Citat:
Ursprungligen postat av
schipperke77
Jag har lämnat chatten där jag satt och skällde på honom tidigare och mitt twitterkonto har jag raderat. Flashback är väl lika bra som något annat forum, eller är det fulare på något sätt?
Jag tror inte heller på att man ska hålla på och "solidarisera" med folk bara för att man t.ex har poddat och haft projekt ihop tidigare, tvärtom tycker jag det blir lite hycklande när exempelvis personer på högerkanten aldrig kritiserar folk i samma lag och tvärtom.
Att Malcom är galen gör honom inte till en mindre trevlig och rolig prick.
Nänä men du ser vad du drar igång med dina artiklar.
Det är NPF människor och missbrukare.
Malcom är ju i alla fall snäll. Och han har en jätterolig humor. En helt harmlös människa.
Men jag är som sagt borgare. Jag ser karaktär, inte klass.
Mackan är en fosterlandsförrädare men han är en söt kisse så vi måste skydda honom från sig själv. Kanske ta honom till veterinären för han trillade ner från ett träd och slog i huvudet och blev prillig eller något.
Man korrigerar sina kompisar. Man håller inte på och hugger. Det är väl en betydande skillnad i ton mellan höger och vänster. Man behöver inte bli helt hysterisk bara för att man tycker olika.
Kravet på likformighet kommer vänster ifrån. Sånt kan man inte slösa sin liv på.