2022-09-28, 21:57
Medlem
Tycker seriöst synd om Alex lillebror (den skötsamme). Måste vara sjukt jobbigt för hans lillebror som sköter sig
Citera
2022-09-28, 22:02
Medlem
Obs: Alex känns väldigt insatt i det här med homosexualitet. Känns som han har mycket tankar kring det. Inte första gången har snackar om det här. Sådant som en heterosexuell ofta inte ägnar någon djupare tanke åt. Börjar seriöst fundera på om han har en inre konflikt kring sin egen sexualitet? Pundar han för att döva ångesten kring det?
Citera
2022-09-28, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Obs: Alex känns väldigt insatt i det här med homosexualitet. Känns som han har mycket tankar kring det. Inte första gången har snackar om det här. Sådant som en heterosexuell ofta inte ägnar någon djupare tanke åt. Börjar seriöst fundera på om han har en inre konflikt kring sin egen sexualitet? Pundar han för att döva ångesten kring det?
Jag har tagit upp det flera gånger. Han verkar föör intresserad av detta ämnet, samtidigt som hans egen osäkerhet lyser igenom. Har aldrig sett en människa som är så kraftigt osäker på sig själv
Ofta blir han jävligt barnslig och fnittrig också när sexuella saker kommer på tal. Sådana saker som är helt normala för andra. Hur kan han vara sååå intresserad och angelägen om att Dikmen ska komma ut ur garderoben, vem fan ger han rätten till att sitta och ta de orden i sin mun?! Och hur han följt och studerat andra artister och folk i branschen hur de approachar sin sexualitet. Vilket sjukt snack han har! Och jävligt bra koll på alla Gay killar för den delen! Ja, förutom Dikmen, som han inte får grepp om!
Citera
2022-09-28, 22:37
Bannlyst
Han Mördade väl någon snubbe på en stuga ? Dumpade kroppen en bra bit bort.

Dessa Demoner gör att han måste knarka.

Han missbrukar även Anabola
Citera
2022-09-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goodiefoodie

Han knarkade innan dess. Det va knarket som gjorde att han blev en mördare!
Citera
2022-09-28, 22:44
Medlem
Citat:

Han hade dessa demoner innan. Killen är störd och borde lämna pissprov på rättpsyk säger det själv som pissar på rättpsyk
Citera
2022-09-28, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Han hade dessa demoner innan. Killen är störd och borde lämna pissprov på rättpsyk säger det själv som pissar på rättpsyk

Håller med.
Tänkte att det måste finnas något sådant nyligen. Men nu kunde du bekräfta att sådant finns.

Så varför tvingas inte Alex göra det ? Han har ju flera grova brott. Återfallit till droger jämt.
Har en känsla av att Alex kan komma mörda någon till inom ett-två år.
Han spårar som fan.

Varför tar inte Polisen fast honom och gör Pissprov NU ?
Varför pissar han inte hos rättpsyk för ?

Måste han mörda en till? För det kommer han göra känns det som
Citera
2022-09-28, 23:04
Medlem
Fyfan för o vakna upp ur en sån psykos han är i, det är jävligt nog som det är med demoner, ångest , AT osv
Men sen se att det finns massa videos på sig själv där han gör bort sig på allvar på alla möjliga sätt
Kommer ligga på internet för alltid, går inte att radera eller ta tbx
Skulle inte vilja va i hans skor när den dagen kommer när han kvicknar till, fyfan
Men rätt åt honom
Citera
2022-09-28, 23:33
Medlem
Citat:
Håller med.
Tänkte att det måste finnas något sådant nyligen. Men nu kunde du bekräfta att sådant finns.

Så varför tvingas inte Alex göra det ? Han har ju flera grova brott. Återfallit till droger jämt.
Har en känsla av att Alex kan komma mörda någon till inom ett-två år.
Han spårar som fan.

Varför tar inte Polisen fast honom och gör Pissprov NU ?
Varför pissar han inte hos rättpsyk för ?

Måste han mörda en till? För det kommer han göra känns det som
För det finns inget tvång. I det här fallet är det frivården som verkar helt skita i honom. Dem tänker att han är ett lost case. Killen kan ej hålla kontroll över sig själv. Han har noll självkontroll. Jag kan känna igen mig själv i det faktiskt, däremot får jag proffesionell hjälp. Han kan stå utanför samhället för han gör ”konst”. Den perioden ni såg när han ”skötta” sig, då ville han det. Dock tror jag inte på det av vissa anledningar jag ej tänker nämna.
Citera
2022-09-28, 23:54
Bannlyst
Okey

Men problemet är att han kommer göra en tabbe.
Slå sönder någon eller skjuta någon har jag på känn.
Detta kommer spåra duktigt.

Det här kommer kräva ett till liv har jag på känn.
Trist att det inte går stoppa.

Han är ju sjukt jävla Knarkad nu med blodiga knogar
Citera
2022-09-29, 00:12
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Fyfan vad äckligt.
Den där pundiga kvinnan i hans senaste story står och rotar i DERAS garderob som ALVA har fixat.
Alltså jag spyyyyyr på den här mannen, ingen skam i kroppen

Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
För det är deras garderob och det är Alex kläder som Alva hade sorterat på det sättet som det är i videon.

Nej de är inte i Alex och Alvas lägenhet i den storyn. För några dagar sedan var de hos dem, mne inte denna gång. Det är förmodligen hemma hos Nic*le
Citera
2022-09-29, 00:15
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Jag har tagit upp det flera gånger. Han verkar föör intresserad av detta ämnet, samtidigt som hans egen osäkerhet lyser igenom. Har aldrig sett en människa som är så kraftigt osäker på sig själv
Ofta blir han jävligt barnslig och fnittrig också när sexuella saker kommer på tal. Sådana saker som är helt normala för andra. Hur kan han vara sååå intresserad och angelägen om att Dikmen ska komma ut ur garderoben, vem fan ger han rätten till att sitta och ta de orden i sin mun?! Och hur han följt och studerat andra artister och folk i branschen hur de approachar sin sexualitet. Vilket sjukt snack han har! Och jävligt bra koll på alla Gay killar för den delen! Ja, förutom Dikmen, som han inte får grepp om!

Håller med dig. Allt rantande om bögar säger mer om honom själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in