Citat:
Som jag skrev pratar jag inte om individer utan om grupperna kvinnor och män, dvs. det som är topic för tråden. Lär dig läsa.
Kvinnorna har drivit politiken till woke och massinvandring som har förstört landet och de spyr ut hat mot svenska män. Svenska män bör därför låta naturen ha sin gång nästa gång en svensk kvinna blir gruppvåldtagen av ett gäng negrer.
Kvinnorna har drivit politiken till woke och massinvandring som har förstört landet och de spyr ut hat mot svenska män. Svenska män bör därför låta naturen ha sin gång nästa gång en svensk kvinna blir gruppvåldtagen av ett gäng negrer.
Lär dig statistik. Det är både män och kvinnor som har röstat på de 7 riksdagspartier som inte är SD. Flest av både män och kvinnor har röstat på övriga 7 partier. I samtliga riksdagsval, sedan SD började vara ett parti att räkna med.
Nej. Det har inte kvinnor som grupp gjort. Det är några få enstaka individer som står på barrikaderna och skriker sig hesa om detta. Jag kan räkna dem till kanske mellan 8-10 personer. Men de hörs och syns mest. Vanliga kvinnor är inte så pass radikala. Tro mig på mitt ord. Men du vill alltså ha en kollektiv bestraffning på samtliga kvinnor för vad några få skrikhalsar håller på med? Putin, Hitler, Mao, Stalin, är/var män som ställde till med rejält mycket mer elände. Ska samtliga män gruppvåldtas för vad dessa tokar ställer/ställt till med?
Du får nog se över din unkna kvinnosyn och börja inse att den har med andra saker att göra än med politik. Vanliga kvinnor (vilket är flertalet kvinnor) är fina och bra kvinnor som gillar män. Men de kanske inte gillar just dig? Och kanske är det där skon klämmer?