Citat:
Ursprungligen postat av
KingKongMajor
den låg i en låda med sexiga underkläder och glidmedel, tror den används. hur kan jag bara spekulera i och även om jag kommer bra överens med polarens syrra, är detta absolut inget jag tänkt ta upp till diskussion. så det är sagt, är absolut inte intresserad av henne heller men självförtroendet fick sig en smäll, så är det.
eftersom du gillar stora, kan inte du svara på mina funderingar ovan?
Aha, ja det låter ju onekligen misstänkt.😅
Jo självfallet kan jag göra det.
A) jag kan ju bara utgå från mig själv här eftersom ämnet inte är något jag direkt berört med mina vänner av honkön..
Nej, jag skulle helt ärligt inte vilja att män hade sådär stora kukar.
Visst kan det vara visuellt porrigt med en riktigt stor kuk, men i praktiken skulle det vara tämligen opraktiskt eftersom det skulle vara begränsande när det gäller vilka ställningar/vinklar man kan knulla i.
B) jag har en hygglig uppsättning dildos i olika valörer men jag använder dom sällan faktiskt…för oavsett om dom är mjuka/naturliga i känslan med mjukhet osv, så kommer man aldrig ifrån den plastiga känslan.
Sen vill jag att kuken ska sitta fast i en manskropp, det är helheten jag går igång på, inte nödvändigtvis hur mycket den fyller upp fittan..
C) Har nog besvarat den på ovanstående fråga…plast är plast hur välgjord den än är.
Jag vill ha en kuk med tillhörande manskropp…även om det så betyder att jag får ”gå ner” i storlek.😉