Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvadet
Jag har tagit upp det flera gånger. Han verkar föör intresserad av detta ämnet, samtidigt som hans egen osäkerhet lyser igenom. Har aldrig sett en människa som är så kraftigt osäker på sig själv
Ofta blir han jävligt barnslig och fnittrig också när sexuella saker kommer på tal. Sådana saker som är helt normala för andra. Hur kan han vara sååå intresserad och angelägen om att Dikmen ska komma ut ur garderoben, vem fan ger han rätten till att sitta och ta de orden i sin mun?! Och hur han följt och studerat andra artister och folk i branschen hur de approachar sin sexualitet. Vilket sjukt snack han har! Och jävligt bra koll på alla Gay killar för den delen! Ja, förutom Dikmen, som han inte får grepp om!
Han förstår inte att den enda han outar är sig själv. Såg att du nämnt det tidigare, men jag har mest uppfattat honom som barnslig kring sex och andra normala saker som du säger. Typ som när han skulle handla trosor med Alva i Turkiet och han var tvungen att gå ut för att det blev för ”pinsamt”?! Men nu är jag helt inne på ditt spår, grabben har problem med sin egen sexualitet. Håller med, man har inte den kollen som han har annars. En heteroperson lägger inte allt det där på minnet. Finns ingen anledning. Ingen bryr sig år 2022.