Citat:
Ursprungligen postat av
torrskarn
Jag mår så dåligt ärligt… skrev om jag förlorar allt skulle jag ta självmord, har nu förlorat allt lol. Men självmord aldrig i livet, jag har det så mycket mer bättre än andra.
Förstår inte hur jag blev kär i betting som liten, jag bettade innan jag blev 18. Jag och vänner frågade äldre om dom kunde lämna in våra odds varje helg utanför tobak. Känslan att få den lämnad vad obeskrivligt, man gick med hem sin gula lapp och tänkte på sina matcher hela dagen. Det var många barn i min krets som gjorde det.
Sen äldre vid 18, såg man kunde betta på laget jag spelade osv, så gjorde min största insättning(500) kr mot mitt lag, jag vann. Tänte jag har hittar sätt att
Göra pengar, och det är JÄVLIGT roligt.
Sen spelade man och var nära att vinna hit och dit hundringar försvann sedan till att hela sommarjobbs pengarna försvann, därefter csn efter csn.
Började jobba 2015, när jag väl spela försvan halva lönen osv sen kom jag upp till 94k,
Tänlte shit jag ska visa jobbet hur mycket jag har tjänat, men jag hann inte visa dem då jag spela bort allt.
Därefter lön efter
Lön/lån allt möjligt försvann i 3 års period och resultatet blev -880k!
Sen 2019 när jag började vinna lite tillbaka stängde jag av mig direkt för visste hur det skulle sluta. Gjorde så in 1-2 år och vann tillbaka allt och mycket mer. Men jag stängde aldrig av mig helt, tänkte betting kan vara kvar om jag känner för det.
Swn började blackjack per 1-2 månader vann 5k och stängde av mig direkt osv, sen nu o april samma ”äsch är uppe mer än miljonen låt mig spela för 5 k, jag har tråkigt” 5 k försvann sedan 5k till, kunde inte göra mer insättning så började leta betting bolag, pengar försvann 100-200k osv men en jävla match skulle resultera att jag vann mina förlora pengar för perioden, chelsea 2-0 ledet mot wolves, dom släpper in i matchens sista sekund 2-2… kunde inte släppa det där. Därefter spelat för 50-100k det har gått upp och ner sett ALL SJUKA SAKER dom kan hända i matcher.
Och nu resulterat till - 1.3 milj.
Min hälsa har verkligen förstörts grovt, det här är så djupare än att bara ”spela”.
Jag ska vara glad att jag lyckades ända vinna tillbaka så att jag kunde köpa bostadsrätt samt bil men den ska säljas nu pga mitt spelande. Ska åka kommunalt när jag inte gjort det i 3 år.
Omställningen är utmaning. Men jag har varit speltorsk sen liten, märker nu min mönster hur jag varit gentemot spel om pengar. Jag VÄGRAR ge mig… dålig egenskap.
Tack för att ni läste
Vi två kan nog relatera till varandra ganska väl. Jag kunde logga in på mitt spelkonto för att titta på saldot många gånger under dagen och bara le. Planerade matcher hela, hela tiden och min mening var spel. Är spel. Utan spel ekar allting tomt. Har ända sedan 18 års ålder varit fastklistrad på flashscore. Även om jag förlorat och har 0kr kvar skummar jag igenom matcher hela jävla tiden. Kollar nog appen 100 gånger om dagen. Känslan av att ha ett fyllt spelkonto försvinner aldrig. Känslan av att kunna ta ut 20 000 sedan ha 8000 kvar på saldot gav en så enorm sinnesro så det finns inte. Snart är det VM i Qatar också...
Allting bottnar i avsaknad av ett genuint intresse i livet och så har det alltid varit. Spel fyller det inom mig. Drar parallellen till en misshandlad kvinna som stannar kvar hos mannen i hopp om att det blir bättre. Hatkärlek. Spel förstör men kan generera som fan också. 11 timmars bettande känns som 2 timmar. Har hela tiden att göra. Streama matcher, granska spelsidan, lägga sitt spel, följa det, planera nästa... osv...
Mitt senaste inlägg utöver detta finner du i ovanför. Kan inte acceptera förlusten. Skulle haft den alla dagar i veckan. Kan inte acceptera det. Den dubbeln jag skulle lagt efter jag tog ut 12000 vann såklart. Älskar att betta på sydamerika, Brasilien, serie A. Jag vet inte hur du bettar men somjag beskrev mitt bettande ovanför så spelar jag enbart på bägge lagen gör mål.1X2 spelar jag inte på och dubbelchans så gör bägge mål men förlorar på att det andra laget vinne med 2-1, därav enbart blgm.
Allt är en fråga om målvaktsspel. Historiken i det sammanhanget spelar ingen roll då allt är en fråga om målvaktsspel. Ett odds där blgm på 2.50 är ingen fara för mig. Oftast går dessa in och den på 1.75 gör det inte.
2.50 på att blgm innebär att om bägge lagen inte gör mål ger 1.50 i oddd. På första skottet gör de mål.
Brukar också lägga blgm på en bortamatch där lager har 15x pengarna. Återigen, det säger ingenting. Det blr minst 2-3 skott för laget ändå och det är en fråga om målvaktsspel.
Hur bettar du, vilket sorts system? Du är väl den killen likt mig där det blir ett baklängesmål den sista plusminuten, missad straff eller två ribbor? Eller att deras målvakt räddar allt men din målvakt släpper in allt; Eller det värsta, 9 skott på mål utan mål men deras två skott på mål ger 2-0.
Helt värdelöst
När turen faller in och det står 1-0 men du ser siffrar 0 omvandlas till en etta (1-1) i plusminuterna är en känsla som är mycket svår att beskriva. Den glädjen.... Den glädjen....
Är fullkomligt besatt är jag.