2022-10-02, 19:00
Medlem
Han kommer hem från mecka, och börjar punda direkt?

Stabilt!

Kommer sluta i livstids fängelse, eller kistan för denne Alex.
Citera
2022-10-02, 19:19
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Nu kom Alvas egna kanal upp då! Bra där tjejen!
Lägg upp en video snabbt där du förklarar vad som hänt så du snor alla visningar som annars går till Alex om han hinner före 😂

Ja gott att se, hoppas hon vågar vara riktigt ärlig om hur han är och varit. Hon behöver inte vara rädd för honom. Men det förtryck hon levt under kan sitta i länge.

Att det dröjer med en video kan ju också bero på att han försöker tysta henne, speciellt nu när hon gjort reklam för sin nya reklam. Låt dig inte skrämmas Alva, han är ett skämt. Du har stort stöd av många. Bara kör!
Citera
2022-10-02, 19:37
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Nu kom Alvas egna kanal upp då! Bra där tjejen!
Lägg upp en video snabbt där du förklarar vad som hänt så du snor alla visningar som annars går till Alex om han hinner före 😂
Varför länkar du inte?

Om hon bryter med Alex, kommer hon fortfarande vara muslim med ankläppar, lösfransar och hijab (eller vad fan det heter) då?
Senast redigerad av Dr.Kati 2022-10-02 kl. 19:43.
Citera
2022-10-02, 19:42
Medlem
skulle inte alex lägga ut en video idag
Citera
2022-10-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Va fan..! En varning hade varit på sin plats, är det på riktigt?!

Jag som la upp bilden från början och i mitt försvar så la jag upp den med en varning😂 har själv ptsd efter den bilden så ja fattar vad du säger 😂 och jo den är riktig tro det eller ej🤣 när ja såg den i hennes flöde först så blev ja typ stum för jag trodde det var ett skämt 😂
Citera
2022-10-02, 19:48
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Jag som la upp bilden från början och i mitt försvar så la jag upp den med en varning😂 har själv ptsd efter den bilden så ja fattar vad du säger 😂 och jo den är riktig tro det eller ej🤣 när ja såg den i hennes flöde först så blev ja typ stum för jag trodde det var ett skämt 😂
Det ser ut som något man lägger upp på såna sidor med memes, eller vad ungdomar kallar det!
Ett skämt, maskerad (med betoning på bokstaven a, inte e), jag har svårt att tro att någon människa vid sina sinnens fulla bruk vill se ut på det sättet! Herre min skapare...
Citera
2022-10-02, 19:49
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Men varför bryr du dig? En knubbig WT med stor panna. 6/10 MED SMINK.
Helt sjukt att waste:a ett förhållande som man enligt egen utsago uppskattar så mycket för en tjej som är i högsta grad average.

Det tyder väl egentligen mest på att han troligtvis inte var så kär i Alva egentligen.
Vilket tyvärr märktes.
Han väntade nog bara på att en av hans små pungkulor skulle växa ut tillräckligt för att ge han mod att lämna henne (på värsta tänkbara sätt såklart, tror inte man kan förvänta sig särskilt mkt respekt av den crackrökande mördaren....)

Det är min teori iallafall och det är vad jag trott ett tag.
Citera
2022-10-02, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osadlad
https://m.youtube.com/channel/UCbqjUC9qT4KoLmROUDrNAGw
Hon har i skrivande stund 5200 subs utan att ha publicerat någon video så intresse verkar finnas. Dvs Alvas egna youtubekanal. "Joined Sep 7, 20212" så hon skapade den för nästan 4 veckor sedan men det var väl härom dagen hon länkade till Ig så folk kan hitta.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-10-02 kl. 19:57.
Citera
2022-10-02, 20:03
Medlem
exonph la nyss ut att de gjorde slut för 2v sen, så verkar inte röra sig om en otrohet
Citera
2022-10-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Det tyder väl egentligen mest på att han troligtvis inte var så kär i Alva egentligen.
Vilket tyvärr märktes.
Han väntade nog bara på att en av hans små pungkulor skulle växa ut tillräckligt för att ge han mod att lämna henne (på värsta tänkbara sätt såklart, tror inte man kan förvänta sig särskilt mkt respekt av den crackrökande mördaren....)

Det är min teori iallafall och det är vad jag trott ett tag.
Nu verkar han ha gått ner sig helt men även OM han hade shejpat upp sig och blivit ren så hade han lämnat för att han då känt sig stärkt "på marknaden" och velat ragga andra. Detta är - även om det känns hemskt just nu - det bästa som kunde hända Alva. På sätt och vis är det bra att hans snedsteg blivit offentligt. Då blir det en högre tröskel att gå tillbaka, hoppas jag. Om alla andra vet.
Tycker det är tveksamt om han ens vill bli ren. Får viben att han innerst inne planerar att knarka ihjäl sig men kanske manipulerar Alva och andra att tro att han försöker bättra sig. Finns det några drogfria anstalter eller skulle han fortsätta om han åker in?
Citera
2022-10-02, 20:08
Medlem
Exonph https://i.ibb.co/jHR6wY5/img.jpg
Citera
2022-10-02, 20:19
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-thong
exonph la nyss ut att de gjorde slut för 2v sen, så verkar inte röra sig om en otrohet

Det startade som en otrohet redan då... Därför det tog slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in