2022-10-04, 17:59
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Jag fattar inte riktigt det här med resan till Mecka och så helt plötsligt pundarrejs? Är det samma personer han var i Mecka med som han pundar med nu?

Personerna han åkte till Mecka med var killar som han suttit på kåken med tidigare. En av dom var fängelsets "imam".

Dessa pundar han inte med.
Han pundar med sig själv, nån ung snubbe och den där nya Nicole, vars flickrum han nu bosatt sig i. Man undrar ju vad hennes morsa tycker om detta, som också bor där och troligtvis äger lägenheten ..

Det går fort i svängarna.
Citera
2022-10-04, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Personerna han åkte till Mecka med var killar som han suttit på kåken med tidigare. En av dom var fängelsets "imam".

Han pundar med sig själv, nån ung snubbe och den där nya Nicole, vars flickrum han nu bosatt sig i. Man undrar ju vad hennes morsa tycker om detta, som också bor där och troligtvis äger lägenheten ..

De skrev jag förut ,många blir radikalister på kåken, antingen eller livsfarligt åt bägge hållen ,mördare eller radikalist inom islam... vissa kan inte ha en normal väg i livet
Citera
2022-10-04, 18:08
Medlem
Har inte Alex barn också? Han hade ju alva som alltid var där (säkert skitjobbig) och en ny karriär med YouTube där han kan faktiskt leva på det. Aftonbladets gullegris blev han med och fick fritt utrymme att utrycka sig om samhällsfrågor utan att bli ifrågasatt.
Hade han lagt in sig för avgiftning under denna tid hade han varit set.

Men jag tror Alex är typen som flippar ur när det går bra och blir nervös när folk visar kärlek så han måste kuka ur.

Det är inget konstigt egentligen, han hade inte varit bekväm med ett barn han har kontakt med en fru som avgudar honom och pengar från underhållnings branchen. Det är skitkonstigt för vissa folk
Citera
2022-10-04, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

Inside info är att hennes mamma också har ett alkoholmissbruk, så antingen umgås hon väl med dom eller är iväg på partaj själv just nu
Citera
2022-10-04, 18:32
Medlem
se8035s avatar
Man missar 1 dag i tråden och 50 nya sidor i tråden.
Vad är det senaste i Alex värld?
Var allting fake för views som jag misstänkte?

Fortättning följer...
Citera
2022-10-04, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Alex har tyvärr bara droppat från 115k prenumereranter till 112k.
Vi talar om några ynka procents bakslag.
Jag trodde på ett större fall eftersom:
- många av hans följare kollar för att se Alex och Alva, inte Alex och Alex

- säkerligen många som kollade kanalen enbart pga Alva då hon enligt denna tråd samt kommentarsfält verkar vara uppskattad

- trodde många (likt mig) skulle avprenumera i ren protest för att visa att hans beteende inte är okej.

Sett liknande tillkortakommanden från publiken när andra större youtubers fuckat upp, är tydligen lättare att trycka prenumerera än avprenumera. Tyvärr.

Håller inte med där. Alva fick extremt mycket kritik för att förstöra stämningen i videorna när Alex var ”nykter” och ”skötsam”. Däremot har opinionen vänt i samband med hur lojal Alva har varit och hur extremt otacksam Alex har varit. Alva var målvakten, backen, mittfältaren, anfallaren medan Alex var stjärnan skulle jag säga
Citera
2022-10-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Håller inte med där. Alva fick extremt mycket kritik för att förstöra stämningen i videorna när Alex var ”nykter” och ”skötsam”. Däremot har opinionen vänt i samband med hur lojal Alva har varit och hur extremt otacksam Alex har varit. Alva var målvakten, backen, mittfältaren, anfallaren medan Alex var stjärnan skulle jag säga
Stjärna var väl att ta i..
Dessutom är det Alva som kommit med dom mesta videoideerna, enligt Alex själv.
Citera
2022-10-04, 19:07
Medlem
sonofnatures avatar
Bara fjollor som håller på med knark
Citera
2022-10-04, 19:11
Medlem
Idag kl 21 släpper Alva en ny video om hennes tankar kring allt som hänt .
Citera
2022-10-04, 19:11
Medlem
Alva la precis ut en instastory att hon ska släppa en video om sina ”tankar om dom senaste dagarna” kl 21 på sin kanal. Henne bör vi väl i alla fall kunna lita på kring tiden
Citera
2022-10-04, 20:00
Medlem
Vad i helvete var det där för tafflig damage control, han precis försökte göra på sin Insta story?!!

Så tar han rygg på den där Nicole?? Vilken pissluffare han är. Skäms för fan!
Det har gått 15 sekunder, sen han lämnade Alva. Det är ju ett bevis, i min mening, att han inte hade djupa känslor för Alva.
Hon har bara varit bra att ha.

Läste att nån skrev att Alva var vän med Den där bruden. Ligger det någon sanning i det?

Varför gör man så mot en annan människa? Kommer aldrig förstå mig på såna här typer.
Citera
2022-10-04, 20:00
Medlem
Alex Ceesay 30-år gammal ”Då var man 1:a på trending” ”Hatare knulla era mammor”.

Wow så barnslig attityd. Kan inte någon i hans krets ta tag i honom ordentligt? Han har världens högmod. Han behöver komma ner på jorden. Han kommer snabbt märka att intresset för honom svalnar så fort det här har blåst över och då står han där med byxorna nere.

Varför är han ännu töntigare nu? Man märker att han har en annan fasad nu. Tonfallet, kroppsspråket och allt. Så osäker och rädd innerst inne.

Kapitulera Alex och sök hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in