Citat:
Ursprungligen postat av
torrskarn
Jag mår så dåligt ärligt… skrev om jag förlorar allt skulle jag ta självmord, har nu förlorat allt lol. Men självmord aldrig i livet, jag har det så mycket mer bättre än andra.
Förstår inte hur jag blev kär i betting som liten, jag bettade innan jag blev 18. Jag och vänner frågade äldre om dom kunde lämna in våra odds varje helg utanför tobak. Känslan att få den lämnad vad obeskrivligt, man gick med hem sin gula lapp och tänkte på sina matcher hela dagen. Det var många barn i min krets som gjorde det.
Sen äldre vid 18, såg man kunde betta på laget jag spelade osv, så gjorde min största insättning(500) kr mot mitt lag, jag vann. Tänte jag har hittar sätt att
Göra pengar, och det är JÄVLIGT roligt.
Sen spelade man och var nära att vinna hit och dit hundringar försvann sedan till att hela sommarjobbs pengarna försvann, därefter csn efter csn.
Började jobba 2015, när jag väl spela försvan halva lönen osv sen kom jag upp till 94k,
Tänlte shit jag ska visa jobbet hur mycket jag har tjänat, men jag hann inte visa dem då jag spela bort allt.
Därefter lön efter
Lön/lån allt möjligt försvann i 3 års period och resultatet blev -880k!
Sen 2019 när jag började vinna lite tillbaka stängde jag av mig direkt för visste hur det skulle sluta. Gjorde så in 1-2 år och vann tillbaka allt och mycket mer. Men jag stängde aldrig av mig helt, tänkte betting kan vara kvar om jag känner för det.
Swn började blackjack per 1-2 månader vann 5k och stängde av mig direkt osv, sen nu o april samma ”äsch är uppe mer än miljonen låt mig spela för 5 k, jag har tråkigt” 5 k försvann sedan 5k till, kunde inte göra mer insättning så började leta betting bolag, pengar försvann 100-200k osv men en jävla match skulle resultera att jag vann mina förlora pengar för perioden, chelsea 2-0 ledet mot wolves, dom släpper in i matchens sista sekund 2-2… kunde inte släppa det där. Därefter spelat för 50-100k det har gått upp och ner sett ALL SJUKA SAKER dom kan hända i matcher.
Och nu resulterat till - 1.3 milj.
Min hälsa har verkligen förstörts grovt, det här är så djupare än att bara ”spela”.
Jag ska vara glad att jag lyckades ända vinna tillbaka så att jag kunde köpa bostadsrätt samt bil men den ska säljas nu pga mitt spelande. Ska åka kommunalt när jag inte gjort det i 3 år.
Omställningen är utmaning. Men jag har varit speltorsk sen liten, märker nu min mönster hur jag varit gentemot spel om pengar. Jag VÄGRAR ge mig… dålig egenskap.
Tack för att ni läste
Min bror är kompis med några vänner som sitter på Malta och drar kokain och sedan testar de ut vilket upplägg av GUI som är mest beroendeframkallande. Så att ni kan vinna massa pengar, men om ni vinner så ska ni spela bort allt igen.
Jag vill att ni ska veta hur de människorna ser er som smuts, alla aktieinnehavare och intressenter bara garvar åt ert helvete. Ni är bara en enda stor smutsig plånbok som är oändlig för dessa människorna. De skiter I hur ni har det, ni kan bara ta era liv och spela bort hus och hem, så länge de får in kulor så fortsätter det.
Kanske det kan hjälpa er sluta spela? De här människorna som ni hela tiden ger krona efter krona bara garvar åt er. Ni är smuts för dom.
Sluta bara spela och lär er spara pengar istället. Ni kommer aldrig Bli den där som går plus.