2022-09-28, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetadjurargoda
Det intressanta är väl om folk ska kunna dömas för vad man tänker eventuellt vill. Blir ett ganska otäckt samhälle om det ska vara praxis!

Precis, liksom det som jag intresserat mig för. Hur man som myndighet kan lägga ner BEVISADE mordförsök kopplade till detta fall bara för att tysta Karl Hedin för sitt sätt att se på dagens rovdjurspolitik.
Citera
2022-09-28, 14:51
Medlem
Citat:
Det intressanta är väl om folk ska kunna dömas för vad man tänker eventuellt vill. Blir ett ganska otäckt samhälle om det ska vara praxis!

Vad skriver du egentligen? "om folk ska kunna dömas för vad man tänker eventuellt vill."

?
Citera
2022-09-28, 15:41
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Vi har förstått att du hyser stor agg mot ledningen i SÄPO och NOA. Varför verkar dock lite oklart. Hur som helst har det inte längre så mycket med den här tråden att göra.

Va säger du , jag beskriver ju hur det fungerar där för er normala människor.

Jag har haft det underbart med dessa särskolebarn skall du veta.
Citera
2022-09-28, 17:57
Medlem
Ja det är väl det som är överklagat! Åklagaren påstår att Karl Hedin ville ju skjuta en varg. Tycker bevisläget är gott!
Citera
2022-09-28, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Va säger du , jag beskriver ju hur det fungerar där för er normala människor.

Jag har haft det underbart med dessa särskolebarn skall du veta.

Så vad gjorde du där?
Citera
2022-09-28, 19:06
Medlem
Citat:
Då ligger jag pyrt till Ibland ser man en snygg brud och då dyker en syndig tanke upp.. då skulle jag kunna dömas? och "verktyget" har jag ju på mig?
Citera
2022-09-28, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip60
Då ligger jag pyrt till Ibland ser man en snygg brud och då dyker en syndig tanke upp.. då skulle jag kunna dömas? och "verktyget" har jag ju på mig?
Lite så har väl åklagaren tänkt i det här fallet!
Citera
2022-09-28, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip60

Nu är det ju inte så att Karl var ute i skogen på en promenad, fick syn på en varg, och tänkte "den där vill jag skjuta" som ska avhandlas i rätten. Men Värmländska hillbillys tror det

Svaret på din fråga är NEJ
Senast redigerad av amatoll 2022-09-28 kl. 21:28.
Citera
2022-09-29, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Nu är det ju inte så att Karl var ute i skogen på en promenad, fick syn på en varg, och tänkte "den där vill jag skjuta" som ska avhandlas i rätten. Men Värmländska hillbillys tror det

Svaret på din fråga är NEJ
Förutom att han inte såg någon varg är det väl exakt det som ska avhandlas i rätten 🤷
Citera
2022-09-29, 16:29
Medlem
Citat:
Förutom att han inte såg någon varg är det väl exakt det som ska avhandlas i rätten 🤷

Jag förstår att anser/tror det
Citera
2022-10-04, 17:07
Medlem
Karl låter sig "intervjuas" ännu en gång av tvivelaktig karaktär.
"Intervjuaren" hånskrattar/hånflinar när Karl berättar att polisen fick köra "det trovärdiga vittnet" till "psyket".
Citera
2022-10-04, 18:15
Medlem
Intervjun

https://www.youtube.com/watch?v=npUbhvzJxFg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in