2022-10-06, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Som jag skrev pratar jag inte om individer utan om grupperna kvinnor och män, dvs. det som är topic för tråden. Lär dig läsa.

Kvinnorna har drivit politiken till woke och massinvandring som har förstört landet och de spyr ut hat mot svenska män. Svenska män bör därför låta naturen ha sin gång nästa gång en svensk kvinna blir gruppvåldtagen av ett gäng negrer.

Lär dig statistik. Det är både män och kvinnor som har röstat på de 7 riksdagspartier som inte är SD. Flest av både män och kvinnor har röstat på övriga 7 partier. I samtliga riksdagsval, sedan SD började vara ett parti att räkna med.

Nej. Det har inte kvinnor som grupp gjort. Det är några få enstaka individer som står på barrikaderna och skriker sig hesa om detta. Jag kan räkna dem till kanske mellan 8-10 personer. Men de hörs och syns mest. Vanliga kvinnor är inte så pass radikala. Tro mig på mitt ord. Men du vill alltså ha en kollektiv bestraffning på samtliga kvinnor för vad några få skrikhalsar håller på med? Putin, Hitler, Mao, Stalin, är/var män som ställde till med rejält mycket mer elände. Ska samtliga män gruppvåldtas för vad dessa tokar ställer/ställt till med?

Du får nog se över din unkna kvinnosyn och börja inse att den har med andra saker att göra än med politik. Vanliga kvinnor (vilket är flertalet kvinnor) är fina och bra kvinnor som gillar män. Men de kanske inte gillar just dig? Och kanske är det där skon klämmer?
Citera
2022-10-06, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Lär dig statistik. Det är både män och kvinnor som har röstat på de 7 riksdagspartier som inte är SD.

Lär dig läsa, jag har inte påstått motsatsen.

Däremot har kvinnor som grupp drivit utvecklingen åt ett samhällsförstörande håll och samtidigt anklagat svenska män för följderna av deras politik.
Citera
2022-10-06, 06:20
Medlem
Det du kallar krig betraktar svenska politiker som "integrationsprojekt".

Massiva våldtäkter mot en befolkning betraktas som krigföring av tidigare utrikesministern Margot Wallström, men inte när offren är svenska kvinnor.

https://www.bitchute.com/video/2MTDhF41sIGN/
Citera
2022-10-06, 06:27
Medlem
VespulaGermanicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Kvinnor och barn ska försvaras av män. Det är mannens uppgift att försvara och försörja sin familj. Kvinnan ska sköta hemmet. Feminismen och liknande skit försvinner då de blir krig och män blir till män. Fjollor och incells försvinner och konservativa patrioter tar över.

Och så kommer antagligen extremfeministerna tycka också om det blir krig. Då passar det nämligen...
Citera
2022-10-06, 06:27
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Nej du har fel igen, jag pratar inte om alla svenska kvinnor utan om svenska kvinnor som grupp.

Visst.. du kan inte ta att du ens har lite fel..

Som sagt å för sista gången..
Du har rätt i din sak å jag om min. Slutdiskuterat.

Ha en bra dag. Men nu måste jag avsluta.
Citera
2022-10-06, 06:28
Medlem
Citat:
Efter asylströmmarna kommer anhöriginvandringen ditt spån. Massinvandringen har fortsatt oavbrutet och ligger runt 100,000 per år.

Minskar man asylinvandringen, kommer man givetvis även minska anhöriginvandringen (anhöriginvandringen är en del av det som behöver komma till för en bra integration. Att ha sina närmaste samlade hos sig underlättar integrationen, men ju färre som får si asyl biviljad, desto färre kommer som anhöriginvandrare). Och det är som sagt högerblocket som hade sjuka siffror vad gällde asylinvandringen, vilket givetvis gav ringar på vattnet vad gäller anhöriginvandringen. Endast SD är oskyldiga till läget. Men sossarna har som sagt fört en restriktiv migrationspoliti de senaste åren. Minskad asylinvandring = minskad anhöriginvandring. Vilket vi snart kommer få se resultaten av.
Citera
2022-10-06, 06:30
Medlem
Citat:
Sluta cherry picka och se på hela massinvandringen.

Minskad asylinvandring leder till minskad anhöriginvandring. Första steget är taget av sossarna, inte de blå i att minska asylinvandringen. Snart kommer vi därmed se en minskad anhöriginvandring.
Citera
2022-10-06, 06:30
Medlem
Citat:
Svenska kvinnor som spyr ut hat mot svenska män ska förstås inte försvaras av svenska män, det vore vansinne. De får väl sätta sitt hopp till negermännen och får skylla sig själva när de blir gruppvåldtagna och mördade av dem. Låt naturen ha sin gång.
De kvinnor du avser är redan mentalt sett våldtagna av mainstreams hatmedia och lögner. De är redan hjärntvättade offer i behov av upplysning.

Börja med att göra en storfilm med exakt samma innehåll som "Män som hatar kvinnor" där våldtäktsmännen mer korrekt illustreras som negrer och araber istället för som vita svenska medelålders män.

Så här ser verkligheten ut:
https://pjjonasson.wordpress.com/

Skulle mycket snabbt förändra det politiska landskapet och ändra kvinnors sätt att rösta.
Citera
2022-10-06, 06:31
Medlem
Citat:
Nej massimport av kriminella bidragstagare ordnar ingenting i samhället, tvärtom.

Nu läste du inte mitt inlägg ordentligt. Läs om, läs rätt.
Citera
2022-10-06, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Visst.. du kan inte ta att du ens har lite fel..

Som sagt å för sista gången..
Du har rätt i din sak å jag om min. Slutdiskuterat.

Ha en bra dag. Men nu måste jag avsluta.

Jag hade inte fel på en enda punkt som jag skrivit. Ditt problem är bara att du är självcentrerad och tror att jag pratar om dig som individ när jag pratar om svenska kvinnor som grupp.

Citat:
Minskar man asylinvandringen, kommer man givetvis även minska anhöriginvandringen (anhöriginvandringen är en del av det som behöver komma till för en bra integration. Att ha sina närmaste samlade hos sig underlättar integrationen, men ju färre som får si asyl biviljad, desto färre kommer som anhöriginvandrare). Och det är som sagt högerblocket som hade sjuka siffror vad gällde asylinvandringen, vilket givetvis gav ringar på vattnet vad gäller anhöriginvandringen. Endast SD är oskyldiga till läget. Men sossarna har som sagt fört en restriktiv migrationspoliti de senaste åren. Minskad asylinvandring = minskad anhöriginvandring. Vilket vi snart kommer få se resultaten av.

"kommer man givetvis även minska anhöriginvandringen", fast det har inte skett i verkligheten. Den skadliga massinvandringen har fortsatt oavbrutet.
Citera
2022-10-06, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Mjaa...visst behövs det du skriver.

Det sverige borde börja att göra är att skicka ut dom som inte ska vara här bl.a grovt kriminella. Dra in medborgarskap på dom som t ex är extrema i sin tro å även på dom som åker på semester/flyttar tillbaka till det landet dom har flytt ifrån. Finns knappast nå asyl skäl då. Helt sjukt att kunna plocka ut bidrag på det sättet. Tandläkar 50:- (men det kanske är borttaget?)
Dra in på bidrag till en massa organisationer som inte ska ha, typ terror organisationer. Ja till å med dra ner på politikers löner å skippa dessa fallskärmar när dom blir atbetslösa. Ja det finns massor av sätt att stoppa blödningen på. Det är ganska högt skattetryck i detta land å ändå är det så fattigt.

Ja, jag håller med dig. Men för detta arbete krävs skattepengar. och de blå vill som bekant: sänka skatten. Hur ska man få till en bra gul politik med blå skattesänkningar? Det är en ekvation som inte går att lösa.
Citera
2022-10-06, 06:36
Medlem
Citat:
Ja, jag håller med dig. Men för detta arbete krävs skattepengar. och de blå vill som bekant: sänka skatten. Hur ska man få till en bra gul politik med blå skattesänkningar? Det är en ekvation som inte går att lösa.

Skattepengar är destruktivt när det används till mer massimport av kriminella bidragstagare. Bättre att strypa skatterna ned mot noll så att bidragstagarna lämnar landet då det inte blir mer bidrag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in