2022-10-02, 09:53
Medlem
pastregretss avatar
Igår hände det igen. Ett mål ifrån 32000 (bägge lagen gör mål,) 9 skott på mål, 19 målchanser, 12 skott utanför..

orkar inte längre. Satt i ett helt dygn för att jobba upp 200kr till 5000..
Citera
2022-10-02, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Äntligen. Se till att verkligen maila nu och stänga av dig. Sedan sök hjälp på riktigt.

GA finns i rätt många städer. Finns även hjälp över internet. Men första steget är taget, bra. Du är en envis jävel...

Ja verkligen. Ja jag är för envis… kommer ihåg när någon skrev dina - 200k kommer bli - 400k - 600k osv vilket blev och jag önskade jag lyssnade på den personen. Är nu -100k, vet jag kommer hamna samma sits om jag fortsätter.

Jag känner också skulle jag inte förlora så mycket nu skulle jag förlora det i framtiden. För jag såg alltid betting som en grej att tjäna och leva på med alla sina fantasier man hade. ”Om jag gjorde 1 miljon varför inte 2,3,4 eller 10 då är jag fan ekonomisk oberoende” men nu inser jg bara att denhär killens liv varit berg och dalbana, från botten till toppen till nästan normal. Alla känslor osv, att inte ha råd med hamburgare till ha miljon. Från miljon till någon tusen lapp.

Jag leker med mitt liv och första gången märkte jag dessa månader att jag dödar mig själv psykiskt och inte bara kontot. Varför gör man ens så här med sig?

Aja vill verkligen gå vidare vill ha barn i framtiden och i denhär skicket skulle aldrig kunna hantera det.

Så ni som ser, pengar är aldrig lösningen till dina problem. Bara något som driver oss att tro det.
Citera
2022-10-02, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Igår hände det igen. Ett mål ifrån 32000 (bägge lagen gör mål,) 9 skott på mål, 19 målchanser, 12 skott utanför..

orkar inte längre. Satt i ett helt dygn för att jobba upp 200kr till 5000..

Jobbade upp mig flera gånger från 10k till 350k men allt spelades upp. Finns inte STOP. Bäst att sluta bara.
Citera
2022-10-02, 11:23
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrskarn
Jobbade upp mig flera gånger från 10k till 350k men allt spelades upp. Finns inte STOP. Bäst att sluta bara.

Gött att höra

Hjärnan lurar bara att tro att nästa gång smäller det , nästa gång går det bättre .
Bara jag vinner så kommer allt bli bra .

Lägg tid nu på att läka . En dag i taget . Skriv ner så mycket du kan
Känslor kommer ut av att skriva .
Vi alla bär på mycket känslor .

Vill man inte skriva offentligt eller till någon , så kan man alltid skriva till sig själv.

Hälsan är viktigast !!
Citera
2022-10-02, 12:13
Medlem
pastregretss avatar
Citat:

Allt är tomt utan spel..
Citera
2022-10-03, 09:08
Medlem
Jag mår så dåligt ärligt… skrev om jag förlorar allt skulle jag ta självmord, har nu förlorat allt lol. Men självmord aldrig i livet, jag har det så mycket mer bättre än andra.

Förstår inte hur jag blev kär i betting som liten, jag bettade innan jag blev 18. Jag och vänner frågade äldre om dom kunde lämna in våra odds varje helg utanför tobak. Känslan att få den lämnad vad obeskrivligt, man gick med hem sin gula lapp och tänkte på sina matcher hela dagen. Det var många barn i min krets som gjorde det.

Sen äldre vid 18, såg man kunde betta på laget jag spelade osv, så gjorde min största insättning(500) kr mot mitt lag, jag vann. Tänte jag har hittar sätt att
Göra pengar, och det är JÄVLIGT roligt.

Sen spelade man och var nära att vinna hit och dit hundringar försvann sedan till att hela sommarjobbs pengarna försvann, därefter csn efter csn.

Började jobba 2015, när jag väl spela försvan halva lönen osv sen kom jag upp till 94k,
Tänlte shit jag ska visa jobbet hur mycket jag har tjänat, men jag hann inte visa dem då jag spela bort allt.

Därefter lön efter
Lön/lån allt möjligt försvann i 3 års period och resultatet blev -880k!

Sen 2019 när jag började vinna lite tillbaka stängde jag av mig direkt för visste hur det skulle sluta. Gjorde så in 1-2 år och vann tillbaka allt och mycket mer. Men jag stängde aldrig av mig helt, tänkte betting kan vara kvar om jag känner för det.

Swn började blackjack per 1-2 månader vann 5k och stängde av mig direkt osv, sen nu o april samma ”äsch är uppe mer än miljonen låt mig spela för 5 k, jag har tråkigt” 5 k försvann sedan 5k till, kunde inte göra mer insättning så började leta betting bolag, pengar försvann 100-200k osv men en jävla match skulle resultera att jag vann mina förlora pengar för perioden, chelsea 2-0 ledet mot wolves, dom släpper in i matchens sista sekund 2-2… kunde inte släppa det där. Därefter spelat för 50-100k det har gått upp och ner sett ALL SJUKA SAKER dom kan hända i matcher.

Och nu resulterat till - 1.3 milj.

Min hälsa har verkligen förstörts grovt, det här är så djupare än att bara ”spela”.

Jag ska vara glad att jag lyckades ända vinna tillbaka så att jag kunde köpa bostadsrätt samt bil men den ska säljas nu pga mitt spelande. Ska åka kommunalt när jag inte gjort det i 3 år.

Omställningen är utmaning. Men jag har varit speltorsk sen liten, märker nu min mönster hur jag varit gentemot spel om pengar. Jag VÄGRAR ge mig… dålig egenskap.

Tack för att ni läste
Citera
2022-10-06, 01:27
Medlem
I 20 timmar höll jag på att arbeta mig upp från 200kr till 4000. Jag bettar bara bägge lagen gör mål och jag som behöver vinna större då jag har ett lån som måste betalas på 10000 bettade 4000kr på en dubbel där bägge lagen skulle göra mål. Match 1 stod det 0-0 i 80e men och blev 1-0 i 85e sedan 1-1 i 94+. Skrek av glädje och kände nu har jag bara en match kvar där bägge lagen gör mål. 20 timmar av intensivt arbete. 1-0 snabbt redan i 6e minuten. I regel blir det alltid ett andra mål efter en så tidig start. Satte in en snus i käften och planerade allt jag skulle göra, vilken perfekt start på en ledig helg. Mardrömmen börjar.

8 (!) skott på mål blev det för sista laget och det blev inte mål. Målisen måste ha gjort sin bästa match detta året eftersom jag tappade hakan när jag kollade highlights. Ett bortdömt mål, två skott i stolpe, extremt tryck med målchanser och då återigen 8 skott på mål. Skummar igenom massa matcher på flashscore och de allra flesta har det blivit vars 3-4 skott på mål och slutat 2-1, respektive 2-2. Det hade kunnat bli 8 mål för det sista laget jag spelade på med NOLL mål. Det är otroliga räddningar det äckliga aset gjorde.

Det är många steg. 200 blev 800. 800 blev 2300. 2300 blev 4000 och då slutligen 4000 skulle bli 16000. 16800 mer exakt.

Jag sitter helt apatisk, utmattad och är nära på att bryta ihop just nu. Lagt ner hela min jävla själ i detta. Spydde precis. Ska upp och arbeta kl 05:00, 12 timmars skift. Jag kan inte tro det här är sant, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hade sjungit i bilen och lagt mig på kudden med ett leende av att jag kunde betala skulden på 10k, ta ut 2k och sedan ha ett fyllt spelkonto med 4000 i saldo.
Senast redigerad av nextlife 2022-10-06 kl. 01:35.
Citera
2022-10-06, 01:40
Medlem
Citat:
Jag mår så dåligt ärligt… skrev om jag förlorar allt skulle jag ta självmord, har nu förlorat allt lol. Men självmord aldrig i livet, jag har det så mycket mer bättre än andra.

Förstår inte hur jag blev kär i betting som liten, jag bettade innan jag blev 18. Jag och vänner frågade äldre om dom kunde lämna in våra odds varje helg utanför tobak. Känslan att få den lämnad vad obeskrivligt, man gick med hem sin gula lapp och tänkte på sina matcher hela dagen. Det var många barn i min krets som gjorde det.

Sen äldre vid 18, såg man kunde betta på laget jag spelade osv, så gjorde min största insättning(500) kr mot mitt lag, jag vann. Tänte jag har hittar sätt att
Göra pengar, och det är JÄVLIGT roligt.

Sen spelade man och var nära att vinna hit och dit hundringar försvann sedan till att hela sommarjobbs pengarna försvann, därefter csn efter csn.

Började jobba 2015, när jag väl spela försvan halva lönen osv sen kom jag upp till 94k,
Tänlte shit jag ska visa jobbet hur mycket jag har tjänat, men jag hann inte visa dem då jag spela bort allt.

Därefter lön efter
Lön/lån allt möjligt försvann i 3 års period och resultatet blev -880k!

Sen 2019 när jag började vinna lite tillbaka stängde jag av mig direkt för visste hur det skulle sluta. Gjorde så in 1-2 år och vann tillbaka allt och mycket mer. Men jag stängde aldrig av mig helt, tänkte betting kan vara kvar om jag känner för det.

Swn började blackjack per 1-2 månader vann 5k och stängde av mig direkt osv, sen nu o april samma ”äsch är uppe mer än miljonen låt mig spela för 5 k, jag har tråkigt” 5 k försvann sedan 5k till, kunde inte göra mer insättning så började leta betting bolag, pengar försvann 100-200k osv men en jävla match skulle resultera att jag vann mina förlora pengar för perioden, chelsea 2-0 ledet mot wolves, dom släpper in i matchens sista sekund 2-2… kunde inte släppa det där. Därefter spelat för 50-100k det har gått upp och ner sett ALL SJUKA SAKER dom kan hända i matcher.

Och nu resulterat till - 1.3 milj.

Min hälsa har verkligen förstörts grovt, det här är så djupare än att bara ”spela”.

Jag ska vara glad att jag lyckades ända vinna tillbaka så att jag kunde köpa bostadsrätt samt bil men den ska säljas nu pga mitt spelande. Ska åka kommunalt när jag inte gjort det i 3 år.

Omställningen är utmaning. Men jag har varit speltorsk sen liten, märker nu min mönster hur jag varit gentemot spel om pengar. Jag VÄGRAR ge mig… dålig egenskap.

Tack för att ni läste

Vi två kan nog relatera till varandra ganska väl. Jag kunde logga in på mitt spelkonto för att titta på saldot många gånger under dagen och bara le. Planerade matcher hela, hela tiden och min mening var spel. Är spel. Utan spel ekar allting tomt. Har ända sedan 18 års ålder varit fastklistrad på flashscore. Även om jag förlorat och har 0kr kvar skummar jag igenom matcher hela jävla tiden. Kollar nog appen 100 gånger om dagen. Känslan av att ha ett fyllt spelkonto försvinner aldrig. Känslan av att kunna ta ut 20 000 sedan ha 8000 kvar på saldot gav en så enorm sinnesro så det finns inte. Snart är det VM i Qatar också...

Allting bottnar i avsaknad av ett genuint intresse i livet och så har det alltid varit. Spel fyller det inom mig. Drar parallellen till en misshandlad kvinna som stannar kvar hos mannen i hopp om att det blir bättre. Hatkärlek. Spel förstör men kan generera som fan också. 11 timmars bettande känns som 2 timmar. Har hela tiden att göra. Streama matcher, granska spelsidan, lägga sitt spel, följa det, planera nästa... osv...

Mitt senaste inlägg utöver detta finner du i ovanför. Kan inte acceptera förlusten. Skulle haft den alla dagar i veckan. Kan inte acceptera det. Den dubbeln jag skulle lagt efter jag tog ut 12000 vann såklart. Älskar att betta på sydamerika, Brasilien, serie A. Jag vet inte hur du bettar men somjag beskrev mitt bettande ovanför så spelar jag enbart på bägge lagen gör mål.1X2 spelar jag inte på och dubbelchans så gör bägge mål men förlorar på att det andra laget vinne med 2-1, därav enbart blgm.

Allt är en fråga om målvaktsspel. Historiken i det sammanhanget spelar ingen roll då allt är en fråga om målvaktsspel. Ett odds där blgm på 2.50 är ingen fara för mig. Oftast går dessa in och den på 1.75 gör det inte.

2.50 på att blgm innebär att om bägge lagen inte gör mål ger 1.50 i oddd. På första skottet gör de mål.

Brukar också lägga blgm på en bortamatch där lager har 15x pengarna. Återigen, det säger ingenting. Det blr minst 2-3 skott för laget ändå och det är en fråga om målvaktsspel.

Hur bettar du, vilket sorts system? Du är väl den killen likt mig där det blir ett baklängesmål den sista plusminuten, missad straff eller två ribbor? Eller att deras målvakt räddar allt men din målvakt släpper in allt; Eller det värsta, 9 skott på mål utan mål men deras två skott på mål ger 2-0.

Helt värdelöst

När turen faller in och det står 1-0 men du ser siffrar 0 omvandlas till en etta (1-1) i plusminuterna är en känsla som är mycket svår att beskriva. Den glädjen.... Den glädjen....

Är fullkomligt besatt är jag.
Senast redigerad av nextlife 2022-10-06 kl. 01:55.
Citera
2022-10-06, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Vi två kan nog relatera till varandra ganska väl. Jag kunde logga in på mitt spelkonto för att titta på saldot många gånger under dagen och bara le. Planerade matcher hela, hela tiden och min mening var spel. Är spel. Utan spel ekar allting tomt. Har ända sedan 18 års ålder varit fastklistrad på flashscore. Även om jag förlorat och har 0kr kvar skummar jag igenom matcher hela jävla tiden. Kollar nog appen 100 gånger om dagen. Känslan av att ha ett fyllt spelkonto försvinner aldrig. Känslan av att kunna ta ut 20 000 sedan ha 8000 kvar på saldot gav en så enorm sinnesro så det finns inte. Snart är det VM i Qatar också...

Allting bottnar i avsaknad av ett genuint intresse i livet och så har det alltid varit. Spel fyller det inom mig. Drar parallellen till en misshandlad kvinna som stannar kvar hos mannen i hopp om att det blir bättre. Hatkärlek. Spel förstör men kan generera som fan också. 11 timmars bettande känns som 2 timmar. Har hela tiden att göra. Streama matcher, granska spelsidan, lägga sitt spel, följa det, planera nästa... osv...

Mitt senaste inlägg utöver detta finner du i ovanför. Kan inte acceptera förlusten. Skulle haft den alla dagar i veckan. Kan inte acceptera det. Den dubbeln jag skulle lagt efter jag tog ut 12000 vann såklart. Älskar att betta på sydamerika, Brasilien, serie A. Jag vet inte hur du bettar men somjag beskrev mitt bettande ovanför så spelar jag enbart på bägge lagen gör mål.1X2 spelar jag inte på och dubbelchans så gör bägge mål men förlorar på att det andra laget vinne med 2-1, därav enbart blgm.

Allt är en fråga om målvaktsspel. Historiken i det sammanhanget spelar ingen roll då allt är en fråga om målvaktsspel. Ett odds där blgm på 2.50 är ingen fara för mig. Oftast går dessa in och den på 1.75 gör det inte.

2.50 på att blgm innebär att om bägge lagen inte gör mål ger 1.50 i oddd. På första skottet gör de mål.

Brukar också lägga blgm på en bortamatch där lager har 15x pengarna. Återigen, det säger ingenting. Det blr minst 2-3 skott för laget ändå och det är en fråga om målvaktsspel.

Hur bettar du, vilket sorts system? Du är väl den killen likt mig där det blir ett baklängesmål den sista plusminuten, missad straff eller två ribbor? Eller att deras målvakt räddar allt men din målvakt släpper in allt; Eller det värsta, 9 skott på mål utan mål men deras två skott på mål ger 2-0.

Helt värdelöst

När turen faller in och det står 1-0 men du ser siffrar 0 omvandlas till en etta (1-1) i plusminuterna är en känsla som är mycket svår att beskriva. Den glädjen.... Den glädjen....

Är fullkomligt besatt är jag.

Problemet är man nöjer sig inte, du kanske tar ut en summa och har resten kvar i kontot men när dessa spelas bort i spelkontot kommer du känna tom känsla och vilja lägga in mer pengar. Och det där med flashscore stämmer med mig, jag vaknar och spelar direkt för 10-20 k bara sådär sen att jag är besatt av den.

Tro mig det du nämner är inget!! Det jag har varit med om och vilka SUMMOR det handlar om går inte beskriva. Orkar ej rabbla upp allt sjukt men kan ta upp 1 match. Tennis match dubbel spel, dem jag spelat för leder 1-0 i set och 6-0 i TIEBREAK andra set, liksom matchen är klar jag sover "skönt", men jag vet inte om du vet om tennis men dem behövde bara vinna 1 poäng (försten till 7) men dom förlorar 8 poäng irad och sedan förlorar 3e set. Skulle "vinna" 70 tusen. Hur fan ska man släppa sånt hahah sen att det är professionella spelare (ATP turnering)

Men annars spelar mycket 1x samt 2x fotboll för procentmässigt är det 66% den går in men hela beting handlar om tur/otur. Ingen är bra på det. Spelar annars tennis också men där handlar det om personen du har betat på sovt bra och är taggad annars förlorar han oavsett hur bra han är hahah...
Allt är så skam man måste sluta med skitet.
Citera
2022-10-10, 20:58
Medlem
Så jag sålde min bil fick in en del pengar, satte in 50 tusen som spelades snabbt bort och fick sån stress la in 20k till det gick turligt bra, tog ut mina ”egna pengar” och spelade med resten av ”vinst” pengar, det var ca 260 tusen vinst pengar som spelade bort på 2-3 dagar, allt spelades bort. Får ingen glädje att vinna och är van att förlora mina bet sista sekunderna det är inget jag gråter längre över. Känns att jag accepterar allt som kan hända.

Är igen +-0 var innan -150k, känner ingen mening att spela. Det här med att ”vinna” ger mig inte ens lycka längre. Bara oro och stress framför telefonen konstant genom hitta nya bets gång på gång. Vill spela bara känns som jag inte ens vill vinna.

Är spelskadad.
Citera
2022-10-10, 23:23
Medlem
jedimindshits avatar
Citat:
Så jag sålde min bil fick in en del pengar, satte in 50 tusen som spelades snabbt bort och fick sån stress la in 20k till det gick turligt bra, tog ut mina ”egna pengar” och spelade med resten av ”vinst” pengar, det var ca 260 tusen vinst pengar som spelade bort på 2-3 dagar, allt spelades bort. Får ingen glädje att vinna och är van att förlora mina bet sista sekunderna det är inget jag gråter längre över. Känns att jag accepterar allt som kan hända.

Är igen +-0 var innan -150k, känner ingen mening att spela. Det här med att ”vinna” ger mig inte ens lycka längre. Bara oro och stress framför telefonen konstant genom hitta nya bets gång på gång. Vill spela bara känns som jag inte ens vill vinna.

Är spelskadad.

Ja du är rätt hopplös. Du skrev ju för senast en vecka sen att du inte skulle spela mer.

Fattar att det är svårt, men blir lite frustrerande att se samma text om och om igen.
Citera
2022-10-11, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedimindshit
Ja du är rätt hopplös. Du skrev ju för senast en vecka sen att du inte skulle spela mer.

Fattar att det är svårt, men blir lite frustrerande att se samma text om och om igen.

Ja håller med tyvärr. Men stängde av mig igår ( 1 månad) behöver lugna ner mig. Spelat typ varje dag i 4-5 månader. Spelade bort 260k på 1-2 dagar. Varit där så många gånger att det inte känns längre så jobbigt att förlora sånna summor i sådan kort tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in