Och vad är det ett tecken på menar du? Att hon inte är naiv eller trasig/låg självkänsla?
Bäggee delarna, men folk här inne behandlar henne som ett oskyldigt barn.
Spelar ingen roll hur naiv hon är, naiv är bara ett annat ord för dum.
Hon har gjort sina val och borde inte bli förvånad över konsekvenser.
Kollade igenom lite snabbt några videos och sen den hypade som nyligen las upp. Vem är denna pajas?
Påtänd, svamlar och snackar om Hitler, luktar dillchips efter toabesök och att han varit Sveriges mest folkkära
Han säger att Alva är mytoman? Nyss satt han i en q&a och erkände hur han bestämde sig redan i fängelset att han skulle rusha/punda igen när han släpptes ut. Att han gett Alva ett ultimatum typ, "hoppas du stannar hos mig men jag kommer punda med eller utan dig".
Men nu säger fanskapet att nej, han var så motiverad att träna och leva bra efter mucket, men bara för att Alva smutsade ner en stuga hon lånat av hans mamma så började han knarka istället. Det blev för jobbigt för honom...
Man får väl önska. Tycker det är hemskt om folk fortsätter stötta svinet. Ingen är perfekt, men man behandlar inte människor så som han gör. Alva var naiv som fan, men det är lätt hänt när man är ung och trasig. Hon förtjänar inte allt han gjort. Det ser alla med ett hjärta.
Nä jag håller med dig till hundra procent, tror dock inte hans målgrupp sitter och hänger i kändisskvaller på flashback därav kommer ditt försök att cancel'a han inte fungera.
Bra fråga. Tror tyvärr att hon kanske hoppas på att de ska lösa saker. Och han vill hålla henne lugn så hon inte går ut med allt skit om honom. Så de skulle "vara vänner", han hade ju lovat att inte snacka skit om henne. Men det sket sig direkt ju. Han kastade henne rakt under bussen! Så tror inte de kommer följa varann länge till.
Nä jag håller med dig till hundra procent, tror dock inte hans målgrupp sitter och hänger i kändisskvaller på flashback därav kommer ditt försök att cancel'a han inte fungera.
Ja tyvärr är det nog så. Men försökte iallafall
Han kommer förhoppningsvis förstöra karriären bra nu på egen hand. Verkar inte ens försöka vara ren och nykter.
Jag vet fan inte vad jag ska skriva efter att ha sett videon. Han är ju helt tappad och världsfrånvänd. Så jävla vidrig mot Alva. Videon var så jävla osammanhängande att jag inte ens pallar citera något. Men om det är någon som är mytoman så är det han. Vadå sanera stugan med gasmask efter att Alva hyrt den? Det enda som behöver saneras är hans hjärna. Fyfan så fittigt att hänga ut kvinnan som stått vid hans sida på det där sättet. Alva har utvecklats, han har stannat i 15-16-års åldern mentalt. Det här är så jävla pinsamt att jag knappt orkar titta på skiten.
Hoppas han åker på LVM och nyktrar till snart. För det här är illa alltså.