2022-09-30, 23:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Skillnaden är att jag inte är 130% säker på allt möjligt sedan när det visar sig vara fel kommer med massa dåliga bortförklaringar och försvinner i 1 månad.

Du vet uppenbarligen inte hur generalen har betett sig genom åren. Så kryp tillbaks under stenen med dig.
Har du inte lagt av med knarkandet än?
Citera
2022-09-30, 23:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Gubbar, hur tror ni det går i morgondagens NLD på Emirates? Själv så tror jag tror att vi kommer att ta en relativt enkel hemmavinst mot spurs, vi är bara ett bättre lag än vad de är.

Tippar att vi vinner med 3-1.

North London is RED!!
Citera
2022-09-30, 23:23
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Gubbar, hur tror ni det går i morgondagens NLD på Emirates? Själv så tror jag tror att vi kommer att ta en relativt enkel hemmavinst mot spurs, vi är bara ett bättre lag än vad de är.

North London is RED!!

Nej jag knarkar inte.. Provat det mesta skillnaden mellan dig och mig är att jag står för det.

Vad talar för er är min fråga?

Du kommer få höra det i veckor om ni torskar. Har du betalat pengarna du slog vad med drhasch?

Jag tror vi vinner med 1-3 sen svarar inte du som vanligt på 1 månad.
Citera
2022-09-30, 23:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Hamnar vi på 7e plats tror du?1😄 Vad är det för fel på folk emellanåt? Kvittar om du håller på Arsenal eller Tottenham, man måste väl kunna resonera på ett vuxet sätt även om man ogillar laget?

Tycker ni ser solida ut utan och imponera spelmässigt, vinner era matcher pga Kane och Son. Tror och hoppas dock att ni kommer falla några platser i tabellen när dom lämnar och då vetifan om ni får in nå liknande igen. Kanske har jag fel men det får tiden utvisa😊

Kommer vi sjua får jag skämmas, allt är fan möjligt när man håller på Arsenal hehe 🤣
Broja visste inte ens vilka Tottenham var när dom ville värva han i yngre dagar 😄

Mitt tips inför helgen Arsenal - Tottenham 2-1
Manchester City - Manchester United 3-1

Ni har inte ett lag för toppstriden hur mkt du och generalen än vill intala er det.
Citera
2022-09-30, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

North London is RED!!
Jag tror att Arsenal vinner, laget känns lite mer allround och jag tror Arsenals offensiv avgör. Arsenal och Tottenham kämpar om att vara Londons 3:e bästa lag.
Citera
2022-09-30, 23:44
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jag tror att Arsenal vinner, laget känns lite mer allround och jag tror Arsenals offensiv avgör. Arsenal och Tottenham kämpar om att vara Londons 3:e bästa lag.

Vilka 2 London lag är bättre menar du?
Citera
2022-09-30, 23:52
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ni har inte ett lag för toppstriden hur mkt du och generalen än vill intala er det.
Som att Tottenham har så mycket bättre lag? Du och Ganeral är likadana bara att ni håller på det andra skitlaget
Citera
2022-09-30, 23:53
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vilka 2 London lag är bättre menar du?
Chelsea är iaf överlägset det bästa/största i London
Citera
2022-10-01, 00:23
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Chelsea är iaf överlägset det bästa/största i London

Haha du vände fort.
Citera
2022-10-01, 00:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Haha du vände fort.
Vände?
Citera
2022-10-01, 00:29
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Haha du vände fort.
Bara för att dom inte är bäst just nu så betyder det inte att dom inte är det största laget. Hur många CL titlar har resten av London?
Citera
2022-10-01, 00:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ja varför inte!
Somnade du eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto