2022-09-28, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
För det är deras garderob och det är Alex kläder som Alva hade sorterat på det sättet som det är i videon.

Sjukt isåfall, vem rotar i andras garderober?? Har du en bild på den här nicole? (Om det är hon, men det ser ju inte ut att vara alva iaf?)
Citera
2022-09-28, 20:31
Medlem
YugLdds avatar
Känns som det kommer spåra rejält snart. Man ser vilket smuts han hänger med. Kolla killen i bakgrunden på senaste storyn, herregud vilken NOLLA.
Citera
2022-09-28, 21:01
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rarity
Sjukt isåfall, vem rotar i andras garderober?? Har du en bild på den här nicole? (Om det är hon, men det ser ju inte ut att vara alva iaf?)

Är det missbrukare han hänger med, vilket är troligt då de sitter och pundar mitt på ljusa dagen mitt i veckan, dagar i streck, så kan säkert pundartjejen leta märkeskläder hon kan sälja.

Övertalar Alex att hon skall få dem då det "ändå är slut med Alva" och så säljer hon kläderna så fort hon taggat. Fräscht.
Citera
2022-09-28, 21:12
Medlem
Citat:
Ja, i vloggar som Alva har gjort
Jag har också sett hon sortera den garderoben. Det är sjukt om hon rotar omkring där ja. Men vi får vänta lite, vi vet ingenting egentligen. Alva kanske sitter i köket med vinet och säger till henne att det är bara att låna något där! Jag har en feeling för att Alva tyvärr är med i bakgrunden dessa dagar. Jag hoppas inte, men har dålig känsla.
Massa brud cider i bakgrunden, i deras lgh som Alva fixat. Hade Alex varit sne på henne hade han inte kunnat låta bli att ranta pundigt om det.
Hoppas jag har fel
Citera
2022-09-28, 21:13
Medlem
Citat:
Ja, i vloggar som Alva har gjort

Glöm det.
Citera
2022-09-28, 21:19
Medlem
Jag hoppas att Alva har trygga människor att vända sig till. Och att hennes filtrerade selfies på insta inte handlar om att locka tillbaka Alex. Han behöver hjälp. Djupgående och långvarigt. Läk dig, Alva.
Citera
2022-09-28, 21:24
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
OM det är sant att de har barn ihop så hoppas jag vid gud att det barnet är omhändertaget av soc. Hon verkar vara lika stor knarkare och Alex. Plus, allvarligt, att twerka till sitt ex låtar på Tiktok? Wtf?!

Ja barnet bor ej med mamman heller. Så sorgligt både till höger och vänster för den lille.

Nu går man väl ändå säga godnatt till Alex youtubekarriär va? Han har gjort bort sig skapligt nu på många plan. Alva verkar helt ur bild, sjukt bra av henne att inte ta mer skit! Därav sitter han och babblar skit obehindrat, hon var den som hindrade innan. Och nu kan han punda hur mycket han vill...
Usch man ser sorgen i Alvas ögon.
Citera
2022-09-28, 21:28
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osadlad
Jag hoppas att Alva har trygga människor att vända sig till. Och att hennes filtrerade selfies på insta inte handlar om att locka tillbaka Alex. Han behöver hjälp. Djupgående och långvarigt. Läk dig, Alva.

Kan vara så ja, försöka få honom att ångra sig. Eller bara visa honom vad han missar. Oavsett så är det inget bra spel. Hon kan lätt halka tillbaka. Spel är aldrig bra, karman sköter sig själv.

Alva du läser nog allt här, du kommer greja detta och äntligen börja leva DITT liv. Ju längre tiden går desto klarare kommer du se. Vilket förtryck du levde med, vilken narcissist han är.
Välj livet nu.
Citera
2022-09-28, 21:37
Medlem
MrsLibras avatar
Jobbig kommentar på Alex instagram, hans senaste inlägg. En Sara plus massa siffror skriver för två timmar sedan, typ: "Tänk att vi träffades igen. När ska du berätta för Alva om oss nu när jag bär på ditt barn."

Kanske bara nån som snackar skit. Men varit nämnt många ggr nu att han gjort någon gravid. Oftast ingen rök utan eld. Usch vilken slap in the face om så är fallet.
Citera
2022-09-28, 21:37
Medlem
Snedlunds avatar
Citat:
Tjejen i hans senaste story i bakgrunden, det är hon Nicol* eller?
Det ser inte ut som Alva, lägger upp på streamable strax ifall någon kan inspektera närmare.

Alex senaste instagram-story
https://streamable.com/yhdie8

TÖM KATTLÅDAN
Citera
2022-09-28, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Kan vara så ja, försöka få honom att ångra sig. Eller bara visa honom vad han missar. Oavsett så är det inget bra spel. Hon kan lätt halka tillbaka. Spel är aldrig bra, karman sköter sig själv.

Alva du läser nog allt här, du kommer greja detta och äntligen börja leva DITT liv. Ju längre tiden går desto klarare kommer du se. Vilket förtryck du levde med, vilken narcissist han är.
Välj livet nu.

Tror också det är vad det handlar om. Hoppas Alva springer medan hon kan. Finns tusen andra snubbar där ute som är ”bad boys” men ändå behandlar sin tjej med respekt. Låt dig inte bli pissad på.
Citera
2022-09-28, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Är det missbrukare han hänger med, vilket är troligt då de sitter och pundar mitt på ljusa dagen mitt i veckan, dagar i streck, så kan säkert pundartjejen leta märkeskläder hon kan sälja.

Övertalar Alex att hon skall få dem då det "ändå är slut med Alva" och så säljer hon kläderna så fort hon taggat. Fräscht.

Du har säkert rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in