2022-09-28, 13:47
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Lär finnas klausul som aktiveras efter 3-4 år där han kan säljas för ett underpris. Precis samma som han hade i Dortmund.
Citera
2022-09-28, 15:10
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag bryr mig inte om hans utseende. Jag refererade till andra människors kommentarer om hans utseende.
Själv kunde jag inte bry mig mindre.
Han kunde se ut som en bergsgorilla för mig, då jag hatar det arabiska köpelaget Manchester City, mer än några andra lag.

Klart det blir jobbigt för en del ungdomar då den mest spännande spelaren (en utav dem) i världen inte går till deras klubb. Hur ska man då hata på honom? Klaga på hans interjuver och kommentera hans utseende. Skit löjligt.
Citera
2022-09-29, 08:49
Medlem
Svensker er så harde på utseende og språk 😂I Norge er vi mindre overflatiske enn i Sverige på sånt. Sverige- et beinhardt land! Ikke konstigt vi ikke har Flashback.
Citera
2022-09-30, 11:23
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Most crosses people like to go with the head, you like to go with the feet?

- Yeah because I can, I have longs legs I can jump high so If i can take it with me feet, why not?

https://www.youtube.com/watch?v=MZi7ufgsH1U
Citera
2022-10-02, 15:59
Medlem
Det er det vanlige. Han gjør det bare bra mot dårlige lag.
Citera
2022-10-02, 16:39
Medlem
analkings avatar
Erling Haaland only made his Premier League debut 56 days ago, but he already has as many hat-tricks in the competition as Cristiano Ronaldo
Citera
2022-10-02, 17:00
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Såg man matchen idag så borde man verkligen tycka Haaland är bättre än Mbappe. Killen spelar verkligen för laget, hattrick men ändå många gånger han släpper för att andra ska få chans och skjuta.
Citera
2022-10-02, 17:13
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Såg man matchen idag så borde man verkligen tycka Haaland är bättre än Mbappe. Killen spelar verkligen för laget, hattrick men ändå många gånger han släpper för att andra ska få chans och skjuta.

Mbappe är en snabb divig jättebebis. Oerhört vidrig personlighet. Det ligger han i fatet. Går inte jämföra Håland och han.
Citera
2022-10-02, 17:31
Medlem
-GGs avatar
Medan Sverige desperat försöker att analysera sin "svensk" Alexander Isak och göra honom till en världsstjärna, går Håland in och bara gör. Inget snack om saken när en spelare är bra och har den där tiger-blicken som avslutare.

Redan större än Zlatan, är han också.

Det är liksom inget snack om saken. Real Deal.
Citera
2022-10-02, 17:55
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

De var väl på samma nivå ett tag men det känns som Haaland tagit nästa steg med flytten till City och dominerar i PL, Mbappe valde att stanna i en farmarliga och hans nya kontrakt verkar ha en negativ inflytelse på honom som person och spelare och han känns som en jättebebis.
Citera
2022-10-02, 18:00
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
De var väl på samma nivå ett tag men det känns som Haaland tagit nästa steg med flytten till City och dominerar i PL, Mbappe valde att stanna i en farmarliga och hans nya kontrakt verkar ha en negativ inflytelse på honom som person och spelare och han känns som en jättebebis.

Ja han kan ju inte vara en dröm att ha som spelare. Tänk om PSG tog in en tränare med bollar, fast då brukar det ändå bli bråk med ledningen inom PSG. Svårt fall, hoppas Mbappe mognar och går någonstans där han verkligen kan bevisa sig.
Citera
2022-10-02, 18:55
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
hans farsa har bakgrund i klubben och han hade förmodligen möjlgheten att gå till dessa klubbar men valde city, vad skulle få honom att lämna?

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Killen är väl 21/22 år? gammal, och jag tror inte han kommer att stanna i England i mer än 5 år.

Haaland valde väl Man City över Madrid pga att han tyckte att det var klubben där han kunde vidareutvecklas på bäst möjligt sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Han har nog inte bråttom någonstans, dessutom har ju familjen en historia med klubben också..

Säger väl mer om dessa personer, varför bryr de sig om hans utseende?
https://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/erling-haaland-manchester-city-transfer-28125886
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in