingar. Jag behöver inte vara incel eller simp till feta svenskor med vedervärdiga värderingar. Dessa patrask får klara sig själva.