2022-10-01, 01:05
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Okej lets do 4-3-3. Men jag har sett på tok för lite spansk fotboll för att kunna argumentera, ja jag var korkad som trodde engelska skulle dominera men inte har koll på spanien, det ber jag om ursäkt för
Haha okej Oavsett så kan det vara intressant och se vilken elva du får ihop Respekt att du erkänner!
Citera
2022-10-01, 01:08
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Haha okej Oavsett så kan det vara intressant och se vilken elva du får ihop Respekt att du erkänner!

Och förlåt för tidigare ''diskusioner'' vi haft och PM som skickats
Citera
2022-10-01, 01:09
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Och förlåt för tidigare ''diskusioner'' vi haft och PM som skickats
Detsamma! Det var ett missförstånd bara
Citera
2022-10-01, 01:12
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vilka 2 London lag är bättre menar du?

Brighton, så långt går deras geografikunskaper.
Citera
2022-10-01, 01:21
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Bara för att dom inte är bäst just nu så betyder det inte att dom inte är det största laget. Hur många CL titlar har resten av London?

Du försökte vara opartisk för att få mitt och generalens tjafsande lite hetare. Nu visar du dig hålla på den klubben i London som är smutsigt styrd.
Citera
2022-10-01, 01:21
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Du försökte vara opartisk för att få mitt och generalens tjafsande lite hetare. Nu visar du dig hålla på den klubben i London som är smutsigt styrd.
Håller jag på Chelsea bara för att jag kan se fakta ?
Citera
2022-10-01, 01:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Visste inte att ni var två småbarn som låtsades kunna fotboll och skulle hoppa över dom frågorna jag ställde er och svara på en 3årings nivå. Är helt opartisk gällande lagen men det betyder inte att jag inte vet vilket lag som är bättre än det andra.

Skulle jag bli tvingad att välja något av Londonlagen som favoritlag så skulle det bli West Ham
Senast redigerad av Free12 2022-10-01 kl. 01:43.
Citera
2022-10-01, 03:46
Medlem
Hur kan KDB inte ha vunnit en enda POTM?
Citera
2022-10-01, 04:24
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Hur kan KDB inte ha vunnit en enda POTM?

Spelar för fel klubb
Citera
2022-10-01, 08:41
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Nej jag knarkar inte.. Provat det mesta skillnaden mellan dig och mig är att jag står för det.

Vad talar för er är min fråga?

Du kommer få höra det i veckor om ni torskar. Har du betalat pengarna du slog vad med drhasch?

Jag tror vi vinner med 1-3 sen svarar inte du som vanligt på 1 månad.
Jasså..? Så bete dig som en normalt fungerad individ då. Och nej, jag har aldrig i hela mitt liv provat ngn form av droger - det är enbart psykiskt svaga människor som låter sig luras till att göra sånt, och jag tillhör inte den arten.

Om jag har betalat TBC eller ej, angår inga andra än bara jag och den nämnda användaren.

_ _ _

Vi kommer att ha lekstuga mot spurs hemma på Emirates i dag, och du kommer inte våga att kaxa dig på flera veckor efter dagens NLD.

Matchbilden kommer ungefär att se ut såhär: Kanonen: BANG!! - Kycklingen: Beep! Beep!

Come on you Gunners! 💪🏆😎
Senast redigerad av Generalandersson 2022-10-01 kl. 08:46.
Citera
2022-10-01, 08:57
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tror Arsenal-Spurs blir en rolig match. Brukar väl vara hemmalaget som vinner senaste åren? Så känns som Arsenal vinner imorgon och Spurs får revansch sen i nästa möte. Oavsett hur det går så är det tråkiga för oss andra här i tråden att vi antingen kommer mötas av massa "Nu är Arsenal favoriter till titeln" eller "Det var oturen/domaren/vinden som avgjorde att Spurs vann men innan de gjorde mål så talade allt för att vi skulle ta det" inlägg. Det såkallade uppblåsta "Arsenal-hatet" är väl snarare hat mot en specifik användare som drar ner kvaliteten i tråden med varje inlägg.

Får passa på att njuta imorgon för Manchester-derbyt på Söndag kommer jag ju sitta på nålar istället. Allt annat än förlust vore ett plus just nu.

Sen vänder vi på det. Vinner Arsenal kommer man inte längre kunna dra ”bara vunnit mot skitmotstånd-kortet”, men då heter det istället att man inte vunnit mot City eller Liverpool
Citera
2022-10-01, 09:29
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Vi kan välja själva då vilka vi tycker varit bäst denna säsong, Inte tre än mer från samma klubb. Samt en tränare också

Citat:
Inte bäst denna säsong, har gått 6-7 matcher Bara ta den bästa elvan Dom flesta vet tex att Borja Iglesias eller Aleix inte ska vara i med i laligas drömlag... Tre max från ett lag och vi utgår ifrån att båda vet att man inte väljer en spelare som Mitrovic före Salah tex?
Ni kanske kan öppna en separat tråd om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in