2022-09-30, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Varför hamnar alltid män mentalt i ett tillstånd av att känna sig otillräckliga och att ifrågasätta sig själva? Det är aldrig någon som verkar förstå att även kvinnor har en storlek, och den här tjejen verkar ha motsvarande en mikrokuk. Och nej, knipövningar är bara bullshit. Sönderknullad fitta, väldigt oattraktivt.

Ja inte är det bara män... Väldig hets kring smink och stora rumpor nuförtiden också, alla har något dem är osäkra kring. En mans kuk är väldigt viktig i många sammanhang och avgör om du kan föröka dig eller om dina gener dör ut.
Citera
2022-09-30, 13:39
Medlem
Hussefars avatar
Jag är ingen kvinna, men kan tänka mig utav min manliga expertis att på fråga C är svaret att det är personen bak pinnen/stocken som är anledningen till att levande är bättre än plast.

Om inte så är det väl bara att slänga in leksaken i ekvationen och köra dp!
Citera
2022-09-30, 13:43
Medlem
Relativt normal storlek på större sidan skulle jag säga. 19.5 cm x 14.13 cm må vara stort, men knappast störst i porr eller ens i närheten.

Omkretsen är nog inte ens i 95e percentilen, men helt klart ser kukar större ut när man inte tittar på sin egen uppifrån.
Senast redigerad av GengusKhan 2022-09-30 kl. 13:47.
Citera
2022-09-30, 13:47
Medlem
Har du aldrig sett en falukorv eller gör du reklam för företaget du länkat till?
Reklam på flashback är väl förbjudet?

"diameter på 4,5 cm, som kan föras in upp till 19,5 cm."
Citera
2022-09-30, 13:48
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor

den låg i en låda med sexiga underkläder och glidmedel, tror den används. hur kan jag bara spekulera i och även om jag kommer bra överens med polarens syrra, är detta absolut inget jag tänkt ta upp till diskussion. så det är sagt, är absolut inte intresserad av henne heller men självförtroendet fick sig en smäll, så är det.

eftersom du gillar stora, kan inte du svara på mina funderingar ovan?

Aha, ja det låter ju onekligen misstänkt.😅

Jo självfallet kan jag göra det.

A) jag kan ju bara utgå från mig själv här eftersom ämnet inte är något jag direkt berört med mina vänner av honkön..
Nej, jag skulle helt ärligt inte vilja att män hade sådär stora kukar.
Visst kan det vara visuellt porrigt med en riktigt stor kuk, men i praktiken skulle det vara tämligen opraktiskt eftersom det skulle vara begränsande när det gäller vilka ställningar/vinklar man kan knulla i.

B) jag har en hygglig uppsättning dildos i olika valörer men jag använder dom sällan faktiskt…för oavsett om dom är mjuka/naturliga i känslan med mjukhet osv, så kommer man aldrig ifrån den plastiga känslan.
Sen vill jag att kuken ska sitta fast i en manskropp, det är helheten jag går igång på, inte nödvändigtvis hur mycket den fyller upp fittan..

C) Har nog besvarat den på ovanstående fråga…plast är plast hur välgjord den än är.
Jag vill ha en kuk med tillhörande manskropp…även om det så betyder att jag får ”gå ner” i storlek.😉
Citera
2022-09-30, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Relativt normal storlek på större sidan skulle jag säga. 19.5 cm x 14.13 cm må vara stort, men knappast störst i porr eller ens i närheten.

Omkretsen är nog inte ens i 95e percentilen, men helt klart ser kukar större ut när man inte tittar på sin egen uppifrån.

jag har sett män i duschen, jag har sett porr. det kanske finns längre kukar än den där, men kombinationen längd + omkrets i den storlek hon hade finns typ inte. jag tog bara ett exempel att länka till för att få en förståelse av hur den såg ut

Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
Har du aldrig sett en falukorv eller gör du reklam för företaget du länkat till?
Reklam på flashback är väl förbjudet?

"diameter på 4,5 cm, som kan föras in upp till 19,5 cm."

nej jag gör inte reklam, ville exemplifiera för att visa och tog det första jag hittade. borde länkat till en bild istället, men gjort är gjort

Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Smisk
Aha, ja det låter ju onekligen misstänkt.😅

Jo självfallet kan jag göra det.

A) jag kan ju bara utgå från mig själv här eftersom ämnet inte är något jag direkt berört med mina vänner av honkön..
Nej, jag skulle helt ärligt inte vilja att män hade sådär stora kukar.
Visst kan det vara visuellt porrigt med en riktigt stor kuk, men i praktiken skulle det vara tämligen opraktiskt eftersom det skulle vara begränsande när det gäller vilka ställningar/vinklar man kan knulla i.

B) jag har en hygglig uppsättning dildos i olika valörer men jag använder dom sällan faktiskt…för oavsett om dom är mjuka/naturliga i känslan med mjukhet osv, så kommer man aldrig ifrån den plastiga känslan.
Sen vill jag att kuken ska sitta fast i en manskropp, det är helheten jag går igång på, inte nödvändigtvis hur mycket den fyller upp fittan..

C) Har nog besvarat den på ovanstående fråga…plast är plast hur välgjord den än är.
Jag vill ha en kuk med tillhörande manskropp…även om det så betyder att jag får ”gå ner” i storlek.😉

tack för svaren!

jag tror vi män går runt och lägger mer vikt vid våra kukar än vad de betyder i praktiken. klart många kvinnor gillar om den är stor, men det är en liten del av helheten tror jag? som jag skrev förut, är man kass i sängen kan man öva sig till det. är man tjock kan man gå ner i vikt. är man ful kan man ändå fixa till lite grann med hår, kläder, krämer och skit. men en liten kuk, det är vad det är.
Citera
2022-09-30, 14:15
Medlem
Citat:
jag har sett män i duschen, jag har sett porr. det kanske finns längre kukar än den där, men kombinationen längd + omkrets i den storlek hon hade finns typ inte. jag tog bara ett exempel att länka till för att få en förståelse av hur den såg ut

Hur många var erigerade i duschen då?

Så det var inte samma dildo? För om det var den du länkade så kan jag garantera att det finns miljoner sådana, och större.
Citera
2022-10-05, 14:32
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
min polares syrra ska flytta och behövde lite starka armar att bära lådor. jag och polaren var där och kånkade och sprang i trappor häromdagen. hon är typ 32 tror jag, singel och ska byta till lite större lya (första lägenheten efter att ha dumpat exet).

i alla fall. bara bakgrund där. när vi som bäst håller på att bära så är jag inne i sovrummet och garderoben står öppen. helt öppet i en låda ligger en enorm jävla dildo.

lätt 25cm. omkrets som en falukorv, ådrig och hård.
typ så här: https://www.sinful.se/willie-city-classic-realistisk-dildo-27-cm

det enda som är realistiskt med den där är väl att det ser ut som en kuk och kanske känns som en, men den är mycket större än verkliga kukar. inte bara i längd, men framför allt omkrets.

jag har sett massa vibratorer genom åren och de är ju en sak. oftast till för att stimulera klitoris. men denna monsterkuk som hon uppenbarligen gillar att leka med och vars enda syfte är penetrationen, den gjorde att jag kände mig rätt ödmjuk. denna massiva påle är större än alla kukar jag någonsin sett, oavsett irl eller på porrfilm. gick hem och googlade på hur stora kukar världens kändaste manliga porrskådisar har, och nog fan är hennes dildo bra mycket större än så.

rent intellektuellt vet jag att den kvinnliga vaginan är flexibel. det ska komma ut bebishuvuden ur den, det finns inga kukar som är "för stora" så länge hon är upphetsad och uppvärmd. ändå har man gått omkring och känt sig hyfsat välutrustad genom åren. men den där monsterballen är man inte ens i närheten av. de flesta män är knappt 30-40% så stora som den där.

så frågor till framför allt kvinnor, men även män som vet:

a. är ni många tjejer som går runt och önskar att vi män hade så där stora kukar? var ärlig!
b. hur är känslan med en så enorm dildo gentemot en riktig kuk som är bra mycket mindre?
c. om riktig kuk är bättre, vad är det som gör den bättre? värmen, äkta muskel istället för plast, att den pulserar?

här glider man runt i världen och tror man är välutrustad, medan man i själva verket inte är i närheten av den storlek kvinnor som polarens syrra gärna hade haft, för den kuken finns inte.

ofrånkomligen kommer flashbackkukarna samlas här nu och säga att de minsann är större än dildon jag länkade till, vilket jag tror på ungefär lika mycket som jag tror på tomten. har sett en del porr i mina dagar och den sortens dase hon hade i garderoben existerar inte på män i verkligheten

Tjejer gillar ofta stora kukar.

A, Ofta så kar jag önskar att mina pojkvänner skulle ha haft större kuk, av många anledningar. Främst längre för att jag vill kunna få cervixorgasm av kif sex, men också större omkrets så att jag kan få g-punktsorgasm samtidigt med.

En liten kuk måste knulla riktigt bra för att kunna ta mig till orgasm, och en stor behöver inte alls samma teknik. Men om den stora kuken har grym teknik och är ordentligt stor så är det 10/10.

B, en liten kuk fyller inte upp en på djupet eller i pussy gripet och det är något som man saknar. En liten kuk kan ge en g-spotsorgasm men inga djupa cervix orgasmer och det är nu något man vill kunna få av sin partner.
En dildo är ju alltid hård och sprutar inte så det är ju nice att kunna få kuk länge utan att orgasmerna avbryts i pauserna han tar för att inte komma.
Men kärleken är blind och livet kretsar inte kring orgasmer så oftast väljer man ju killen ändå, med en liten sorg i hjärtat och med hopp om att han ska vilja fylla upp en med något annat med jämna mellanrum.

C, Det som är bättre, tycker jag är att man blir så himla mycket kåtare av att ha sex med någon annan än bara med sig själv! Så det är killen bakom kuken som gör det värt att gå ner i size.
Citera
2022-10-05, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae

A, Ofta så kar jag önskar att mina pojkvänner skulle ha haft större kuk, av många anledningar. Främst längre för att jag vill kunna få cervixorgasm av kif sex, men också större omkrets så att jag kan få g-punktsorgasm samtidigt med.

En liten kuk måste knulla riktigt bra för att kunna ta mig till orgasm, och en stor behöver inte alls samma teknik. Men om den stora kuken har grym teknik och är ordentligt stor så är det 10/10.

B, en liten kuk fyller inte upp en på djupet eller i pussy gripet och det är något som man saknar. En liten kuk kan ge en g-spotsorgasm men inga djupa cervix orgasmer och det är nu något man vill kunna få av sin partner.
En dildo är ju alltid hård och sprutar inte så det är ju nice att kunna få kuk länge utan att orgasmerna avbryts i pauserna han tar för att inte komma.
Men kärleken är blind och livet kretsar inte kring orgasmer så oftast väljer man ju killen ändå, med en liten sorg i hjärtat och med hopp om att han ska vilja fylla upp en med något annat med jämna mellanrum.

C, Det som är bättre, tycker jag är att man blir så himla mycket kåtare av att ha sex med någon annan än bara med sig själv! Så det är killen bakom kuken som gör det värt att gå ner i size.

stort tack för ärliga svar.

tydligt att vi män inte riktigt är biologiskt designade för att ge kvinnan njutning på det sätt du beskriver. vi ska in, röra runt i grytan, sen befrukta er. fort ska det gå, sprutandet av nytt liv är hela syftet

njutningsbiten är mest en bonus, ett incitament att få oss att vilja knulla och därmed para oss mer.
Citera
2022-10-05, 14:57
Medlem
Skratt..råkade ut för liknande händelse för 20 år sedan...en tjejkompis hade som extraknäck flyttstädningar...fick ett jobb genom mig åt en arbetskamrat.. en vecka efter städningen ringde hon på min dörr å överlämnade 3 st jättekukar i en plastpåse som läg undanjömt i huset...lite pinsamt när jag vidarebefodrade dom till ägaren.
Citera
2022-10-05, 16:46
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
stort tack för ärliga svar.

tydligt att vi män inte riktigt är biologiskt designade för att ge kvinnan njutning på det sätt du beskriver. vi ska in, röra runt i grytan, sen befrukta er. fort ska det gå, sprutandet av nytt liv är hela syftet

njutningsbiten är mest en bonus, ett incitament att få oss att vilja knulla och därmed para oss mer.

Mmm, man vill ju ändå bli sexuellt tillfredsställd ordentligt av sin partner, skapa nytt liv kan han kanske få göra när han har klarat bossen på lvl 1.
Citera
2022-10-06, 13:37
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae

Vad är ” pussy-grip” sedan finns det väl än skala tänker jag dvs 25 krävs väl inte för öppnå det du beskriver. Kan tillägga att jag inte har koll på alla orgasmtyper du beskriver 😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in