2022-10-04, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Hon borde kunna göra om samma sak igen med en annan förortsgangster nu när hon vet hur det går till.

Men jag undrar varför hon är så snäll i sin video.

1. Rejält medberoende
2. Hotad
3. Det är en deal mellan henne och Alex att Alex ska framställas som en bra kille och hon får kompensation.
4. Hon vill bara bli av med honom så hon kan gå vidare och inser att det är enklast att hålla med honom.

Någon av dessa tror jag. Men lutar mer åt 3 eller 4.

Nummer 1 har hon alltid varit. 2, 3 och 4 är bara bull. Hon är kär i honom än och håller väl dörrarna öppna. Hon säger ju att man inte slutar älska nån bara sådär, men Alex säger att han inte älskar Alva längre och att han träffar nån ny. Den nya är väl Nicole, eftersom han bor där nu och hon har lagt ut bilder på sin snap på alex med hjärtan.
Jag vet inte hur tjejers hjärnor fungerar, men jag hade aldrig hyllat min brud om hon dumpat mig, knullat med andra och sen trashtalkat mig i en video med över 200 tusen visningar.
Synd att alva lägger sig helt platt i videon, jag hade högre förväntningar. Han är ju tydligt fortfarande det viktigaste i hela hennes liv.
Citera
2022-10-04, 22:36
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baconlindad
Nummer 1 har hon alltid varit. 2, 3 och 4 är bara bull. Hon är kär i honom än och håller väl dörrarna öppna. Hon säger ju att man inte slutar älska nån bara sådär, men Alex säger att han inte älskar Alva längre och att han träffar nån ny. Den nya är väl Nicole, eftersom han bor där nu och hon har lagt ut bilder på sin snap på alex med hjärtan.
Jag vet inte hur tjejers hjärnor fungerar, men jag hade aldrig hyllat min brud om hon dumpat mig, knullat med andra och sen trashtalkat mig i en video med över 200 tusen visningar.
Synd att alva lägger sig helt platt i videon, jag hade högre förväntningar. Han är ju tydligt fortfarande det viktigaste i hela hennes liv.

Han e kall av droger
Hon e ledsen för brustet hjärta

Vem pallar sitta offentligt med bra självförtroende efter det tagit slut med någon man älskar precis
Citera
2022-10-04, 22:41
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon85
Kan någon svara på varifrån ryktet om att Alva skickat brev till fler snubbar på kåken kom ifrån? Tex Blattelito.

Finns det nån sanning i det??

Det är lögner, det är bara nåt en idiot i den här tråden försöker sprida som rykte
Citera
2022-10-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Alex har tyvärr bara droppat från 115k prenumereranter till 112k.
Vi talar om några ynka procents bakslag.
Jag trodde på ett större fall eftersom:
- många av hans följare kollar för att se Alex och Alva, inte Alex och Alex

- säkerligen många som kollade kanalen enbart pga Alva då hon enligt denna tråd samt kommentarsfält verkar vara uppskattad

- trodde många (likt mig) skulle avprenumera i ren protest för att visa att hans beteende inte är okej.

Sett liknande tillkortakommanden från publiken när andra större youtubers fuckat upp, är tydligen lättare att trycka prenumerera än avprenumera. Tyvärr.

Helt ärligt jag tyckte hon prata för mycket ibland. Jag följde och följer för Alex. Killen är sjuk men ändå rolig och gillar hans historier. Vad Alva för historier?
Citera
2022-10-04, 22:49
Medlem
darkSkyes avatar
Tycker videon är bra. Hon behöver inte säga någonting eftersom Alex uppenbarligen inte kan bete sig moget & hålla käften om vissa saker.

Vi vet ju redan hur allt ser ut nästan, alex är full av skit & Alva tar ju bara helt & hållet avstånd från hans omogna och sjuka beteende.

Vadå? Ska hon lägga ut en video där hon sitter och berättar om hans bajsränder i kallingarna varje gång hon tvättat åt han? Eller att han har en mini kuk som inte fungerar på grund av alla roids?
Vi vet ju redan allt, att han är en omogen liten mansbebis.
Citera
2022-10-04, 22:53
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Alva säger att hon kommer fortsätta älska Alex fast på distans.

Alex har henne runt lillfingret

Det var pinsamt att se. Hon vet att han knullat andra bakom hennes rygg. Men vågar inte säga ett enda ord till sitt försvar. Hon är livrädd och vill samtidigt ha honom tillbaka. Det är riktigt illa. Kommer inte följa henne heller nu.
Citera
2022-10-04, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Alex Ceesay 30-år gammal ”Då var man 1:a på trending” ”Hatare knulla era mammor”.

Wow så barnslig attityd. Kan inte någon i hans krets ta tag i honom ordentligt? Han har världens högmod. Han behöver komma ner på jorden. Han kommer snabbt märka att intresset för honom svalnar så fort det här har blåst över och då står han där med byxorna nere.

Varför är han ännu töntigare nu? Man märker att han har en annan fasad nu. Tonfallet, kroppsspråket och allt. Så osäker och rädd innerst inne.

Kapitulera Alex och sök hjälp.

Han är helt väck mannen… märker du inte det?

Jag gissar på centralstimulerande och benso. Då blir man iskall, sluddrig och hispig.
Citera
2022-10-04, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rismedbanan
Helt ärligt jag tyckte hon prata för mycket ibland. Jag följde och följer för Alex. Killen är sjuk men ändå rolig och gillar hans historier. Vad Alva för historier?
Man kollar med förakt.
Har aldrig gillat alex, betyder inte att jag inte kollat för det.
Jag kommer säkert fortsätta kolla om något intressant händer, men självklart kommer jag ge en tumme ner för att visa min ståndpunkt, oavsett hur bra videon är.
Avprenumera har jag självklart redan gjort och kommer ej prenumerera igen.
Citera
2022-10-04, 22:58
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Tycker videon är bra. Hon behöver inte säga någonting eftersom Alex uppenbarligen inte kan bete sig moget & hålla käften om vissa saker.

Vi vet ju redan hur allt ser ut nästan, alex är full av skit & Alva tar ju bara helt & hållet avstånd från hans omogna och sjuka beteende.

Vadå? Ska hon lägga ut en video där hon sitter och berättar om hans bajsränder i kallingarna varje gång hon tvättat åt han? Eller att han har en mini kuk som inte fungerar på grund av alla roids?
Vi vet ju redan allt, att han är en omogen liten mansbebis.

Vadå bajsränder i kallingarna? Det var ju Alva som bajsa ner stugan
Citera
2022-10-04, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Han e kall av droger
Hon e ledsen för brustet hjärta

Vem pallar sitta offentligt med bra självförtroende efter det tagit slut med någon man älskar precis

Det är skillnad på att ha ett brustet hjärta eller att göra en sju minuters hyllningsvideo till sitt ex. Speciellt efter hur Alex video såg ut. Visst att hon inte vill outa förhållandet offentligt, men för det behöver man inte överdriva åt det andra hållet heller. I princip fick vi höra i sju min att det var hennes fel att det tog slut, hon återanvände några av alex hyllningsfraser från hans video och resten handlade om hur fantastisk alex är. Lite självrespekt får man väl ändå ha.
Jag hoppas hon slutar vara hans största fan snart och att hon tar hand om sig själv istället lika mycket som hon tagit hand om honom i alla år.
Citera
2022-10-04, 23:05
Medlem
Jag tycker att Alvas video var så rimlig. Hade önskat att Alex hade betett sig på samma sätt. Även om jag personligen för min egen underhållning önskat mer drama (vi är alla här för dramat) så är hon ett praktexempel på hur man beter sig utan att skämma ut sig.
Som någon skrev, alla vet att Alex är en loser, det finns ingen anledning för henne att sitta och prata om hobom som han gjorde om henne. Tycker det hedrar henne att hon inte gav tillbaka kaka.

Sen beträffande Alex, den tröga jäveln har FORTFARANDE inte fattat att det inte är det faktum att han är med den hör Nicole som gör folk galna utan snarare sättet han beter sig, hög som ett hus, när han trashtalkar Alva. Det spelar faktiskt ingen roll vad hon gjort eller vad någon anser om henne, det är ett smutsigt beteende att prata så om någon för 100.000+ människor.
Citera
2022-10-04, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rismedbanan
Hon gav han idéer sen la ha på sitt skådespel för att göra det hela intressant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in