2022-10-05, 20:59
Medlem
Lars Håland har fler VM-guld 🇸🇪
Citera
2022-10-05, 23:15
Medlem
2 mål på 45 minutter.

Tror han har 1 målpoeng per 35 minutter snart!
Citera
2022-10-05, 23:23
Medlem
Han har haft tur, den bästa nyckeln till framgång. När han sparkar bollen i mål, kunde den lika gärna gått utanför. En fotbollsspelare på miljonen (eller vad det nu kan vara för nuffra) har sådan tur och det råkade bli Haaland.

Det är som att berömma en lottomiljonär för förmågan att kryssa sju rutor rätt.

Snart får vi se femton mållösa matcher i rad. Då tror alla att han tappat formen och jag kommer att säga att han har otur.

Fotboll är mycket slump.
Citera
2022-10-05, 23:27
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Han har haft tur, den bästa nyckeln till framgång. När han sparkar bollen i mål, kunde den lika gärna gått utanför. En fotbollsspelare på miljonen (eller vad det nu kan vara för nuffra) har sådan tur och det råkade bli Haaland.

Snart får vi se femton mållösa matcher i rad. Då tror alla att han tappat formen och jag kommer att säga att han har otur.

Fotboll är mycket slump.

Oavsett är det ingen slump att Håland gör mål på allt medan någon annan missar exakt samma situationer. Det är såna förmågor som inte går träna sig till eller köpa sig till. Det kommer till en naturligt.

Jag är Håland frälst sen 2019 när han gjorde mål på kul i Salzburgs tröja.

Makalös spelare.
Citera
2022-10-05, 23:52
Medlem
Citat:

Fotboll är mycket slump.

Han har kryssat 7 sju rutor rett siden 2019. Over 100 ganger.
Citera
2022-10-06, 00:40
Medlem
Citat:

Fotboll är mycket slump.
Jag älskar hur du och så många försöker hitta de mest bisarra bortförklaringar för att relativisera hans storhet.
Jag väntar med spänning på nästa.
Citera
2022-10-06, 00:42
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Lars Håland har fler VM-guld 🇸🇪

Det är alltid värt att påpeka
Citera
2022-10-06, 00:57
Medlem
outback4s avatar
Stackars jättebebisen som aldrig får visa upp sig i Em/VM, eftersom Norge är usla när det gäller. Norge må ha en riktig spjutspets i absoluta toppen men i mästerskap kommer han knappast få chansen bli skyttekung.
Haaland var inte ens född när Norge spelade sitt senaste mästerskap.
Em 2000 i Holland/Belgien. En hel evighet sen nu.
Citera
2022-10-06, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Stackars jättebebisen som aldrig får visa upp sig i Em/VM, eftersom Norge är usla när det gäller. Norge må ha en riktig spjutspets i absoluta toppen men i mästerskap kommer han knappast få chansen bli skyttekung.
Hur skulle detta vara negativt för Haaland?

Och jag ser det inte som omöjligt för Norge att kvalificera sig i framtiden,
Citera
2022-10-06, 04:41
Medlem
goseigens avatar
Citat:
I need your clothes, your balls and your Mertesacker.

Som många andra undrade jag hur det skulle gå för Haaland och för Man C, och det känns som att vi har fått svaret.

Hoppas han håller sig frisk och får spela riktigt mycket.
Citera
2022-10-06, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Så att Norge sitt landslag ikke kvalififiser seg gjør Haaland dårligere. Sist jeg sjekket er ikke dere med heller i Qatar. Kos dere med 40+ Zlatan. Som ikke liker Sverige engang🥰
Citera
2022-10-06, 05:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzini1986
Så att Norge sitt landslag ikke kvalififiser seg gjør Haaland dårligere. Sist jeg sjekket er ikke dere med heller i Qatar. Kos dere med 40+ Zlatan. Som ikke liker Sverige engang🥰
Det är ju sant. Haaland har otur som är från ett U-land som Norge, det som norrmännen bryr sig när det gäller sport är ju skidåkning. Norge har ju fan inte ens kvalat till ngt mästerskap på 20+ år.. och deras största uppgift fotbollsmässigt är att vinna över Brasilien (som förövrigt var en helt betydelseslös match för brassarna) i en gruppselsmatch i VM. Haaland är alldelsen för bra för Norge, han borde ha valt att representera England istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in